لحظه ای با آگروفود 2023

به گزارش وبلاگ ماریانا، همیشه برگزاری نمایشگاه های مختلف چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی اهداف به خصوصی را دنبال می کنند.

لحظه ای با آگروفود 2023

در کشورهای صنعتی و پیشرفته، صنایع غذایی یکی از پویاترین بخش های مالی به شمار می آید که مهمترین بخش آن، سلامت غذا و موادغذایی است که از همین جهت تاثیر زیادی در جامعه دارد. لذا برپایی نمایشگاه هایی از این دست و با هدف نمایش توانمندی ها و قدرت بومی تولیدکنندگان و کارآفرینان یک کشور، گام بزرگی در بخش صادرات و واردات محصولات در این حوزه نیز می باشد.

نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود فرصتی طلایی برای عرضه و نمایش محصولات صنایع غذایی و توانمندی های تولیدی تولیدکنندگان در جهت برطرف احتیاج خریداران و تجار بین المللی است که در سی امین نمایشگاه ایران اگروفود حدود 520 شرکت داخلی و 105 شرکت بین المللی از 14 کشور مختلف برای حضور در بخش های این نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته اعلام آمادگی کرده اند.

آگروفود 1402 از نظر وسعت و تنوع گروه های کالایی، از بزرگ ترین نمایشگاه های خاورمیانه است که در 20 سالن مجزا، به علاوه فضای باز نمایشگاه، محیطی دلپذیر را برای کسب و کارها و تولیدکنندگان ایجاد کرده تا با عقد قراردادهای کلان و بین المللی در جهت صادرات و واردات موادغذایی و تکنولوژی های وابسته به آن، با یکدیگر به رقابت و تجارت بپردازند.

در میان برندهای مطرح و جوان این نمایشگاه، برند مکنزی با حضور و ارائه تولیدات و محصولات خود در سالن 7 میزبان مهمانان محترم نمایشگاه می باشد.

لازم به شرح است که سی امین نمایشگاه ایران آگروفود در سال 1402 و از تاریخ 26 الی 29 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "لحظه ای با آگروفود 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه ای با آگروفود 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید