آشپزی

طرز پخت سیب زمینی کریسپی رژیمی

سیب زمینی کریسپی رژیمی یک میان وعده یا غذای سالم و خوشمزه است که می تواند به عنوان یک جایگزین برای سیب زمینی سرخ نموده استفاده گردد. این غذا با استفاده از مواد کم چرب و بدون روغن تهیه می گردد و در نتیجه کالری و چربی کمتری نسبت به سیب زمینی سرخ نموده دارد.

13 شهریور 1402

طرز تهیه سس آلفردو رستورانی

سس آلفردو یکی از بهترین سس های دنیای خوراکی ها است که مخصوص کشور ایتالیا است.

7 تیر 1402

دستور تهیه کرم کارامل وگان، ایده آل برای خانواده

ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک کرم کارامل خوشمزه بدون تخم مرغ یا شیر حیوانی، اما با طعمی عالی و بافت عالی تهیه کنید. تهیه کرم کارامل وگان بسیار ساده است. برای لذت بردن از یکی از خوشمزه ترین دسر های اطراف فقط به چند ماده احتیاج دارید. علاوه بر این، شکر...

29 خرداد 1402

طرز تهیه سیب پلو کرمانشاهی، ساده و خوشمزه

سیب زمینی بسیار برای سلامت استخوان ها و تنظیم فشار خون مفید است.

26 خرداد 1402

طرز تهیه اسفناج پلوی مجلسی به روش شیرازی

اسفناج پلو یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که با روش های متفاوتی تهیه می شود.

12 خرداد 1402

11 ایده عالی برای خرید هدیه خانه نو

اولین باری که به خانه یکی از دوستان و آشنایانتان می روید، بهتر است به عنوان تبریک، هدیه ای به او بدهید. اما چه چیزهایی می توانید خریداری کنید؟ انتخاب هدیه چه برای دوست صمیمی شما باشد، چه عضوی از خانواده تان یا فامیل، معمولا چالش برانگیز است؛ زیرا چیزی...

27 اردیبهشت 1402

از بین بردن جای جوش و لک های پوستی در خانه

یکی از بزرگترین مسائل بیشتر افراد، جای جوش است که برای درمان آن هزینه های زیادی می نمایند. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که شما می توانید در خانه این ماسک ها را درست نموده و از شر جای جوش خلاث شوید.

7 اردیبهشت 1402

چگونه در مایکروفر یک غذای رسمی و خوشمزه آماده کنیم؟

خورش میگو به روش های مختلف و با مواد و طعم دهنده های مختلف پخت می گردد و برای آنهایی که به این آبزی خوشمزه علاقه خاصی دارند، مجذوب کننده است که بدانند میگو را در مایکروفر هم می توان پخت.

6 اردیبهشت 1402

5 نکته مهم و کاربردی برای پخت قطاب یزدی

قطاب یکی از شیرینی های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار محبوب است و دستور پخت آسانی دارد.

27 اسفند 1401

با روغن های طبیعی ضدآفتاب بسازید

همان طور که می دانید، به یاری ضدآفتاب می توان از اثرات مخرب نور بیش از حد آفتاب روی پوست جلوگیری کرد. به همین دلیل استفاده از کرم های ضدآفتاب اهمیت زیادی دارد.

26 اسفند 1401

طرز تهیه سیب زمینی تنوری در مایکروفر و سولاردام ، فوت و فن خوشمزه شدن سیب زمینی تنوری در خانه

یکی از پرطرفدارترین پیش غذاها در تمام جهان سیب زمینی تنوری است. سیب زمینی تنوری را می توان با انواع سس و دیپ ها سرو کرد. در این مطلب با طرز تهیه سیب زمینی تنوری در مایکروفر آشنا می شوید.

16 بهمن 1401

5 نکته کاربردی و مهم برای تهیه قلیه ماهی اصیل جنوبی

قلیه ماهی یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار مشهور جنوبی است که از ترکیب ماهی با سبزی های معطر و تمر هندی تهیه می گردد.

22 دی 1401

عجیب ترین جاذبه های گردشگری آسیا که ناشناخته مانده اند!

گردشگرانی که مقاصد بکر و طبیعت را مقصد سفرهای خود انتخاب می نمایند، معمولا گرفتار ازدحام و شلوغی های خاص منطقه ها دنیاگردی مشهور می شوند. شاید اگر این مقاصد تماشای از مکان های تاریخی و باستانی یا موزه ها باشند، بتوان با سفر در فصل های کم مسافر بر این مشکل...

22 دی 1401

فرهنگ غذایی آذربایجان ، 10 تا از برترین غذاهای آذربایجان

آشنایی با فرهنگ غذایی ملت های مختلف جهانی همان چیزی است که بسیاری از مردم برای درک بیشتر آن سفر می کنند و بیشتر بجای گشت و گذار بین جاذبه های تفریحی و دیدنی مقصد مسافرتی خود، در پی تست مزه ها و طعم های منحصر به فرد غذاهای محلی و پرطرفدار آن شهر و کشور می...

16 دی 1401

طرز تهیه کشک گردو؛ یک پیش غذای لذیذ برای مجالس رسمی

کشک گردو که در بیشتر مواقع مردم این غذا را با نام کله جوش می شناسند یک غذای بسیار لذیذ است که با یک بار تجربه مشتری همیشگی آن می شوید.

24 آذر 1401

طرز تهیه رب انار خانگی

خبرنگارانـ رب انار نوعی رب گرفته شده از دانه های انار است که به دو صورت ترش و ملس تهیه می گردد. رب انار یک چاشنی خوشمزه برای تهیه انواع غذ های سنتی ایرانی مانند فسنجان، اکبر جوجه، کباب، انواع مرغ و آش است؛ بعلاوه به عنوان یک طعم دهنده برای سس سالاد ها از...

1 آذر 1401

طرز تهیه شور گل کلم فوری ، فوت و فن خوشمزه شدن شور گل کلم در خانه

همزمان با فرارسیدن پاییز و فصل گل کلم بسیاری از خانم ها به فکر درست کردن انواع ترشی خانگی هستند؛ یکی از محبوب ترین ترشی ها شور است که طرز تهیه ساده ای دارد. در ادامه با طرز تهیه شور گل کلم آشنا می شوید.

6 آبان 1401

خورشت لوبیا سبز با مرغ، غذای بی نظیر ایرانی

می توانید به دلخواه این خورشت را با چاشنی های مختلف مزه دار و در مهمانی های خود از آن بهره ببرید و از مرغ تکه شده یا خردشده مکعبی بهره ببرید.

27 مهر 1401

9 روش برای خلاصی از شر مورچه ها در خانه

همواره برای از بین بردن مورچه ها احتیاج به استفاده از مواد سمی نیست. روش های طبیعی و آسانی هم وجود دارد تا این حشرات را فراری دهید.

17 مهر 1401

توپک سیب زمینی با گوشت چرخ نموده

توپک سیب زمینی با گوشت چرخ نموده یک ایده بسیار خوب برای مهمانی و تولدها است که می توانید در کنار غذای اصلی آن را سرو کنید.

2 مهر 1401
تعداد: (46)