اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند

به گزارش وبلاگ ماریانا، تاریخچه پرچم به گذشته های دور برمی شود که از آن در جنگ ها برای تشخیص نیروهای خودی از دشمن استفاده می کردند, امروزه پرچم ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. یکی از برترین روش ها برای جلب توجه سایرین به سمت لوگو، برند و یا رویدادهای مهم، استفاده از پرچم ها در مکان های مختلف است.

اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند

استفاده از طرح ها، تصاویر و رنگ های مجذوب نماینده و بعلاوه قرارگیری پرچم در جای مناسب تاثیر بسیار زیادی در معرفی یک برند یا رویداد دارد. از این رو استفاده از پرچم جنبه تبلیغاتی دارد و خرید پرچم تبلیغاتی برای برندها بسیار مرسوم شده است. پرچم درفش یکی از وب سایت های تخصصی پرچم در ایران است.

پرچم تبلیغاتی

پرچم های تبلیغاتی، پرچم هایی هستند که برای تبلیغ خدمات یا کالاها و اعلام رویدادهای مهم تبلیغاتی همانند جشنواره ها و نمایشگاه ها، استفاده می شوند. برای خرید پرچم تبلیغاتی میتوانید به شرکت پرچم درفش که فراوری نماینده پرچم مطرح در ایران است، در تماس باشید. این موارد، گرافیک چاپی سفارشی هستند که به وسیله مشتری تهیه می شوند.

انواع پرچم تبلیغاتی

پرچم ها بر حسب نوع کاربردی که دارند و محیطی که در آن استفاده می شوند، انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • پرچم تشریفات
  • پرچم رومیزی
  • پرچم اهتزاز
  • پرچم مذهبی
  • پرچم ساحلی بادبانی
  • پرچم ملل
  • پرچم دستی
  • برج پرچم
  • پرچم جا چوب خور

فراوری نماینده پرچم که میشود پرچم درفش، بنا به درخواست مشتری، محل استفاده آن و کاربردش به ارائه هر یک از این پرچم ها می پردازد.

جنس و دوخت پرچم تبلیغاتی

اغلب پرچم های تبلیغاتی را از ساتن فراوری می نمایند. ساتن چینی، سوپر ساتن، ساتن کره ای، ساتن آمریکایی و بعلاوه پارچه مخمل از جمله پارچه های مورد استفاده در این پرچم ها هستند. می توان گفت کیفیت پارچه ساتن معین نماینده اصلی کیفیت پرچم است.

دوخت و چاپ پرچم احتیاج به تخصص و مهارت کافی دارد، از این رو فراوری نماینده پرچم احتیاج به کارگاهی وسیع با تجهیزاتی مناسب کاری و کادر پرسنلی مجرب دارد تا علاوه بر سرعت دوخت بالا، کیفیت نیز تضمین شود.

کاربرد پرچم تبلیغاتی

به طور کلی خرید پرچم تبلیغاتی برای استفاده در مکان های زیر صورت می گیرد:

  • در فضای باز و پرازدحام
  • همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها، غرفه ها
  • در میادین ورزشی، مسابقات رسمی
  • لابی هتل و رستوران ها
  • سازمان های دولتی و دیگر ارگان ها
  • کنفرانس، اجلاس، همایشات بین المللی
  • آکادمی ها و مراکز علمی و غیره قابل که در معرض دید بازدید نمایندگان باشند

خرید پرچم تبلیغاتی

همانطور که پیش تر گفتیم، خرید پرچم تبلیغاتی و استفاده از آن در مکان های مختلف خصوصا خیابان ها باعث جلب توجه به سوی یک برند و یا رویداد می شود و تاثیر چشمگیری در معرفی برند به سایرین دارد. قیمت خرید پرچم تبلیغاتی متناسب با نوع پرچم (ساحلی، اهتزاز، برج پرچم، تشریفات، رومیزی، دستی و جا چوب خور) مقدار پرچم و جنس پارچه مورد استفاده متغیر است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول می توان به کیفیت چاپ، قطر نوار و تعداد سفارش (تکی و عمده) اشاره نمود. به طور کلی فراوری نماینده پرچم برای مشخص قیمت، همه این موارد را در نظر می گیرد.

پرچم ساحلی

خرید پرچم تبلیغاتی خصوصا پرچم ساحلی تبلیغاتی، طی چند سال اخیر در کشور ما هواداران زیادی پیدا نموده است. چرا که یکی از تاثیرگذارترین نوع تبلیغات به شمار می آید. این پرچم ها گذشته از جنبه جذب مخاطب، برای شناخته شدن و معرفی برند نیز به طرز قابل ملاحظه ای مورد توجه قرار گرفته اند. پرچم ساحلی نقش بسیار ویژه ای در جلب نظر عابرین دارد و می تواند نظر هر رهگذری را جلب نماید.

پرچم ساحلی که پرچمی ایستاده و عمودی است، به نام های پرچم بادبانی و یا پرچم جلوی مغازه معروف نیز معروف است و در ابعاد گوناگونی فراوری می شود که پرچمهای 2 و 3 متری از پرطرفدارترین انواع این پرچم ها هستند.

استفاده از پرچم های ساحلی در خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد یاری شایانی به دیده شدن هر چه بیشتر می نماید. موارد استفاده پرچم های ساحلی متعدد است به طور مثال در جلوی نمایشگاه ها و فروشگاه های مختلف، در سمینارهای مختلف، اعلانات در موسسات و مراکز آموزشی و … نیز به کار گرفته می شود.

انواع پرچم های ساحلی تبلیغاتی

پرچم های ساحلی انواع مختلفی دارند که به توضیح زیرند:

  • پرچم های ساحلی بادبانی
  • پرچم قطره ای
  • پرچم بادبانی مدل F یا سامورایی

جنس پرچم ساحلی

به دلیل استفاده از این پرچم ها در فضاهای داخلی و خارجی، جنس آن ها بسیار حائز اهمیت است. چرا که باید مقاومت کافی در برابر نور خورشید و باد و باران را داشته باشد و قابل شستشو نیز باشد. از این رو فراوری نماینده پرچم، پارچه ساتن، پلی استر و فلامنت را مناسب ترین گزینه ها برای پرچم ساحلی می داند. علاوه بر جنس پارچه پرچم، فراوری نماینده پرچم باید به کیفیت میله و پایه نیز توجه داشته باشد تا دوام آن در شرایط مختلف محیطی تضمین شود.

چاپ پرچم ساحلی

چاپ پرچم های ساحلی از دسته چاپ دیجیتال پرچم یا چاپ سابلیمیشن است. چاپ یا به صورت تک لایه و به صورت چاپ مستقیم انجام می شود که در این حالت رنگ از پارچه رد می شود و یا اینکه به طور غیر مستقیم انجام می شود که در این حالت پرچم ساحلی به صورت دو لایه فراوری خواهد شد. فراوری نماینده پرچم در چاپ این پرچم ها هیچ محدودیتی بابت طرح و رنگ ندارد و این پرچم ها در هر حالتی کاملا قابل شستشو هستند.

جمع بندی

تأثیر چشمگیر پرچم را در برند سازی و معرفی برند خود دست کم نگیرید. خرید پرچم تبلیغاتی از شرکت پرچم درفش، معرفی برند و سازمان شما را به مرحله جدیدی ارتقا خواهد داد. تمرکز فراوری نماینده پرچم یعنی پرچم درفش روی کیفیت و طرح این پرچم ها باعث شده است که این نوع پرچم ها انتخاب مناسبی برای تبلیغات شما باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید