تایلند به چی معروفه؟ آنالیز دلایل معروفیت تایلند

به گزارش وبلاگ ماریانا، تایلند محبوب ترین مقصد مسافرت ایرانیان علاوه بر جاذبه های طبیعی، تفریحاتی نوین را در خود جای می دهد که برای گردشگران تازگی دارند. بطور مثال آکواریوم سی لایف واقع در مرکز تایلند، زندگی در اعماق دریا را به تصویر می کشد.

تایلند به چی معروفه؟ آنالیز دلایل معروفیت تایلند

کشورهای بسیاری دارای جزیره و مراکز تفریحی هستند؛ اما تایلند محبوب ترین مقصد سفر برای ایرانیان است. این کشور علاوه بر جاذبه های طبیعی، تفریحاتی نوین را در خود جای می دهد که برای گردشگران تازگی دارند. آکواریوم سی لایف واقع در مرکز تایلند، زندگی در اعماق دریا را به تصویر می کشد. از طرفی تور پاتایا تایلند به قدری مفرح و نشاط آور است که هر مسافری قصد تجربه کردن آن ها را دارد. با شرکت در تور پاتایا لحظه آخر می توان طعم غذاهای اصیل این کشور را از نزدیک چشید. معماری و هنر کشور تایلند را نباید فراموش کرد که طراحی چشم نوازی دارند. با سفر به این کشور می توانید فرهنگ چندگانه حاکم بر آسیای شرقی را مشاهده کنید. چنانچه علاقه بسیاری به دریای بی کران با سواحلی شگفت انگیز داشته باشید، کشور زیبا و قدیمی تایلند در انتظار شما است.

در سفر با تور تایلند لحظه آخر چه تفریحاتی را تجربه کنیم؟

تایلند از جمله کشورهایی است که مراکز تفریحی، تاریخی، فرهنگی هنری، بازار و... را در قلب خود حفظ می نماید. سواحل خوش آب وهوای این کشور امروزه به رؤیایی ترین مکان های دنیا تبدیل شده است. مردم ایران از مسافران عمده تور تایلند هستند و اغلب این کشور را جزء محبوب ترین مقاصد گردشگری می دانند. مراکز تفریحی تایلند برای همه مردم نکات مثبت و قوتی دارند که آن ها را به محبوبیت رسانده است. به عنوان مثال بعضی عاشق سکوت و آرامش هستند و ترجیح می دهند سفر خود را در کنار بهترین سواحل دنیا بگذرانند؛ در حالی که بعضی دیگر نیز به مکان های مذهبی و تاریخی علاقه مند هستند.

توجه: اگر قصد آشنا شدن با تفریحات بی نظیر تایلند را دارید کافیست تا عبارت تفریحات تایلند لحظه آخر را در گوگل سرچ کنید تا با فهرست کاملی از تفریحات این کشور آشنا شوید. در ادامه به این موضوع پرداخته ایم که در سفر به تایلند از کدام شهر های این کشور تماشا کنیم:

بانکوک؛ بهشت رویایی رنگ ها

در سفر به تایلند، شهر بانکوک را انتخاب کنید. از یک سفر مفرح چه چیزهایی را انتظار دارید؟ بانکوک تمام نیازها و گزینه هایی را که امکان لذت بیشتر را برایتان فراهم می نماید، در خود دارد. بانکوک مرکز کشور تایلند است و یک مکان مهم در این کشور به شمار می آید. با قدم گذاشتن در بانکوک، صحنه ای زیبا و چشم نواز از انواع رنگ ها را خواهید دید. این رنگ ها می توانند از لباس، سازه ها، میوه ها و... بازتاب داشته باشند. ماه های نوامبر تا فوریه، بهترین زمان سفر به بانکوک هستند. در این بازه زمانی، هوا خنک است و بارش باران کمتر رخ می دهد. رزرو تور تایلند آن هم در تاریخ های خاص این کشور، می تواند لذت سفر را دوچندان نماید. در این کشور جشن های متعددی گرفته می شوند که تا به حال در هیچ کجای دنیا نظیر آن را ندیده اید. جشن سال نو از بهترین جشن های تایلندی است که مردم محلی آن را هر ساله پاس می دارند و مسافران را در شادی خود شریک می کنند.

اگر قصد خرید تور پوکت با تخفیف 30 الی 70 درصدی را دارید کافیت تا تور پوکت لحظه آخر را جست و جو نموده و فهرستی از تورهای تخفیف دار پوکت را مشاهده کنید.

پوکت؛ آرامش و هیاهوی دسته جمعی را در یک شهر تجربه کنید

سواحل بکر را به همراه آبی دریا تصور کنید؛ پوکت همان جای بی نظیری است که در تمام عمر برای آرامش و استراحت به آن نیاز داشتید. در تور تایلند آفتاب بگیرید و از راه رفتن روی شن های ساحل لذت ببرید. پوکت دارای چندین ساحل بوده که هر کدام به نوبه خود ویژگی هایی دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کنند. به صورت کاملاً جالبی شهر پوکت حدود 44 ساحل را در خود جای داده است. بهترین تفریح در کنار سواحل پوکت، تفریحات آبی هستند. قایق سواری، موج سواری و بانجی جامپینگ از محبوب ترین تفریحاتی هستند که گردشگران را به وجد می آورند.

پاتایا؛ مجموعه ای از تفریحات متنوع

شهر پاتایا به عنوان یک مجموعه از تفریحات متنوع شناخته می گردد. این شهر ساحلی کوچک رتبه دومین شهر محبوب تایلند را بین گردشگران به دست آورده است. جدا از جزایر و سواحل، این شهر تفریح و جاذبه های دیگری نیز دارد که هر کدام به گونه ای نظر گردشگران را جلب می کنند. در قسمتی از این شهر زیبا بازاری روی آب وجود دارد که فروشندگان آن محصولات خود را در قایق عرضه می کنند. این بازار شناور شامل خوراکی ها و غذاهای بسیار خوشمزه ای است که طعمی کاملاً متفاوت و نو دارند. غذاهای دریایی از جمله غذاهایی هستند که روی آب فروخته می شوند. بازدید از شهر پاتایا در تور تایلند، شامل پرواز با زیپ لاین نیز می گردد. پرواز با زیپ لاین اوج تخلیه انرژی و هیجان است. سرزمین دلفین ها، پناهگاه حقیقت، تالار خیال تاکسیدو، دهکده فیلم های پاتایا و باغ وحش ببر سیراچا از دیگر مکان های تماشای در پاتایا هستند.

چیانگ مای؛ مهد هنرهای تاریخی تایلند

موزه آرت این پارادایز یکی از موزه های هنری تایلند، واقع در شهر چیانگ مای است که فاصله چندانی با بانکوک ندارد. تفاوت این موزه با سایر موزه ها، در نقاشی هایی است که به صورت 3 بعدی کشیده شده اند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور تایلند، برای گرفتن عکس از این موزه بازدید کنند. از آبشارهای بواتانگ غافل نشوید که چیزهای بسیار جالبی را از دست می دهید. این آبشارها از سنگ های آهکی تشکیل شده اند که بالا رفتن و صعود را سهولت می بخشند. پس از یک گردش حسابی می توان در بازار واروروت قدم زد و از اجناس آن تماشا کرد.

خلیج مایا؛ سه ساحل در آغوش صخره های بلند

خلیج مایا واقع در جزایر فی فی تایلند، به وسیله صخره هایی مخفی شده است که تا 100 متر ارتفاع دارند و آن را احاطه نموده اند. این خلیج از شن های نرم سفید تشکیل شده که هنگام مد، زیر آب مخفی می شوند. این خلیج همیشه غرق در سکوت و آرامش است و گردشگران می توانند درون آب شنا کنند. خلیج مایا از سه ساحل کوچک و مجزا تشکیل می گردد که هر کدام مکان مناسبی برای خوش گذارانی هستند. بهترین زمان بازدید از خلیج مایا قبل از ظهر است که گردشگران کمتری در آنجا حضور دارند و امکان لذت بردن از سکوت فراهم می گردد.

آکواریوم سی لایف بانکوک؛ زندگی در اعماق دریا

زندگی در اعماق دریا یکی از رویایی ترین ایده های بشر تا کنون بوده که در تایلند به حقیقت پیوسته است. آکواریوم سی لایف با مساحت 100 هزار مترمربع، در مرکز تایلند قرار گرفته است. این آکواریوم محل زندگی ماهی های کوچک و بزرگی است که بچه ها و بزرگسالان از تماشا آن ها به وجد می آیند. آکواریوم سی لایف می تواند مکان مناسبی برای یک گردش علمی تفریحی باشد. بچه ها از این روش آموزش لذت می برند و با دل و جان تمامی آموزش ها را به خاطر می سپارند. اسب های آبی از جمله حیوانات دریایی مجذوب کننده درون آکواریوم سی لایف بانکوک هستند.

کلام آخر

سفر از نظر هر شخصی یک معنای متفاوت دارد. تایلند جزء کشورهایی است که تمامی معانی سفر را برای گردشگران توصیف می نماید. کوهنوردی، شنا، بازدید از موزه، زندگی در اعماق دریا و... همگی از جمله تفریحاتی هستند که می توان در یک تور تایلند تجربه کرد. تور پاتایا تایلند نیز به تنهایی می تواند سفری کامل و خاطره انگیز را رقم بزند. بهترین نکته سفر به تایلند، آرامشی است که جزایر این کشور دارند. آرامشی که شاید خیلی از افراد در پی به دست آوردن آن هستند. کسانی که قصد دارند در سکوت و آرامش غرق شوند، نباید خلیج مایا را از دست بدهند. اگر در پی مشاهده فرهنگ این کشور هستید، بانکوک یک مقصد عالی است. چنانچه جویای آرامش دریا با آب های نیلگون باشید، پاتایا می تواند خواسته شما را برآورده کند.

منبع: فرارو

به "تایلند به چی معروفه؟ آنالیز دلایل معروفیت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند به چی معروفه؟ آنالیز دلایل معروفیت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید