نرم افزار و اپلیکیشن

ایراد بزرگی که ژاپنی ها در هوش مصنوعی مشهور پیدا کردند

ایسنا نوشت: برخی از محققان ژاپنی احساس می کنند که سیستم های هوش مصنوعی آموزش دیده بر اساس زبان های خارجی غیر ژاپنی نمی توانند پیچیدگی های زبان و فرهنگ ژاپنی را درک کنند، بنابراین اکنون می خواهند نسخه ای از چت جی پی تی مخصوص ژاپن را توسعه دهند.

25 شهریور 1402

اختراع خارق العاده روس ها رویا را واقعی می نماید

ایسنا نوشت: به لطف سیستم جدیدی که در دست توسعه است، ممکن است به زودی بتوانیم آهنگ هایی را که در رویاهای خود می شنویم، ضبط کنیم.

21 شهریور 1402

بازی های اکتیویژن بلیزارد به یوبی سافت پلاس می آیند

مایکروسافت موافقت کرده که در صورت نهایی شدن قرارداد خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد، حق استریم ابری بازی های اکتیویژن بلیزارد را به یوبی سافت بفروشد.

1 شهریور 1402

چطور از آسیب های فضای مجازی برای بچه ها پیشگیری کنیم؟

راه کاهش آسیب های فضای مجازی در زمانه ای که تکنولوژی حرف اول معادلات دنیا را می زند، دریغ کردن آن از بچه ها نیست. بلکه برترین راه یاری به آن ها برای دور ماندن از آسیب های ممکن است.

2 تیر 1402

برنامه عجیب خودتعمیری سامسونگ راه اندازی شد

سامسونگ به طور رسمی برنامه خود تعمیری را در کره جنوبی راه اندازی کرد که شامل تعمیرات گوشی های هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون می گردد.

11 خرداد 1402

شروع خیره کننده میراث هاگوارتز؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) در اولین هفته خود در صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

2 اسفند 1401

کارهای عجیب ایلان ماسک برای چند دلار بیشتر

توییتر اعلام نموده است که احراز هویت دو مرحله ای با پیامک به زودی تنها در اختیار دارندگان اشتراک پولی این پلتفرم قرار خواهد داشت.

29 بهمن 1401

اعلام برنامه های نوروزی ستاد گردشگری شهرداری تهران

امیر قاسمی درباره برنامه های سال آینده و به ویژه نوروز اظهار کرد: عمده برنامه های مربوط به تورهای گردشگری در بخش پروژه تهران دیدنیتعریف می شوند و مجموعه های نمایشگاهی و جشنواره ای در دسته پروژه تهران؛ مقصد گردشگری قرار می گیرند؛ بعلاوه کارهای آموزشی...

26 بهمن 1401

این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد ، هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان

شیائومی را در ایران بیشتر با گوشی های تلفن همراهش می شناسند، اما بد نیست بدانیم این کمپانی اولین خودروی تولیدی خود را در دست آزمایش دارد و در نظر دارد تا 20 سال دیگر تبدیل به یکی از 5 خودروساز بزرگ دنیا گردد.

26 بهمن 1401

برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و تفریح رسانه ای به وسیله همراه اول

نخستین دوره رویداد ایده پردازی حوزه بازی سازی و تفریح رسانه ای به وسیله مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول برگزار می گردد.

29 دی 1401

قابلیت سوپر دیوایس هوآوی،اولین تعریف صحیح از یکپارچگی دستگاه ها

مدت کوتاهی از رویداد ویژه سوپر دیوایس (Super Device) هوآوی نمی گذرد، رویدادی که در آن شرکت هوآوی این قابلیت تازه از زیست بوم نرم افزاری خود و سه سناریو اصلی آن را به صورت کامل معرفی کرد.

27 آذر 1401

ثبت نام 480 نفر از خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی

دبیر مسابقات استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران در خراسان رضوی گفت: 480 نفر در مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی این منطقه شرکت کردند.

29 آبان 1401

چگونه از جدیدترین به روزرسانی ویندوز 11 حداکثر استفاده را ببریم؟

مایکروسافت همچنان به ارائه ویژگی های نو برای ویندوز 11 ادامه می دهد و جان تازه ای به سیستم عاملی می بخشد که اولین سالگردش را پشت سر گذاشته است.

20 آبان 1401

آیپد پرو M2 در برابر آیپد ایر M1؛ کدام تبلت ارزش خرید بیشتری دارد؟

نسل نو آیپد پرو و آیپد ایر از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند و هر دو از تراشه های سری M اپل بهره می برند. اما در کل کدام تبلت ارزش خرید بیشتری دارد؟

10 آبان 1401

آهنگساز ایرانی نامزد جایزه نهایی مسابقه هالیوود موزیک 2022

محمدرضا اژدری ـ آهنگساز ایرانی ـ با قطعه بی کلامِ نیل به مرحله نهایی مسابقه Hollywood music award 2022 راه یافت.

19 مهر 1401

توضیحات همسر خزعلی درباره مهاجرت فرزندش ، پسرم از هیچ رانتی استفاده نکرده است ، حمیدرضا هیچ گاه به کاربران ایرانی خدمات وی پی ان نداده است

سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.

27 شهریور 1401

ضبط ویدیو 4K در آیفون 14 پرو نیازمند حداقل 256 گیگابایت حافظه است

همانطور که در سری آیفون 13 نیز شاهد آن بودیم، ضبط ویدیوهای 4K ProRes در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس همچنان به مدلی با حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی احتیاج دارد.

22 شهریور 1401

دستگاه های اجرایی برای حمایت از شرکت های خلاق پوست اندازی نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمال علیپور خنکداری نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه و جویبار، در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: دنیای امروز هم زمان دنیای دانش و بینش است، برای پیشبرد امور در حوزه...

13 شهریور 1401

کلکسیون لگویی با موضوع فضا، شاتل ها و فضاپیماها این علاقه مند که مایه افتخار و شادی او هستند

برای یک علاقه مند بزرگسالان لگو، هیچ چیز بهتر از تکمیل ساخت یک مجموعه پیچیده و کلکسیون چندتایی در مورد یک موضوع نیست. اتین گویر که از دوران کودکی طرفدار لگو بوده، زمانی که در نهایت تمام مجموعه های فضایی خود را تکمیل کرد، این شادی را احساس کرد. او با غرور...

12 مرداد 1401

لایت روم در برابر ادوبی بریج؛ کدام یک در سال 2021 بهتر است؟

اگر تا به حال از Adobe Bridge یا Lightroom استفاده نکرده باشید، انتخاب بین آن ها کار دشواری خواهد بود. اینجاست که این مقاله به کمک شما خواهد آمد. در این مقاله سعی داریم به مقایسه Adobe Bridge و Lightroom بپردازیم و جوانب مثبت و منفی هر کدام از آن ها را بررسی کنیم. سپس آن ها...

26 تیر 1401
تعداد: (41)