تبدیل مرسدس بنز لوکس به وانت آفرود، عکس

به گزارش وبلاگ ماریانا، همشهری آنلاین نوشت: پیکاپ جی واگن خودرویی مناسب برای انجام سفرهای ماجراجویانه در روزهای تعطیل و آخر هفته است.

تبدیل مرسدس بنز لوکس به وانت آفرود، عکس

پیت 26 موتوراسپرتز (Pit26 Motorsports) کمپانی سفارشی ساز کلاس G مرسدس بنز مستقر در کالیفرنیا، خودرویی ساخته و آن را قوی ترین پیکاپ آفرود خود نامیده است. این کمپانی خودروی مرسدس بنز 4 در 4 را به یک پیکاپ کشیده با عمر بالای سواری تبدیل می نماید که کاملا برای سفرهای یک شبانه روزی ماجراجویانه مناسب است. این پیکاپ مانند یک وانت برابوس است که فقط برای آمریکا ساخته شده است.

پیت 26این ساختار خاص را برای دوستداران زندگی در فضای باز که در پی سفر به همه جا از سواحل دور افتاده تا قله های مرتفع هستند، توسعه داده است. این پروژه با یک مرسدس AMG G63 نو شروع شد. فضای داخلی لوکس این خودرو دست نخورده باقی ماند، اما بیرون آن از نقاط تماس تایر به زمین گرفته تا بالای سقف، دست خوش تغییرات زیادی شد.

همانطور که از نگاه اول تعیین است، Pit26 از ترفند همواره محبوب محورهای پورتال استفاده می نماید تا G63 را تقریبا 15 سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.

بسته به زاویه ای که از آن نگاه می کنید، چیزی که ممکن است در نگاه اول تعیین باشد یا تعیین به نظر نرسد، این است که Pit26 فاصله بین دو محور را نزدیک به 51 سانتی متر افزایش داده است که این باعث تثبیت تخت کوچک وانت که دقیقا پشت این پیکاپ چهار در قرار گرفته، شده است. بالاتر از این تخت در فضای پشت وانت دو میله عریض محافظ دوچرخه پیچ می گردد، که بعلاوه برای نگه داشتن ابزارهای تجاری مانند بیل، اره برقی و تخته های کششی استفاده می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ماریانا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تبدیل مرسدس بنز لوکس به وانت آفرود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل مرسدس بنز لوکس به وانت آفرود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید