بفرمایید شام لامپ بخوریم

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرزمین چین مشهور به داشتن خوراکی های عجیب و غریب است اما از غذاهای عجیب که بگذریم در دنیا افراد انگشت شماری هستند که قادر به خوردن اشیا عجیب و غریب هستند.

بفرمایید شام لامپ بخوریم

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرزمین چین مشهور به داشتن خوراکی های عجیب و غریب است اما از غذاهای عجیب که بگذریم در دنیا افراد انگشت شماری هستند که قادر به خوردن اشیا عجیب و غریب هستند. اشیایی که هیچ یک از ما حتی برای یک بار هم حاضر به امتحان کردن آن نیستیم.

بدلکاری یکی از شغل های مهیج و خطرناک دنیا است که کمتر کسی حاضر می گردد دل به خطر بزند و این شغل را حرفه اصلی خود قرار دهد. شاید فکر کنید که کار یک بدلکار فقط پریدن از دیوار های بلند و رانندگی با ماشین و تصادف های خطرناک است، شاید تا چند وقت پیش همین طور بود اما با کاری که یوجیان انجام داد به نظر می رسد که بدلکاری شامل خوردن اشیا خطرناک هم می گردد، اشیایی مثل شیشه که اگر گوشه آن هم با لب یا دست برخورد کند خراش بر می دارد و خونریزی به راه می افتد.

رکورد یوجیان خوردن سه لامپ در 120 ثانیه است

ژانگ یوجیان یکی از بدلکاران بسیار معروف اهل چین است که در شهر مودانجیانگ زندگی می نماید. سال 2010 او هنگام فیلم برداری یک فیلم سر صحنه حاضر شد و قرار شد که به جای نقش اصلی دو لامپ بخورد. در ابتدا تمام عوامل فیلم گمان می کردند که او فن به خصوصی برای لامپ خوردن دارد.

اما فیلم برداری که آغاز شد ژانگ در برابر چشمان متحیر کارگردان و فیلم بردار و باقی دست اندرکاران دو لامپ را در دستش گرفت و آغاز به گاززدن آنها کرد، بعد هم جوید و قورت داد. این در حالی است که به گزارش خبرگزاری شینهوا رکورد جویدن این بدلکار سه لامپ در 120 ثانیه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بفرمایید شام لامپ بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بفرمایید شام لامپ بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید