هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

به گزارش وبلاگ ماریانا، هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

با اقامت در هتل کانیون اربیل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از جذابیت های این هتل، موقعیت مکانی آن است. با انتخاب کانیون برای اقامت، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی اربیل خواهید داشت.

ارگ اربیل و پارک مناره از جاذبه های معروفی هستند که توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نمایند. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما نموده اید و در پی هتل مناسبی برای اقامت هستید، پیشنهاد ما هتل کانیون اربیل است. در این هتل اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کانیون اربیل

در هتل کانیون اربیل طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان از امکانات اساسی این هتل به شمار می روند. پذیرش هتل کانیون 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، اتاق چمدان، صرافی، کمد، چک این/اوت سریع و خودپرداز به مهمانان ارائه می گردد. تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند. برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه های اربیل می توانید از خدمات کرایه خودرو هتل بهره ببرید. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل کانیون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است.

از امکانات دیگر هتل می توان به آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره نمود. خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات دیگری همانند خشک شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. گفتنی است فرودگاه بین المللی اربیل در 8 کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Canyon Hotel Erbil دارای واحدهای اقامتی زیبا و راحتی است. اتاق های این مجموعه فضای آرامش بخشی برای استراحت دارند. تنوع اتاق های هتل کانیون اربیل شامل اتاق تویین دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت خانواده، اتاق تویین یا دوبل با بالکن، اتاق استاندارد کینگ و اتاق کینگ با بالکن است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق ها می توان به مینی بار، چای ساز، میز، اتو، تلفن، سیستم گرمایش و کمد لباس اشاره نمود. بعضی از واحدها دارای نشیمن و غذاخوری نیز هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

هتل کانیون اربیل انتخابی مناسب برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می توانید در باغ هتل گردش کنید. برای تفریح بیشتر، فعالیت هایی نظیر کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، اجرای موسیقی زنده و کاراکوئه تدارک دیده شده است. Canyon Hotel Erbil دارای یک مرکز اسپا با حمام، سونا و اتاق بخار است؛ انواع خدمات ماساژ در این مرکز به مهمانان ارائه می گردد. از دیگر امکانات هتل کانیون می توان به باشگاه ورزشی اشاره نمود.

رستوران هتل

با وجود دو رستوران مدرن در داخل هتل، نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. روزتان در هتل Canyon Hotel Erbil با صرف صبحانه کانتیننتال، گیاهی، وگان یا حلال شروع خواهد شد. برای ناهار و شام می توانید از غذاهای بین المللی، فرانسوی، ایتالیایی، مدیترانه ای و خاورمیانه ای هتل نوش جان کنید. انواع غذاهای رژیمی، میوه، اسنک و غذای کودک نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی شاپ هتل بزنید. گفتنی است این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل کانیون اربیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد جلیل خیاط: 2.8 کیلومتر

فاصله تا ارگ اربیل: 3.3 کیلومتر

فاصله تا میدان اربیل: 3.3 کیلومتر

فاصله تا موزه منسوجات کردی: 3.4 کیلومتر

فاصله تا موزه میراث سریانی: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید