این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد ، هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان

به گزارش وبلاگ ماریانا، شیائومی را در ایران بیشتر با گوشی های تلفن همراهش می شناسند، اما بد نیست بدانیم این کمپانی اولین خودروی تولیدی خود را در دست آزمایش دارد و در نظر دارد تا 20 سال دیگر تبدیل به یکی از 5 خودروساز بزرگ دنیا گردد.

این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد ، هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان

به گزارش وبلاگ ماریانا و به نقل از آرنائو، مدیر عامل لی جون، شیائومی، در مصاحبه ای گفت که جاه طلبی های این شرکت برای آینده شامل جایگاهی در زمره پنج خودروساز برتر جهان است. این هدف ممکن است کمی خیلی خوشبینانه به نظر برسد، اما با توجه به توسعه سریع فراوری خودروهای برقی در چند سال اخیر، امکان شکست برای بعضی خودروسازان قدیمی در اجرای طرح های تازه و حضور در بازار رقابتی غیرممکن نیست. بنابراین این امکان وجود دارد که فضای کافی برای کمپانی های نوظهور در زمینه خودروسازی فراهم گردد، شیائومی معتقد است تمام آنچه برای رسیدن به هداف جاه طلبانه خود احتیاج است را دارد.

البته لی جون اعتراف می نماید که شیائومی از نظر خودروسازی حدود 6 تا 7 سال از بازار رقابتی در چین عقب است، اما اولین عرضه خودروهای برای سال 2024 تنظیم شده است. این شرکت در زمینه نرم افزار و تجربه کاربری تخصص زیادی دارد، بنابراین برای رسیدن به هدف خود در قرار گرفتن در زمره بزرگترین خودروسازان جهان به تجربه و تخصص خود تکیه می نماید. لی جون می گوید که بخش نرم افزاری طرح های توسعه ای این روزها مسلماً اهمیت بیشتری دارد.

سال گذشته، شیائومی اتو 439 میلیون دلارسرمایه گذاریو بیش از 2.300 پرسنل برای بخش تحقیق و توسعه این کمپانی جذب کرد و اولین خودروی این شرکت در حال حاضر وارد تست زمستانی شده است، بنابراین به نظر می رسد که همه چیز به سرعت برای این کمپانی پیش می رود.

بیشتر بخوانید:

  • این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد | تصاویر تازهترین خودروی برقی BYD

منظره شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه های زندگی ما، ازجمله تلفن ها، خانه ها و اتومبیل های هوشمند است. این شرکت می خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.با تکیه بر موفقیت شیائومی در لوازم برقی مصرفی، لی جون معتقد است که بازاریابی خودروی تازه با وجود فروشگاه های بسیار این کمپانی سخت نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد ، هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد ، هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید