خودرو

محبوب ترین مرسدس بنز در اروپا، عکس

همشهری آنلاین نوشت: مرسدس بنز AMG مدل G63 به عنوان پرفروش ترین خودروی این برند در اروپا ثبت شده است.

16 مهر 1402

هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

29 شهریور 1402

وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس

مرسدس بنز اوایل سال جاری از اعضای تازه خانواده کلاس V و ویتو رونمایی کرد، اما در آن موقع، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه کمپر آنها منتشر نکرد. V کلاس مارکوپولو اکنون در دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید و پیشرفت های بصری و سخت افزاری را در داخل و خارج به ارمغان...

7 شهریور 1402

دنیا خودرو؛ رولزرویس گران ترین ماشین دنیا را رونمایی کرد

این هفته در دنیا خودرو: رونمایی از مدل سفارشی تازه رولزرویس، خبرهای تازه از وانت سایبرتراک تسلا و معرفی لوکس ترین مدل اینفینیتی که با الهام از سبک های طراحی ژاپنی ساخته شده است

6 شهریور 1402

خلبان ها روبات می شوند ، جایگزینی برای خلبانی انواع هواپیماها

ورود هوش مصنوعی در صنعت هوایی به نظر اتفاق جدیدی نمی رسد. حالت اتوپایلوت یا خلبان اتوماتیک در هواپیماها یک ویژگی قدیمی است که با هوش مصنوعی عمل می نماید. اما توسعه این فناوری تازگی ها به طراحی یک روبات برای جانشینی کامل یک خلبان انجامیده است.

31 مرداد 1402

طراحی استثنایی لامبورگینی لانزادور با الهام از سفینه فضایی ، عکس

زومیت نوشت: لامبورگینی لانزادور خودروی تمام برقی جدیدی است که در طراحی آن از سفینه های فضایی الهام گرفته شده و توانش به یک مگاوات می رسد.

28 مرداد 1402

مرگ فوتبالیست تبریزی با شلیک چند گلوله!

اخبار محلی از تبریز حاکی از آن است که هفته گذشته مهدی محمودی، بازیکن جوان فوتبال در تبریز، به شکلی عجیب و باورنکردنی درگذشته است.

18 مرداد 1402

بفرمایید شام لامپ بخوریم

سرزمین چین مشهور به داشتن خوراکی های عجیب و غریب است اما از غذاهای عجیب که بگذریم در دنیا افراد انگشت شماری هستند که قادر به خوردن اشیا عجیب و غریب هستند.

17 مرداد 1402

6 نکته برای اینکه تابستان بی خطری را سپری کنید

تابستان علاوه بر فرصت بیشتری که برای خوش گذرانی در اختیار ما قرار می دهد، با مجموعه ای از چالش ها و خطرات فصلی نیز همراه است. برای اینکه بتوانید برترین استفاده را از تابستان داشته باشید و در عین حال ایمن و سالم بمانید، خوب است به نکاتی که در ادامه ذکر می...

3 مرداد 1402

تبدیل مرسدس بنز لوکس به وانت آفرود، عکس

همشهری آنلاین نوشت: پیکاپ جی واگن خودرویی مناسب برای انجام سفرهای ماجراجویانه در روزهای تعطیل و آخر هفته است.

3 تیر 1402

لحظه ای با آگروفود 2023

همیشه برگزاری نمایشگاه های مختلف چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی اهداف به خصوصی را دنبال می کنند.

28 خرداد 1402

صدور هشدار نارنجی برای تهران

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند.

24 خرداد 1402

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودروهای تهران

بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق همانند گذشته در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در تهران روزهای شنبه تا پنجشنبه شنبه از ساعت 6 الی 18 فعال هستند.

20 خرداد 1402

مصوبه تازه شورای رقابت به خودروسازان درباره رهن سند خودروهای سواری

شورای رقابت اظهار داشت: خودروسازان مکلفند اسناد خودروهایی را که بر اساس مصوبه های گذشته این شورا در رهن هستند، آزاد نمایند.

20 خرداد 1402

لکسوس LBX هیبریدی با 134 اسب بخار قدرت معرفی گشت

لکسوس LBX در حقیقت نسخه لوکس تر، خاص تر و با کیفیت تر تویوتا یاریس کراس است. این کراس اوور پرمیوم در وهله اول بازار خودرو اروپا را هدف قرار داد. اما قرار است به زودی در بازارهایی مانند ترکیه و خاورمیانه هم فروش آن آغاز شود.

19 خرداد 1402

دستکش جادویی ساخته شد، امکان لمس کردن هر چیز مجازی، عکس

ایسنا نوشت: یک شرکت هلندی، عرضه نسخه جدیدی از دستکش های خود را اعلام کرده است که به کاربران در لمس کردن اشیای واقعیت مجازی کمک می کنند.

14 خرداد 1402

جان ویک 4؛ فراتر از فیلم هندی!

قسمت چهارم از مجموعۀ سینمایی جان ویک 2 ساعت و 49 دقیقه زمان دارد که واقعا هرچقدر هم که تحمل داشته باشید و هرچقدر هم که تماشای ماجراجویی این ماشین آدمکشی برایتان مجذوب کننده باشد، باز هم کاسۀ صبر و تحملتان لبریز خواهد شد. در طول این زمان طولانی ما شاهد سفر...

10 خرداد 1402

قیمت نو گران ترین مدل برلیانس در بازار اعلام شد

قیمت برلیانس کراس صفر مدل 1399 در بازار با کاهش 40 میلیونی 1 میلیارد و 350 میلیون تومان شد برلیانس H 330 اتوماتیک مدل 1397 حدود 860 میلیون و دنده ای مدل 1400 حدود 900 میلیون تومان قیمت دارد.

6 خرداد 1402

برترین تفریحات کیش که نباید از دست بدهید

برترین تفریحات کیشکیش یکی از جزیره های زیبای جنوب ایران واقع در بندر لنگه و استان هرمزگان است که با تفریحات مهیج و مراکز خرید لوکس و لاکچری معروف است. برای سفر به این جزیره زیبا جهت تجربه تفریحات و بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی آن که روز به روز...

4 خرداد 1402

خرید مبل اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون چک و ضامن

نامیراکالا شرایط ویژه ای را برای خرید مبل راحتی اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی با اقساط 12 و 18 ماهه بدون چک، بدون ضامن، با حداقل پیش پرداخت و به صورت کسر از حقوق در تهران، کرج و سایر شهرستان ها فراهم نموده است.

3 خرداد 1402
تعداد: (155)