هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه

به گزارش وبلاگ ماریانا، قطعاً سفر می تواند تأثیر مثبت بسیاری بر روی روحیه هر فردی داشته باشد و به عنوان یک زمان برای استراحت و تجدید قوا در نظر گرفته گردد. اما خیلی از مواقع سفر رفتن ممکن است تبدیل به یک دردسر بزرگ گردد و به جای آن که از آن لذت ببرید مجبور شوید با مشکلاتی اعم از حساب کردن هزینه ها و برنامه ریزی برای آن ها دست و پنجه نرم کنید. اینجاست که شهری مانند آنتالیا با ارائه هتل های یو آل سفر کردن را برای همه افراد راحت تر و لذت بخش نموده است.

هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه

در واقع کافی است تصور کنید که با یک تور مسافرتی به سفر آنتالیا رفته اید و همه هزینه های شما اعم از اقامت در یک هتل 5 ستاره، بلیط هواپیما، غذا و نوشیدنی و حتی بعضی از امکانات رفاهی هتل از قبل محاسبه و در هنگام خرید تور برای شما در نظر گرفته است و دیگر احتیاجی نیست تا نگرانی بابت هزینه های اضافی و یا محاسبه قیمت غذاها و نوشیدنی های مختلف نمایید. بنابراین اقامت در هتل های یو آل آنتالیا می تواند به یکی از برترین تجربه هایی باشد که در زندگی خود داشته اید! اگر می خواهید با هتل های یو آل آنتالیا آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه وبلاگ ماریانا باشید تا در کنار یکدیگر به معرفی برترین هتل های یو آل بپردازیم.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از وبلاگ ماریانا اینجا کلیک کنید.

هتل های یو آل آنتالیا از چه امکاناتی برخوردار هستند؟

پیش از هر چیزی باید بدانید که هتل یوآل ultra inclusive که با نام هتل های maximum all inclusive نیز شناخته می گردد؛ به این معنی است که شما قبل از اقامت خود در هتل هزینه همه امکانات و خدماتی که در آن هتل برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است را پرداخت نموده اید و با همان یک بار پرداخت می توانید از همه چیز استفاده نمایید. امکاناتی که در هتل های یو آل آنتالیا برای مهمانان در نظر گرفته می گردد اعم از وعده های غذایی متنوع، میان وعده ها، نوشیدنی ها و بعضی از امکانات رفاهی می باشند.

هتل های یو آل آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس این شهر می باشند و خیلی از گردشگران همه ساله در این هتل ها اقامت می نمایند و از امکانات لوکس و بی نظیر آن ها لذت می برند. حتی بعضی از هتل های یو آل آنتالیا بعضی از امکانات ویژه مانند ماساژ حرفه ای رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. هتـل های یو آل آنتالیا از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار هستند و از همین رو در این مطلب سعی نموده ایم که به معرفی برترین هتل های یو آل آنتالیا بپردازیم تا شما بتوانید در این هتل ها تجربه های منحصر به فردی را برای خود رقم بزنید.

  • هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت را می توان یکی از شناخته شده ترین هتل های یو آل آنتالیا به شمار آورد. این هتل شیک با قرارگیری در یک موقعیت مکانی مناسب تنها 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید آکاپارک و 8 دقیقه پیاده تا ساحل و بعلاوه 17 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.

اتاق ها و سوئیت های گرم و مدرن این هتل از امکانات بسیار لوکسی برخوردار هستند و بعضی از این اتاق ها منظره ای با منظره دریا را در اختیار شما قرار می دهند. این اتاق ها و سوئیت ها دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، پخش نماینده DVD، بالکن، مینی بار نوشیدنی مجهز و تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند.

هتل رامادا ریزورت همه روزه صبحانه گرم و لذیذی را به صورت رایگان به مهمانان خود ارائه می دهند و بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید برای صرف غذا به هر یک از 6 رستوران موجود در هتل بروید و از غذاهای ترکی، مکزیکی و آسیایی آن لذت ببرید. از امکانات دیگر هتل می توان به مواردی مانند سالن اسپا، پارک آبی در فضای باز و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Fettahlı, Yaşar Sobutay Bulvarı No:29/C, 07112 Aksu/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 352 33 33 90+

  • هتل لیبرتی لارا

این هتل باشکوه مشرف به دریای مدیترانه است و با اقامت در آن می توانید به راحتی به منطقه ها مختلف شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید. هتل لیبرتی لارا 11 کیلومتر تا مجموعه ورزشی مردان و 12 کیلومتر تا آبشار دودن فاصله دارد.

اتاق های لوکس با امکانات بی نظیری مانند کف پوش چوبی، Wi-Fi و تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز و بالکن در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. بعلاوه هتل لیبرتی لارا دارای اتاق ها و سوئیت های ویژه ای می باشند که دارای یک نشیمن مجزا هستند. اتاق های خانوادگی در انواع و ابعاد مختلف همراه با امکانات متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده اند و خدمات صبحانه همه روزه در دسترس مهمانان قرار می گیرد.

6 رستوران بین المللی و 5 بار نوشیدنی و بعلاوه امکانات ورزشی و استخرهای سرپوشیده و روباز در این هتل وجود دارد و بعلاوه مهمانان می توانند از امکانات اسپا با مرکز تناسب اندام، سونای ترکی و درمان های تندرستی نیز بهره مند شوند.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kemerağzı Mevki, Kundu Bölgesi Lara, 07100 Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 352 31 32 90+

  • هتل آستریا کرملین

هتل آستریا کرملین یکی از خاص ترین و بی نظیرترین هتل های یو آل آنتالیا به شمار می آید که یک تفرجگاه به تمام معنا است. این هتل 8 کیلومتر تا مجموعه ورزشی مردان و 11 کیلومتر با سند لند فاصله دارد و دارای اتاق هایی با بالکن یا تراس است. همه اتاق ها و سوئیت های هتل آستریا از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی و چای و قهوه ساز برخوردار هستند. بعضی از سوئیت های مجلل این هتل دارای اتاق خواب و اتاق نشیمن مجزا همراه مبل و میز ناهارخوری می باشند و در تمام اتاق ها و سوئیت ها Wi-Fi با احتساب هزینه موجود است.

بهره مندی از امکانات صبحانه و پارکینگ هتل آستریا به صورت رایگان امکان پذیر است. این هتل لوکس با 8 رستوران که هر کدام در غذاهایی مانند مدیترانه ای، مکزیکی، ایتالیایی و ترکی تخصص دارند از مهمانان خود پذیرایی می نمایند و امکانات دیگر هتل نیز شامل 7 بار، دسترسی به ساحل خصوصی، استخرهای روباز با سرسره، ورزش های آبی و تفریح های زنده، منطقه اسپا دارای حمام، سونا، استخر سرپوشیده، ماساژ و درمان های زیبایی است.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kundu Mahallesi, Tesisleri Caddesi No:440/1, 07110 Aksu/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 431 24 00 90+

  • هتل کنکورد دلوکس

این مجموعه تفریحی لوکس و مدرن همراه با امکانات کامل در کنار ساحلی در امتداد دریای مدیترانه واقع شده است و با قرار گیری در یک موقعیت مکانی عالی، 10 کیلومتر تا آبشار دودن شلاله لری و 16 کیلومتر تا مرکز نمایشگاه آنتالیا فاصله دارد.

این هتل لوکس دارای اتاق های شیک با بالکن و منظرهی خیره نماینده از سطح دریا، باغ و استخر، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت و یخچال کوچک می باشند. اتاق ها و سوئیت های ویژه هتل نیز دارای قسمتی مجزا به عنوان نشیمن هستند و بعضی از این اتاق ها از وان و آشپزخانه کوچک برخوردار هستند. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای خدمات 24 ساعته روم سرویس می باشند.

بارها و رستوران های متعددی از جمله بار سوشی، کلوپ شبانه و سالن بولینگ در هتل کنکورد دلوکس وجود دارد که مهمانان می توانند در کنار آن ها از امکانات دیگری مانند استخرهای روباز، مرکز تناسب اندام، سالن اسپا و زمین تنیس، غواصی و جت اسکی نیز بهره مند شده و اقامتی لذت بخش را برای خود رقم بزنند.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Güzeloba, Site, Tesisler Cd No:358 D:1, 07980 Aksu/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 782 40 50 90+

  • هتل گرانادا لاکچری

تفرجگاه شیک گرانادا لاکچری در کنار ردیفی از درختان نخل در مجتمعی کاخ مانند با معماری و دیزاین عثمانی واقع شده است و یکی از مجلل ترین هتل های یو آل آنتالیا به شمار میرود که با اقامت در آن بدون شک برترین لحظات خود را در آنتالیا تجربه خواهید کرد. هتل لوکس گرانادا 3 کیلومتر تا پارک ساحلی بلک و 33 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل دارای مینی بار مجهز نوشیدنی، بالکن و تلویزیون صفحه تخت هستند. اتاق های ویژه همراه با وان حمام و دسترسی رایگان به Wi-Fi و اتاق خواب های متصل به هم به مهمانان ارائه می شوند. سرویس اتاق نیز در همه اتاق ها و سوئیت های هتل در دسترس می باشد.

خدمات رایگانی که هتل گرانادا لاکچری در اختیار مهمانان خود قرار می دهد شامل خدمات غذا و نوشیدنی در چندین رستوران و بار است. بعلاوه پارک آبی با استخرهای سرپوشیده و روباز، وان های آب گرم، کلوپ بچه ها و تفریح های زنده در کنار سالن اسپای شیک، سکوهای آفتاب گیر و سالن استراحت دلپذیر در لابی از دیگر امکانات بی نظیر این هتل منحصر به فرد به شمار می آیند.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 11:00

آدرس : Belek, Cumhuriyet Cd., 07506 Serik/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 711 07 07 90+

  • هتل سوسسی ریزورت

هتل سوسسی ریزورت تفرجگاهی به تمام معنا، مشرف به دریای مدیترانه است و 1 کیلومتر تا Magic Life Water World و باشگاه گلف کورنلیا فاصله دارد.

اتاق های گرم با دکوراسیون مدرن و بالکن هایی با امکانات مینی بار نوشیدنی، Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت از جمله ویژگی ها و مشخصه های این هتل لوکس و بی نظیر به شمار می آیند. بعضی از اتاق های هتل منظره ای تماشایی از دریا را به نمایش می گذارند و سوئیت های کنار استخر دارای قسمت نشیمن مجزا هستند و حداکثر ظرفیت پذیرایی از 4 مهمان را دارند.

در هتل سوسسی ریزورت ویلاهای زیبای 5 خوابه نیز در دسترس است که بعضی از آن ها در ساحل واقع شده اند و دارای آشپزخانه، سونا خصوصی و خدمات پیشخدمت 24 ساعته با احتساب هزینه های اضافه می باشند. بعلاوه سرویس اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است.

این هتل مجلل امکانات رفاهی لوکسی مانند 7 رستوران، از جمله یک بوفه بین المللی، یک استیک خانه شیک و 13 بار نوشیدنی، سالن اسپا، باشگاه بچه ها و تفریح های زنده، پارک آبی، استخر و ساحل خصوصی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

ساعت ورود: 14:00

ساعت خروج: 12:00

آدرس : Belek, İskele Mevkii, 07450 Serik/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 710 24 00 90+

  • هتل رکسوس پریمیوم

بزرگ ترین هتل در بین هتل های یو آل آنتالیا هتل رکسوس پریمیوم است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در کنار دریای مدیترانه، فضایی لوکس و دیدنی را به نمایش گذاشته است. این هتل 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و دسترسی به همه نقاط آنتالیا با استفاده از امکانات ترانسفر هتل مقدور می باشد.

از جمله امکانات رفاهی اتاق های مدرن و سوئیت های بی نظیر هتل می توان به بالکن یا تراس، Wi-Fi رایگان، مبل های تختخواب شو، مینی بار نوشیدنی، چای و قهوه ساز و بعلاوه تلویزیون های صفحه تخت اشاره نمود.

بعضی از اتاق های هتل رکسوس پریمیوم اتاق هایی با منظره زیبا و آرام دریا را برای مهمانان به ارمغان آورده اند و سوئیت های این هتل نیز دارای قسمتی مجزا به عنوان نشیمن هستند. بعضی از سوئیت ها از امکانات رفاهی ویژه ای مانند آشپزخانه کوچک، جکوزی و یا حمام برخوردارند و بعضی دیگر نیز دسترسی مستقیم به استخر را در اختیار مهمانان قرار می دهند. بعلاوه خدمات روم سرویس همه روزه در دسترس است.

هتل رکسوس پریمیوم یکی از معدود هتل های یو آل آنتالیا است که دارای 7 رستوران، 8 بار نوشیدنی و 5 استخر و بعلاوه یک کلوپ شبانه و موسیقی زنده می باشد و علاوه بر همه امکانات ذکر شده این هتل زمین های ورزشی، ورزش های آبی، ساحل خصوصی و اسپا، باشگاه ورزشی، باشگاه بچه ها و زمین بازی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Ileribasy Mevkii, 07506 Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 710 20 00 90 +

  • هتل تایتانیک بیچ لارا

در بین هتل های یو آل آنتالیا هتل تایتانیک بیچ لارا یکی از تماشایی ترین هتل ها می باشد. این تفرجگاه با داشتن معماری مدرن و ساختمان اصلی بزرگ، شبیه کشتی های اقیانوس پیما مانند کشتی تایتانیک است که در مجاورت با ساحل قرار گرفته است. این هتل 9 کیلومتر از آبشارهای دودن فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل تایتانیک بیچ لارا دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی و تجهیزات تهیه چای و قهوه، به علاوه بالکن هستند. بسیاری از اتاق ها منظره ای زیبا و دیدنی از دریا را به مهمانان ارائه می دهند و بعلاوه سوئیت های لوکس هتل از یک قسمت نشیمن با مبلمان مدرن و وان حمام برخوردار هستند.

4 رستوران با کیفیت در هتل تایتانیک بیچ لارا وجود دارد و با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی مانند اسپا، بار نوشیدنی، استخر سرپوشیده، زمین تنیس و ساحلی با کابانا، به علاوه یک استخر روباز با سرسره های آبی نهایت لذت را ببرید.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Güzeloba, Yaşar Sobutay Bul No:36, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 352 02 02 90+

  • هتل میراکل ریزورت

هتل میراکل ریزورت یکی از آرام ترین و لوکس ترین هتل های یو آل آنتالیا است که می توانید اقامتی رؤیایی را در آن تجربه نمایید. این هتل در امتداد ساحل لارا در دریای مدیترانه واقع شده است و1 کیلومتر تا دلفیناریوم آکسو و 8 کیلومتر تا آبشار دودن فاصله دارد.

اتاق های آرام هتل میراکل ریزورت با معماری برجسته و مدرن طراحی شده اند و همگی دارای Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی، گاوصندوق و بالکن هستند. بعلاوه بعضی از اتاق ها منظره دریا را در اختیار مهمانان قرار می دهند و سوئیت های هتل نیز به همراه یک قسمت نشیمن مجزا به مهمانان ارائه می شوند.

سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس است و پارکینگ نیز به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. 3 رستوران به همراه 1 بوفه، یک غذاخوری ایتالیایی و مکزیکی، و بعلاوه 3 بار نوشیدنی، یک سالن استراحت و یک کلوپ شبانه برای گذراندن یک اقامت بی نظیر و به یاد ماندنی در اختیار مهمانان قرار داده می گردد و علاوه بر این، سایر امکانات رفاهی هتل شامل دسترسی مستقیم به ساحل، منطقه بازی بچه ها، باشگاه ورزشی و تنیس، استخرهای سرپوشیده و روباز و سرسره های آبی می باشد.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس :Güzeloba, Yaşar Sobutay Bulvarı No:34, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 352 21 21 90+

  • هتل ویند آف لارا

این تفرجگاه لوکس در کنار جاده ای شلوغ و پر از فروشگاه و غذاخوری واقع شده است. هتل ویند آف لارا 3 کیلومتر تا ساحل لارا، 6 کیلومتر تا مجسمه های شنی سند لند و 12 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

این هتل دارای اتاق های دل باز و شیک به همراه بالکن است که همه این اتاق ها و سوئیت ها از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی، چای ساز و قهوه ساز برخوردار هستند. سوئیت های هتل از امکانات رفاهی اضافه ای مانند قسمتی مجزا برای نشیمن، قسمتی برای غذا خوری، وان و آشپزخانه کوچک برخوردار هستند.

رستوران ها و غذاخوری های هتل ویند آف لارا از فضاهایی صمیمانه گرفته تا فضاهای لوکس و مجلل را شامل می شوند و یک کافی شاپ مدرن و باربیکیو نیز در قسمت لابی هتل در دسترس می باشد. خدمات صبحانه همه روزه ارائه می گردد و مهمانان می تواند در کنار همه این خدمات از دیگر امکانات رفاهی مانند استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سالن اسپا، باشگاه، تفریح های زنده، فعالیت هایی در فضای باز و کلاس های ورزشی نیز در طول اقامت خود بهره مند شوند.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kemerağzı Mahallesi, Meydan Bulvarı, 1003 Sokak, No: 8 Kundu, Antalya, Turkey, 07110 Aksu/Antalya, Turkey

اطلاعات تماس : 242 277 03 65 90 +

  • برترین هتل های یو آل آنتالیا کدامند؟

از جمله برترین هتل های یو آل آنتالیا عبارت اند از :

  • هتل رامادا ریزورت
  • هتل لیبرتی لارا
  • هتـل آستریا کرملین
  • هتل کنکورد دلوکس
  • هتـل گرانادا لاکچری
  • هتل سوسسی ریزورت
  • هتل رکسوس پریمیوم
  • هتـل میراکل ریزورت
  • هتل ویند آف لارا
  • هتـل یو آل به چه معنی است؟

هتل یوآل Ultra Inclusive که با نام هتل های Maximum All Inclusive نیز شناخته می گردد؛ به این معنی است که شما قبل از اقامت خود در هتل هزینه همه امکانات و خدماتی که در آن هتل برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است را پرداخت نموده اید و با همان یک بار پرداخت می توانید از همه چیز استفاده نمایید.

  • هتل های یو آل چه امکاناتی را در اختیار مهمانان قرار می دهند؟

امکاناتی که در هتل های یو آل آنتالیا برای مهمانان در نظر گرفته می گردد اعم از وعده های غذایی متنوع، میان وعده ها، نوشیدنی ها و بعضی از امکانات رفاهی مانند استخرهای متنوع، سرسره های آبی، رستوران ها و کافی شاپ های لوکس، منطقه ساحل خصوصی و امکانات اسپا و بدنسازی می باشد.

نتیجه گیری

در اینجا با چند مورد از برترین و لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا آشنا شدیم. همان طور که میدانید آنتالیا یکی از شهرهای محبوب در بین گردشگران است و علاوه بر ارائه خدمات و امکانات رفاهی لوکس می توانید اقامتگاه های بومی این شهر را نیز برای اقامت در سفر رزرو نمایید. در صورتی که قصد سفر به یکی از شهرهای داخل و یا خارج از کشور را دارید خوب است بدانید که آژانس وبلاگ ماریانا این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید اطلاعات جامع و مورد احتیاج خود را در سایت وبلاگ ماریانا به دست آورید و برترین تجربه سفر را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

منبع: الی گشت

به "هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید