برترین تفریحات کیش که نباید از دست بدهید

به گزارش وبلاگ ماریانا، برترین تفریحات کیش

کیش یکی از جزیره های زیبای جنوب ایران واقع در بندر لنگه و استان هرمزگان است که با تفریحات مهیج و مراکز خرید لوکس و لاکچری معروف است. برای سفر به این جزیره زیبا جهت تجربه تفریحات و بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی آن که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش هستند، ابتدا باید با برترین تفریحات کیش آشنا باشید. این کار به برنامه ریزی راحت تر برای سفر و تامین بودجه برای سفری خاطره انگیز یاری می نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از تفریحات هیجان انگیز کیش و نحوه استفاده از آن ها را شرح دهیم.

برترین تفریحات کیش که نباید از دست بدهید

تفریحات آبی کیش؛ تجربه هیجان واقعی

کیش بیش از هر چیز با تفریحات آبی و هیجان انگیز خود شناخته می گردد. تفریحات آبی کیش لذت از زیبایی های خلیج فارس را دو چندان می نمایند، به خصوص اگر زمانی به این جزیره سفر کنید که فصل تفریحات آبی باشد. تنوع تفریحات آبی کیش، به عنوان بخش اصلی تفریحات این جزیره بسیار زیاد است و برای استفاده از همه آن ها حداقل 1 ماه اقامت در این جزیره مورد احتیاج است. در ادامه به معرفی برخی از مهیج ترین تفریحات آبی این جزیره زیبا می پردازیم.

غواصی یکی از مهم ترین تفریحات آبی کیش

یکی از مهم ترین تفریحات آبی کیش غواصی است. جالب است بدانید برای تجربه غواصی در جزیره کیش و رفتن به اعماق آب های خلیج فارس حتی احتیاجی نیست به طور حرفه ای شنا بلد باشید. غواصی با شنا کردن فرق دارد و در صورتی که به هدایت های مربی خود دقت کنید به راحتی می توانید تا عمق 6 متری غواصی کنید و از زیبایی های زیر آب لذت ببرید. در حال حاضر غواصی در جزیره کیش تنها در ساحل اسکله تفریحی، سیمرغ، مرجان و دامون امکان پذیر است. در این سواحل کلوپ های غواصی به وسیله مربیان حرفه ای مدیریت می شوند تا همه علاقه مندان به این رشته بدون نگرانی اصول اولیه غواصی را آموزش ببینند و این تفریح هیجان انگیز را تجربه نمایند.

غواصی به عنوان یکی از برترین تفریحات کیش احتیاج به تجهیزاتی دارد که در کلوپ های غواصی به علاقه مندان اجاره داده می گردد. تنها کافی است وسایل شخصی مانند حوله، لباس شنا و یک جفت دمپایی به همراه داشته باشید و سایر وسایل متناسب با نیز شما به وسیله کلوپ تامین می گردد. غواصی در کیش برای افراد بیش از 10 سال بدون محدودیت امکان پذیر است اما در صورتی که فرزند زیر 10 سال دارید و قصد دارید او را در این تجربه با خود همراه کنید، ابتدا باید تاییدیه مربی را دریافت کنید. جهت خرید بلیط غواصی کیش و اطلاع از قیمت دقیق آن میتوانید به وبسایت آفر کیش مراجعه نمایید.

پاراسل

پرواز کردن رویای بیشتر ما در کودکی بوده است که با سفر به جزیره کیش و امتحان کردن پاراسل دیگر در حد یک رویا باقی نخواهد ماند. در این تفریح مهیج و دوست داشتنی چتری مخصوص به قایق موتوری متصل می گردد و با شتاب گرفتن قایق از روی آب جدا شده و به پرواز در می آید. این تجربه هیجان انگیز چیزی حدود 6 دقیقه زمان می برد و حدود 30 دقیقه بر روی قایق خواهید بود و در حال حاضر امکانات آن در ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، ساحل دامون و اسکله تفریحی موجود است. جهت خرید بلیط پاراسل کیش میتوانید به وبسایت آفر کیش مراجعه نمایید.

فلای بورد

اگر در پی رزرو تفریحات کیش هستید و قصد تجربه تفریحی هیجان انگیز را دارید، پیشنهاد ما امتحان کردن فلای بورد است. این تفریح مهیج که چند سالی است به فهرست تفریحات آبی کیش اضافه شده آنقدر مجذوب کننده است که در مدت زمان کوتاهی بعد از آغاز لاین آن به یکی از پرطرفدارترین تفریحات جزیره تبدیل شده است. در فلای بورد وسیله ای مخصوص به جت اسکی متصل می گردد که روی آن می ایستید و با یاری آن چند متری از سطح دریا جدا می شوید. فلای بورد تجربه ای تکرارشدنی است و کیش یکی از برترین منطقه ها برای امتحان کردن آن است.

اسکی روی آب

محال است فهرستی از برترین تفریحات کیش معرفی گردد و اسکی روی آب در آن جایی نداشته باشد. این تفریح آبی به دو صورت انجام می گردد. در روش اول تخته مخصوص اسکی به یک قایق موتوری متصل می گردد و در روش دوم تخته به کابل برقی متصل است و با یاری آن ها روی آب حرکت خواهید کرد. این تجربه هیجان انگیز مناسب افرادی است که بودجه زیادی در اختیار ندارند اما قصد به یادماندنی کردن سفر خود در جزیره کیش را دارند. برای تجربه این تفریح هم احتیاجی به صرف هزینه برای تامین تجهیزات نیست و شما صرفا هزینه بلیط کلوپ مخصوص آن را پرداخت می کنید.

جت اسکی

در میان برترین تفریحات کیش، جت اسکی هم یکی از خاص ترین ها است. این تفریح مهیج را می توان به تنهایی یا همراه با یکی از دوستان خود امتحان کرد. برترین کلوپ ها برای تجربه جت اسکی کلوپ ساحل دامون، سیمرغ و اسکله تفریحی هستند که با مراجعه به شرکت های ارائه خدمات گردشگری جزیره و یا تماس با شرکت های معتبر کیش می توانید 15 دقیقه روی آب های خلیج فارس سواری کنید و برترین تفریح عمر خود را تجربه کنید. البته برای استفاده از بیشتر تفریحات دریایی کیش در کلوپ ها مربیانی حاضر هستند که آموزش های لازم را به متبدیان ارائه می نمایند.

سایر تفریحات آبی کیش

همان طور که گفته شد تفریحات آبی کیش آنقدر زیاد هستند که علاوه بر امتحان کردن، معرفی آن ها هم ساعت ها زمان می برد. از دیگر تفریحات آبی خاص این جزیره که تجربه ای تکرارنشدنی خواهند بود، موارد زیر را می توان نام برد:

· پارک آبی اوشن

· ماهیگیری

· اسکوتر زیر آب

· گردش با کشتی های تفریحی مانند کشتی آکواریوم

· قایق سواری

· شاتل سواری و بنانا

· پدل بورد و...

تفریحات غیر آبی کیش

هر چند برترین تفریحات کیش با تفریح های آبی معرفی می شوند، اما گردش و تفریح در کیش هم بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در این جزیره تفریحات غیر آبی فراوانی هم وجود دارند که بیشتر آن ها خانوادگی هستند و بدون محدودیت سنی می توان از آن ها استفاده کرد.

از مهم ترین تفریحات غیر آبی این جزیره می توان گردش با اسکوتر برقی دور جزیره، بانجی جامپینگ، بانجی شوتینگ، سافاری، تله کابین، جنگ شبانه، رفتن به پارک دلفین ها و تماشای نمایش این حیوانات باهوش و مجذوب کننده، باغ پرندگان، تم پارک سنتر، اتاق فرار، دوچرخه سواری، شهربازی هایلند را نام برد که در میان آن ها سافاری، تله کابین، جنگ شبانه، موتور سواری و اتاق فرار جزو تفریحاتی هستند که هیجان آن ها کمتر از تفریحات آبی نیست و قطعا تجربه ای به یادماندنی و خاطره انگیز خواهند بود.

رستوران گردی در کیش

رستوران گردی در کیش هم می تواند تفریحی مهیج باشد. بیشتر رستوران های کیش در کنار غذاهای لذیذ و خوش طعم، چشم انداز ای مجذوب کننده و تماشای هم دارند که لذت صرف غذا در آن ها را دو چندان می نماید. در برخی رستوران های این جزیره حتی موسیقی زنده هم پخش می گردد تا کنار لذت بردن از طعم غذا، روح خود را نیز تغذیه کنید.

از برترین رستوران های کیش می توان به رستوران فودلند، رستوران میرمهنا، رستوران هشتگ، رستوران پایاب، رستوران شاندیز صفدری، رستوران کوه نور و بعلاوه فودکورت دامون را نام برد که در میان آن ها رستوران کوه نور که در داخل یک غار دارد علاوه بر غذای خوب، فضایی خاطره انگیز هم دارد. بعلاوه در رستوران صفدری و میرمهنا تجربه موسیقی زنده همراه با غذا، به یادماندنی خواهد بود.

نکاتی برای استفاده بهتر از تفریحات کیش

هر چند داشتن فهرستی از برترین تفریحات کیش به شما در برنامه ریزی جهت سفر به این جزیره یاری می نماید اما برای استفاده حدبیشتری از تفریحات کیش و سفری راحت تر به این جزیره نکاتی هم وجود دارد که توجه به آن ها لازم است و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· رزرو تفریحات کیش از قبل، شما را از انتظار در صف های طولانی خرید بلیط بی احتیاج می نماید.

· در صورتی که بودجه کافی در اختیار دارید با اجاره ماشین در کیش مسئله ای بابت رفت و آمد نخواهید داشت و سواری با ماشین های لوکس خارجی را نیز تجربه خواهید کرد.

· در صورتی که در پی برترین قیمت تفریحات کیش هستید، زمان مناسب را برای سفر خود انتخاب کنید. تورکیش و برخی تفریحات در فصل بهار و زمستان به علت تعداد مسافران بیشتر قیمت بالاتری نسبت به پاییز و تابستان دارند.

· برترین زمان خرید تفریحات کیش و تهیه بلیط آن ها در صورتی که امکان رزرو آن ها وجود نداشته باشد، اول صبح و زمانی است که صف انتظار آن ها شلوغ نشده است.

حرف آخر برترین تفریحات کیش

در این مطلب به معرفی چند مورد از مهیج ترین و برترین تفریحات کیش پرداختیم اما بد نیست بدانید، تفریحات کیش به موارد گفته شده خلاصه نمی شوند و مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری زیاد دیگری مانند امکان اجاره ماشین های خاص مثل لامبورگینی در این جزیره وجود دارند که در سفرهای بعدی خود می توانید از آن ها تماشا کنید. همین حالا، با استفاده از مطالب گفته شده و استفاده از دیگر منابع فهرستی از تفریحات کیش مورد علاقه تان آماده کنید و با تماس با شرکتهای معتبر کیش مثل آفرکیش رایگان سفرتان را برنامه ریزی کنید و سفری خاطره انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "برترین تفریحات کیش که نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات کیش که نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید