موبایل، تبلت و گجت ها

رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می دهند

شیائومی میخواهد به زودی از گوشی های سری شیائومی 14 رونمایی کند. بر اساس شایعات منتشر شده، این خانواده از سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و 14 اولترا تشکیل شده است. در این میان، روز گذشته تصاویر رندر مربوط به شیائومی 14 پرو منتشر شده که جزئیات طراحی آن را به...

21 مهر 1402

واتساپ در این گوشی ها از کار می افتد

ایسنا نوشت: واتس اپ تا یک ماه دیگر در بعضی از مدل های قدیمی گوشی های اندرویدی و آیفون، کار نخواهد کرد.

5 مهر 1402

آزمایش ساده ای که آلزایمر را 20 سال قبل از بروز علائم آن پیش بینی می نماید

در این روش خون روی یک تراشه سیلیکونی قرار می گیرد و با یاری هوش مصنوعی پروتئین های موجود در آن شناسایی می گردد.

31 شهریور 1402

هتل کانیون؛ گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

29 شهریور 1402

زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد ، شرایط دریافت تسهیلات

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام 20 میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب 40 هزار بازنشسته و مستمری بگیری که در قرعه کشی برگزیده شده اند اطلاع داد و گفت: روز گذشته 20 شهریور برای برگزیدگان این دوره از ثبت نام پیامک ارسال شد.

21 شهریور 1402

حرف های در گوشی بایدن: احساس خستگی می کنم!

ایسنا نوشت: در بحبوحه نظرسنجی ها و گزارش هایی درباره سن جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و اینکه او برای ادامه مسیر بسیار پیر به نظر می رسد، کتابی در دست چاپ است که می گوید بایدن به طور پنهانی اذعان نموده برای ادامه راه احساس خستگی می نماید.

8 شهریور 1402

وقتی مرسدس بنز به جای ماشین خانه می سازد، عکس

مرسدس بنز اوایل سال جاری از اعضای تازه خانواده کلاس V و ویتو رونمایی کرد، اما در آن موقع، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه کمپر آنها منتشر نکرد. V کلاس مارکوپولو اکنون در دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید و پیشرفت های بصری و سخت افزاری را در داخل و خارج به ارمغان...

7 شهریور 1402

هشدار اپل درمورد خطرات شارژکردن آیفون در هنگام خواب

سخت افزا مگ: اپل در به روزرسانی اخیر صفحه پشتیبانی خود، در رابطه با عواقب خطرناک شارژکردن آیفون در هنگام خواب هشدار داده است؛ به خصوص اگر عادت دارید آن را روی تخت خود بگذارید.

4 شهریور 1402

آخرین مهلت بازنشستگان برای ثبت نام وام، رقم وام چقدر است؟

مهلت ثبت نام بازنشستگان تامین اجتماعی جهت دریافت وام که از 21 مردادماه شروع شده بود، ساعت 24 امشب به اتمام می رسد.

27 مرداد 1402

زمان ثبت نام غیرحضوری وام 20 میلیونی بازنشستگان اعلام شد ؛ شرایط ثبت نام و تعداد این تسهیلات قرض الحسنه

ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از روز شنبه (21 مردادماه) در سامانه ثبت نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال خواهد شد، به مدت یک هفته انجام می گردد.

19 مرداد 1402

10 نکته جالب درباره فیلم های مشهور هالیوود که از آن ها غافل مانده اید

دنیای سینما بسیار شگفت انگیز است و تعجبی ندارد که چیز های زیادی درباره آن وجود دارد که ما شیفته آن ها هستیم. هر چه نباشد، در آنجا تعداد زیادی افراد توانمند و مستعد کوشش های مبتکرانه خود را باهم یکی می نمایند تا چیز کاملاً نو و فوق العاده ای را خلق نمایند.

7 مرداد 1402

آنر از گوشی تاشو مجیک V2 با ضخامت پایین رونمایی کرد

ساعاتی قبل آنر از نسل سوم گوشی تاشو خود به نام مجیک V2 رسما رونمایی کرد. ضخامت این گوشی در حالت بسته شده به فقط 9.9 میلی متر می رسد و در حالت باز هم با ضخامت 4.7 میلی متری سروکار داریم. وزن این گوشی 231 گرم است. برای اینکه بهتر این اعداد را درک کنید، باید بگوییم...

22 تیر 1402

شش گوشی موبایل با بیشترین شانس فروش

گلکسی A14 تاج پادشاهی را روی سر گذاشته حالا رسما عنوان پرفروش ترین موبایل ایران را یدک می کشد. خیلی ها ابتدا مقهور ویژگی های فنی اغراق آمیز این گوشی می شوند و گلکسی A14 را برترین موبایل دنیا می دانند.

11 تیر 1402

طراحی ستون دوبل فلزی مطابق با قوانین ملی

یکی از احتیاجهای اساسی بشر برای فراهم کردن زندگی توام با آرامش داشتن مسکنی امن است. در دنیای مدرن با پیشرفت تکنولوژی سازه های مختلفی برای ساخت خانه ها، مراکز تجاری و … پیشنهاد شده که هر کس با توجه به سلیقه و احتیاج خود می تواند از نوع خاصی بهره ببرد.

25 خرداد 1402

لکسوس LBX هیبریدی با 134 اسب بخار قدرت معرفی گشت

لکسوس LBX در حقیقت نسخه لوکس تر، خاص تر و با کیفیت تر تویوتا یاریس کراس است. این کراس اوور پرمیوم در وهله اول بازار خودرو اروپا را هدف قرار داد. اما قرار است به زودی در بازارهایی مانند ترکیه و خاورمیانه هم فروش آن آغاز شود.

19 خرداد 1402

موتورولا از دو گوشی تاشو ریزر 40 و ریزر 40 اولترا رونمایی کرد

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، موتورولا از جدیدترین گوشی های تاشو خود رونمایی کرد. این دو گوشی در بیشتر بازارها تحت عنوان موتورولا ریزر 40 و ریزر 40 اولترا به دست کاربران می رسند ولی در آمریکا تحت عنوان ریزر 2023 و ریزر پلاس 2023 فروخته خواهند شد. در ادامه به...

15 خرداد 1402

برنامه عجیب خودتعمیری سامسونگ راه اندازی شد

سامسونگ به طور رسمی برنامه خود تعمیری را در کره جنوبی راه اندازی کرد که شامل تعمیرات گوشی های هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون می گردد.

11 خرداد 1402

بهترین موبایل های 2023 به انتخاب GSMARENA

GSMArena در تازه ترین گزارش خود، بهترین تلفن های همراه 2023 را معرفی نموده است.

5 خرداد 1402

خرید مبل اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون چک و ضامن

نامیراکالا شرایط ویژه ای را برای خرید مبل راحتی اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی با اقساط 12 و 18 ماهه بدون چک، بدون ضامن، با حداقل پیش پرداخت و به صورت کسر از حقوق در تهران، کرج و سایر شهرستان ها فراهم نموده است.

3 خرداد 1402

پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت

چند روز گذشته یکی از داغ ترین بحث های پیرامون سلبریتی ها دعوا های بن افلک و همسرش جنیفر لوپز بوده و بسیاری از سایت ها این زوج را محکوم به جدایی دانستند، اما این خبر ها از کجا آغاز شد!

25 اردیبهشت 1402
تعداد: (109)