رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ ماریانا، شیائومی میخواهد به زودی از گوشی های سری شیائومی 14 رونمایی کند. بر اساس شایعات منتشر شده، این خانواده از سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و 14 اولترا تشکیل شده است. در این میان، روز گذشته تصاویر رندر مربوط به شیائومی 14 پرو منتشر شده که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می دهد.

رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می دهند

بر اساس این تصاویر و البته گزارش های منتشر شده، شیائومی 14 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی حفره دار بهره می برد. مهم ترین تغییر این نمایشگر نسبت به نسل قبلی، کنار گذاشتن لبه های خمیده و استفاده از نمایشگر تخت است. به نظر می رسد بعد از چند سال استفاده گسترده شرکت ها از نمایشگر خمیده، بالاخره بار دیگر به بهره گیری از نمایشگرهای تخت روی آورده اند و چندین شرکت برای گوشی های تازه خود از این نوع نمایشگرها بهره می برند.

یکی دیگر از تغییرات مهم این گوشی نسبت به نسل قبلی، مربوط به ماژول دوربین آن است. این ماژول بزرگ تر و ضخیم تر از گذشته است و بر اساس ابعاد منتشر شده، ضخامت خود بدنه هم افزایش یافته است. در خصوص مشخصات دوربین ها، هنوز نمی توانیم با قاطعیت به مشخصات 4 دوربین بپردازیم ولی به احتمال زیاد قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روبرو شویم.

شیائومی 14 پرو قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی گردد که همین چیپست هم قرار است تا چند هفته دیگری رسما معرفی گردد. باتری این گوشی 4860 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سرعت شارژ 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید. در هر صورت روی هم رفته با پرچم دار بسیار جذابی روبرو هستیم که باید ببینیم با چه قیمتی راهی بازار می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید