همایشها و نمایشگاه ها

هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

29 شهریور 1402

پگاه در مهمترین رویداد سال صنعت نوشیدنی ها درخشید: صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در آئین اختتامیه دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح تنها غرفه برتر این نمایشگاه از میان 154 شرکت کننده به شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.

23 شهریور 1402

اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند

تاریخچه پرچم به گذشته های دور برمی شود که از آن در جنگ ها برای تشخیص نیروهای خودی از دشمن استفاده می کردند, امروزه پرچم ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. یکی از برترین روش ها برای جلب توجه سایرین به سمت لوگو، برند و یا رویدادهای مهم، استفاده از پرچم ها...

19 تیر 1402

اولین نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد بزرگداشت حافظ شیرازی برگزار گردید

ایلنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، اولین نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد بزرگداشت حافظ شیرازی برگزار گردید.

18 تیر 1402

داستان تکراری ویزای آمریکا

تیم ملی والیبال ایران عصر روز گذشته به کارش در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال خاتمه داد تا حالا تمرکزش را معطوف به سفر یا عدم سفر به آمریکا برای برگزاری هفته سوم کند. ایران در دو هفته نخست این رقابت ها عملکرد خوبی نداشت و صدای بسیاری از منتقدان...

4 تیر 1402

لحظه ای با آگروفود 2023

همیشه برگزاری نمایشگاه های مختلف چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی اهداف به خصوصی را دنبال می کنند.

28 خرداد 1402

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه16 دیده شدند!

شهروندان ساکن در محدوده منطقه16 از دیده شدن هیولاهای ترسناک در نقاط پر رفت و آمد از جمله ترمینال مسافربری جنوب، میدان بازار دوم نازی آباد، میادین میوه و تره بار، علی آباد، بیست متری جوادیه خبردادند. چند و چون این ماجرا درحال پیگیری است.

22 خرداد 1402

لکسوس LBX هیبریدی با 134 اسب بخار قدرت معرفی گشت

لکسوس LBX در حقیقت نسخه لوکس تر، خاص تر و با کیفیت تر تویوتا یاریس کراس است. این کراس اوور پرمیوم در وهله اول بازار خودرو اروپا را هدف قرار داد. اما قرار است به زودی در بازارهایی مانند ترکیه و خاورمیانه هم فروش آن آغاز شود.

19 خرداد 1402

شاسی بلند نیسان آریزون در نمایشگاه خودرو شانگ های رونمایی شد

نیسان آریزون با هدف برطرف احتیاج های متنوع رانندگان در بزرگترین بازار خودروی دنیا، روی پلتفرم CMF-EV ساخته شده است. نیسان آریا و رنو مگان E-Tech Electric نیز از آن استفاده می نمایند. با این حال، هیچ جزئیاتی درباره پیشرانه یا ابعاد آن در دسترس نیست.

31 فروردین 1402

50 درصد تخفیف بهای بلیت کتابخانه و موزه ملی ملک برای گردشگران در تعطیلات عید فطر

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، 50 درصد تخفیف بهای بلیت کتابخانه و موزه ملی ملک برای گردشگران در تعطیلات عید فطر اعمال می گردد.

30 فروردین 1402

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022

اپراتور اول در راستای مأموریت و چشم انداز خود و با شعار چشم انداز آینده دیجیتال در رویداد تخصصی جیتکس حضور دارد.

29 اسفند 1401

میان خوشنویسی و موسیقی پل می سازم ، تبلیغات شلخته، مرکز را آشفته نموده است

محمدرضا جوادی نسب متولد 1350 است و از سال 69 کار خوشنویسی را آغاز نموده است. او تا امروز چندین نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه انفرادی در نمایشگاه های وادی هشتم، سبحان، ترانه باران، برج میلاد و نقش دنیا داشته است.

12 اسفند 1401

ایران و ونزوئلا برای ایجاد پارک مشترک اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران عصر دیروز با سفیر ونزوئلا در محل پارک علم و فناوری دانشگاه ملاقات کرد.

11 دی 1401

راهنمای سفر به بلگراد

سفر به بلگرادشهر بلگراد مرکز صربستان یکی از مکان های مهم در اروپا محسوب می شود که ارزش تجاری و مالی زیادی دارد. تاریخ شهر به زمان امپراطوری های قدیم برمی شود. علی رغم اینکه در ده ها سال قبل، در بلگراد جنگ هایی رخ داده است اما اکنون این شهر یکی از بزرگترین...

18 آذر 1401

کانسپتی از رنو 4 در نمایشگاه پاریس نمایش داده شد

رنو در نمایشگاه خودروی پاریس از فراوری یک مدل الکتریکی تازه اطلاع داد. این ماشین که نامش رنو 4 است، با الهام از مدلی کلاسیک با همین نام طراحی شده است. کانسپتی از رنو 4 در نمایشگاه نمایش داده شد.

5 آبان 1401

گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در اصفهان

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

27 مهر 1401

تخصیص 234 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه به استان مرکزی

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر گشته، تخصیص 234 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه به استان مرکزی صورت پذیرفت.

6 مهر 1401

صرفه جویی در هزینه ها در سفر به لندن

صرفه جویی در هزینه ها در سفر به لندندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره صرفه جویی در هزینه ها در سفر به لندن ، سخن خواهیم گفت.

17 شهریور 1401

هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه

قطعاً سفر می تواند تأثیر مثبت بسیاری بر روی روحیه هر فردی داشته باشد و به عنوان یک زمان برای استراحت و تجدید قوا در نظر گرفته گردد. اما خیلی از مواقع سفر رفتن ممکن است تبدیل به یک دردسر بزرگ گردد و به جای آن که از آن لذت ببرید مجبور شوید با مشکلاتی اعم از...

12 شهریور 1401

مخبر: سریع تر موانع موجود در راستا تعمیق همکاری های ایران و قزاقستان برطرف گردد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گشایش ها در روابط بین ایران و قزاقستان گفت: افزایش روابط تجاری و مالی بین دو کشور نشانگر اراده جدی و خوب در توسعه و تعمیق همکاری های فی مابین است.

12 تیر 1401
تعداد: (53)