هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه16 دیده شدند!

به گزارش وبلاگ ماریانا، شهروندان ساکن در محدوده منطقه16 از دیده شدن هیولاهای ترسناک در نقاط پر رفت و آمد از جمله ترمینال مسافربری جنوب، میدان بازار دوم نازی آباد، میادین میوه و تره بار، علی آباد، بیست متری جوادیه خبردادند. چند و چون این ماجرا درحال پیگیری است.

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه16 دیده شدند!

وبلاگ ماریانا - رضانیکنام : پس ار تحقیقات میدانی و گفت و گو با سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه16 دریافتیم که حرکت نمادین هیولاهای ترسناک- مردان برنزی- جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و در جهت تحقق شعار اراده ها روشن سیگارها خاموش اجرا شده است.

حسینی، در این باره گفت:با توجه به یافته های پزشکی، استعمال دخانیات یکی از عوامل مهم در مرگ و میر انسان هاست. بنابراین بر همه ما به عنوان خدمتگزاران شهر واجب و لازم است که با استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی، جامعه را از مخاطرات و آسیب های ناشی از استعمال دخانیات مطلع سازیم. در این برنامه سیلورمن ها یا مردان نقره ای با در دست داشتن شعارها و نمادهای مبارزه با دخانیات در 5 میدان میوه و تره بار منطقه و سالن مرکزی ترمینال جنوب به اجرای برنامه پرداختند و مورد توجه شهروندان قرار گرفتند.

این برنامه به همت اداره سلامت معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 منطقه، با مشارکت گروه های هنری از جمله مردان نقره ای با شعار نه به دخانیات و با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و مرکز فرآموزاین منطقه به اجرا عایدی.

بعلاوه شهروندان در حاشیه این برنامه، از کلاس های آموزشی با موضوع نه به دخانیات و قلیان، اجرای مسابقه و اهدای جوایز، میز ارائه خدمت سلامت محور (مشاوره ترک سیگار) میز تست ریه، میز عضوگیری کانون های اجتماع محور، ایستگاه نقاشی کودک و نقاشی با گواش طوماری با همکاری اداره آموزش شهروندی، توزیع بروشورهای نه به دخانیات، نمایشگاه دخانیات، جمع آوری نمادین فیلترهای سیگار باحضور اعضای کانون پاد، جوانان و مادرانه باهدف ارتقاء مطلعی شهروندان از مضرات دخانیات استفاده کردند.

لازم به ذکر است، همایش پیاده روی 300 نفر از بچه ها در میدان بازار دوم نازی با نمادها و شعارهای منع استعمال دخانیات و نمایش عروسکی نیز از جمله برنامه هایی بود که در این هفته اجرا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه16 دیده شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه16 دیده شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید