مقالات گردشگری

درمانگاه محله سلطان امیراحمد کاشان دارای ارزش تاریخی نبود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، درمانگاه محله سلطان امیراحمد کاشان دارای ارزش تاریخی نبود.

12 مهر 1402

هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

29 شهریور 1402

نگاه به پیشرفته ترین بمب افکن پنهان کار آمریکا از زاویه ای متفاوت

انتشار تصاویر تازه از زوایای متفاوت بمب افکن نورتروپ گرومن بی 21 ریدر پس از چند ماه دوباره نام تازهترین بمب افکن پنهان کار دنیا را سر زبان ها انداخت.

22 شهریور 1402

اگر ارتباطات ما نبود بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم در ایران برگزار نمی شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر ارتباطات ما نبود، همین بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز در ایران برگزار نمی شد، زیرا لازمه میزبانی این مسابقات داشتن VAR است. ما هم از خیلی قبل می دانستیم برای میزبانی از این مسابقات باید VAR داشته باشیم.

20 شهریور 1402

باغ مخفی با ترجمه مریم مفتاحی برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مری لناکس، کوچک، بداخلاق و پرخاشگر است و وقتی در هند پدر و مادرش را از دست می دهد به انگلستان برگردانده می گردد تا با عموی خود در باغی بزرگ و ساکت و قدیمی زندگی کند. مری در طول روز کاری برای انجام دادن ندارد به جز پرسه...

19 شهریور 1402

چگونه هزینه مواد غذایی را مدیریت کنیم؟ ، راه چاره های مهم برای خرید غذا های سالم و مقرون به صرفه

یک متخصص دانشگاه آلاباما در بیرمنگام در این زمینه نکاتی را ارائه می دهد به گفته او تغذیه سالم نباید گران باشد. او به نکاتی می پدازد که بتوان با رعایت آن ها بودجه کمتری را صرف تغذیه سالم کرد.

16 شهریور 1402

نقدها و نمرات فیلم بیچارگان؛ برترین فیلم کارنامه لانتیموس (جشنواره ونیز 2023)

فیلم سینمایی بیچارگان (Poor Things) با بازی اما استون جدیدترین اثر کارگردان یورگوس لانتیموس است که 1 سپتامبر 2023 در هشتادمین جشنواره فیلم ونیز اکران، و با نقدهای بسیار مثبتی روبرو شد. این فیلم کمدی سورئالیستی با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته آلاسدایر گری...

14 شهریور 1402

خلبان ها روبات می شوند ، جایگزینی برای خلبانی انواع هواپیماها

ورود هوش مصنوعی در صنعت هوایی به نظر اتفاق جدیدی نمی رسد. حالت اتوپایلوت یا خلبان اتوماتیک در هواپیماها یک ویژگی قدیمی است که با هوش مصنوعی عمل می نماید. اما توسعه این فناوری تازگی ها به طراحی یک روبات برای جانشینی کامل یک خلبان انجامیده است.

31 مرداد 1402

شرایط ایستادن شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می نماید

خبرنگاران- آیا این واقعیت جالب را می دانستید که شرایط پا های شما شخصیت شما را آشکار می نماید؟ تست های زیادی برای تشخیص و ارزیابی شخصیت افراد، با توجه به نوع رفتار، کردار، کنش روزمره و حتی ویژگی های جسمانی آن ها وجود دارد. یکی از آن ها تحلیل شخصیت شما از...

29 مرداد 1402

با قلعه نویی شانس بالایی برای قهرمانی داریم ، درخصوص شانس اول قهرمانی لیگ باید با واقعیت کنار بیاییم! ، استقلال با دست خودش حذف شد!

ستاره سابق تیم ملی گفت: درست است که تیم های عربستانی خیلی هزینه نموده اند اما دلیلی ندارد مقابل آنها تسلیم باشیم

26 مرداد 1402

دبیرکل سازمان ملل متحد: زمین به نقطه جوش خود رسیده است

پس از اینکه دانشمندان اعلام کردند احتمالا ژوئیه 2023 گرم ترین ماه در تاریخ زمین باشد، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت این تازه اول دوران به جوش آمدن دنیا است.

25 مرداد 1402

پارک موضوعی ژاپن برای عاشقان و هواداران هری پاتر

دوستداران هری پاتر می توانند در پارک موضوعی جدیدی که روز آدینه در شهر توکیو در ژاپن افتتاح شده است، چوب دستی های جادو در دست بگیرند، ردا بر تن نمایند و در دنیای این پسرک جادوگر غرق شوند.

15 مرداد 1402

10 نکته جالب درباره فیلم های مشهور هالیوود که از آن ها غافل مانده اید

دنیای سینما بسیار شگفت انگیز است و تعجبی ندارد که چیز های زیادی درباره آن وجود دارد که ما شیفته آن ها هستیم. هر چه نباشد، در آنجا تعداد زیادی افراد توانمند و مستعد کوشش های مبتکرانه خود را باهم یکی می نمایند تا چیز کاملاً نو و فوق العاده ای را خلق نمایند.

7 مرداد 1402

6 نکته برای اینکه تابستان بی خطری را سپری کنید

تابستان علاوه بر فرصت بیشتری که برای خوش گذرانی در اختیار ما قرار می دهد، با مجموعه ای از چالش ها و خطرات فصلی نیز همراه است. برای اینکه بتوانید برترین استفاده را از تابستان داشته باشید و در عین حال ایمن و سالم بمانید، خوب است به نکاتی که در ادامه ذکر می...

3 مرداد 1402

عملیات زیرسازی و بهسازی جاده اسالم خلخال شروع شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عملیات زیرسازی و بهسازی جاده اسالم خلخال شروع شد.

20 تیر 1402

اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند

تاریخچه پرچم به گذشته های دور برمی شود که از آن در جنگ ها برای تشخیص نیروهای خودی از دشمن استفاده می کردند, امروزه پرچم ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. یکی از برترین روش ها برای جلب توجه سایرین به سمت لوگو، برند و یا رویدادهای مهم، استفاده از پرچم ها...

19 تیر 1402

اولین نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد بزرگداشت حافظ شیرازی برگزار گردید

ایلنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، اولین نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد بزرگداشت حافظ شیرازی برگزار گردید.

18 تیر 1402

سلاح خطرناک مخفی آمریکا برای حمله به روسیه، ادعای باورنکردنی کارشناس روس

یک کارشناس روس هشدار داد که شاید آمریکا و متحدانش در پوشش برنامه دفاع از زمین مقابل سیارک ها در حال توسعه یک سلاح بسیار خطرناک باشند!

15 تیر 1402

فرزاد جمشیدی شیمی درمانی می گردد؟

خبری در فضای مجازی درباره بیماری مرغ سحر تلویزیون دست به دست می گردد که فرزاد جمشیدی به آن واکنش نشان داد.

7 تیر 1402

داستان تکراری ویزای آمریکا

تیم ملی والیبال ایران عصر روز گذشته به کارش در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال خاتمه داد تا حالا تمرکزش را معطوف به سفر یا عدم سفر به آمریکا برای برگزاری هفته سوم کند. ایران در دو هفته نخست این رقابت ها عملکرد خوبی نداشت و صدای بسیاری از منتقدان...

4 تیر 1402
تعداد: (250)