صدور هشدار نارنجی برای تهران

به گزارش وبلاگ ماریانا، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند.

صدور هشدار نارنجی برای تهران

به گزارش مهر، پدرام قودجانی رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی امروز و فردا (21 و 22 خرداد ماه) خصوصاً در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی مخاطره رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و آب گرفتگی معابر شهروندان محترم ضمن احتیاط در سفرهای درون و برون شهری، از توقف و تردد در حاشیه و بستر رودخانه ها و انجام کوهنوردی، حضور و پارک خودرو در اطراف سازه های نیمه کاره، اجزای غیر سازه ای سست از قبیل داربست ها و درختان کهن سال و… اجتناب نمایند.

بعلاوه ضروری است دستگاه های امدادی و خدمات رسان نیز ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه مورد احتیاج، آمادگی لازم جهت هر گونه اقدام مقابله ای و مواجهه با حوادث احتمالی را احراز نمایند.

منبع: فرارو

به "صدور هشدار نارنجی برای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور هشدار نارنجی برای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید