وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس

به گزارش وبلاگ ماریانا، مرسدس بنز اوایل سال جاری از اعضای تازه خانواده کلاس V و ویتو رونمایی کرد، اما در آن موقع، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه کمپر آنها منتشر نکرد. V کلاس مارکوپولو اکنون در دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید و پیشرفت های بصری و سخت افزاری را در داخل و خارج به ارمغان می آورد.

وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس

امیرمسعود عابدین: در نگاه اول، V کلاس مارکوپولوی تازه با ظاهری که دوباره به تصویر کشیده شده است، توجهات را به خود جلب می نماید.

جلوپنجره تازه با طراحی جسورانه تر، سپر برجسته تر و پکیج طراحی AMG Line موجود همراه با نوار نوری LED که جلوپنجره را احاطه نموده است، حضور بصری غیرقابل انکاری را ایجاد می نماید.

با این حال، مشتریان احتمالاً به اصلاحات داخل کابین علاقه بیشتری خواهند داشت. کابین خودرو با نمایشگرهای دوگانه 12.3 اینچی، پذیرای سرنشینان است. دریچه های هوای بازطراحی شده، کنسول مرکزی تازه با شارژر بی سیم تلفن هوشمند و فرمان نسل تازه، فضای مدرن تری را در مقایسه با مدل قبلی ایجاد می نماید.

  • قدرتنمایی کراس اور برقی تازه چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

  • هدیه خاص عربستان 300 هزار دلاری به نیمار با تم باربی! +فیلم

امکانات رفاهی پیشرفته را می توان در قسمت عقب یافت. رابط کاربری پیشرفته مرسدس بنز (MBAC) تازه بوده که کنترل بصری را بر روی عملنمودهای متعدد کمپینگ به وسیله صفحه نمایش کابین یا برنامه تلفن همراه ارائه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این است که می توان عملنمودهای غیرضروری را با یک لمس غیرفعال کرد که آن را برای لحظاتی که در یک کمپینگ یا در میان طبیعت سپری می کنید، برای اقامت طولانی مدت ایده آل می نماید. سیستم تعلیق بادی Airmatic را می توان برای تراز کردن کمپر در زمین های ناهموار تنظیم کرد، همه اینها با لمس یک دکمه اتفاق می افتد.

روح کمپر با مفهوم فضای زندگی ثابت شده خود، سازگار است. این کمپر با گنجایش حداکثر چهار سرنشین، به سقف بازشو با تخت قرار گرفته در سقف، ترکیب صندلی همه کاره، میز تاشو، آشپزخانه کاملا مجهز و کمد، تجهیز شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ماریانا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید