مصالح ساختمانی

عملیات زیرسازی و بهسازی جاده اسالم خلخال شروع شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عملیات زیرسازی و بهسازی جاده اسالم خلخال شروع شد.

20 تیر 1402

طراحی ستون دوبل فلزی مطابق با قوانین ملی

یکی از احتیاجهای اساسی بشر برای فراهم کردن زندگی توام با آرامش داشتن مسکنی امن است. در دنیای مدرن با پیشرفت تکنولوژی سازه های مختلفی برای ساخت خانه ها، مراکز تجاری و … پیشنهاد شده که هر کس با توجه به سلیقه و احتیاج خود می تواند از نوع خاصی بهره ببرد.

25 خرداد 1402

امامزاده یعقوب یکی از جاذبه های مذهبی استان زنجان است

جاذبه ها/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، امامزاده یعقوب یکی از جاذبه های مذهبی استان زنجان است.

24 خرداد 1402

آن چه انسان را منحصر بفرد می سازد، 10 هزار بیت DNA گمشده

مطالعات ژنومی تطبیقی 240 گونه منشاء و تکامل پستانداران و ویژگی های خاص افراد را آشکار می سازد. واقعیت آن است که بعضی از ویژگی های انسانی که ما برای آن ارزش زیادی قائل هستیم نتیجه یک حذف مولکولی هستند.

13 اردیبهشت 1402

مرسدس بنز 300 SEL؛ درباره یک لوکس عصبی!

تاریخ مرسدس بنز مجموعه ای از برترین های صنعت خودرو را در دل خود جای داده که هر کدام به نوعی یک وسیله نقلیه افسانه ای محسوب می گردد. در این میان بعضی از تولیدات مرسدس بنز متفاوت تر از باقی هستند که از جمله می توان به Mercedes.Benz 300 SEL 6.3 اشاره نمود.

29 فروردین 1402

مسجد جامع اصفهان یکی از مساجد دیدنی ایران به شمار می رود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، مسجد جامع اصفهان یکی از مساجد دیدنی ایران به شمار می رود.

20 بهمن 1401

تاریخچه خانه عامری ها، بنایی دیدنی و شگرف در کاشان

خانه عامری ها از جمله مکان های زیبا و مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی به شمار می آید که در کاشان و در محله سلطان میر احمد در خیابان علوی واقع شده است. اگر از بعد تاریخچه خانه عامری ها بخواهیم نگاهی به آن بیاندازیم، خواهیم دید که تاریخ احداث دیدنی های...

5 بهمن 1401

پل خواجو اصفهان ، پل خواجو در گذر تاریخ

اصفهان خود به تنهایی مانند کتابی تاریخی و مصور است که با پا گذاشتن به هر قسمت آن صفحه ای از تاریخ را میبینی که با خود رمز و راز هایی را دارد اصفهان زیبای ما توانسته هنوز شکل و بافت سنتی خود را در بعضی قسمت های شهر حفظ کند و هرساله تعداد زیادی از گردشگران...

15 دی 1401

دو کلید مسکن میلیونی

سرمایه بانک مسکن 10هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. این اقدام اگرچه با هدف افزایش قدرت وام دهی به طرح یک میلیون مسکن انجام شده، اما ازآنجاکه این افزایش سرمایه به صورت غیرنقد است، در کوتاه مدت کمکی به تامین مالی نهضت ملی مسکن نخواهد کرد.

12 دی 1401

چند راه آسان برای انتخاب متن در گوشی و دسکتاپ

در این مطلب به راهکار هایی سریع و ساده برای انتخاب متن در گوشی و کامپیوتر پرداخته شده است.

24 مهر 1401

آلرژی و درمان آن در بچه ها

آلرژی یکی از شایع ترین بیماری های مزمن در سراسر دنیا است که بدن نسبت به بعضی چیز های بی خطر موجود در محیط واکنش بیش از حد نشان می دهد.

2 مهر 1401

شیراز هزار جاذبه

شیراز، بهشت توریستان است. آوازه محبوبیت آن قرن هاست که توریست داخلی و خارجی را به این منطقه می کشاند. از تخت جمشید تا آبشار مارگون، سفر در زیبایی و تاریخ است. در سفر به شیراز جاذبه های توریستی به قدری متنوع است که شما را به هزار مکان منحصربفرد دعوت خواهد...

14 مرداد 1401

اقامتگاه بارین شمشک

ظاهر و دیزاین بیرونی این هتل شبیه به تکه های استخوان است، اما ظاهر خمیده آن با در نظر گرفتن فضای اطراف، طراحی شده است. طراحی و دیزاین این هتل بسیار متمایز می باشد.

14 مرداد 1401

بعضی از معترضان احتمال ادامه اعتراضات خود را مطرح نموده اند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو کانادا، اعضای مجلس عوام طرح قانون اقدامات اضطراری را تصویب کردند، قانونی که با وجود خاتمه مداخله پلیس در اتاوا به گفته ترودو برای حفظ صلح، لازم است.

1 خرداد 1401

خانه ملل کاشان میزبان نمایشگاه بهاره مردم شناسی روستایی

بنا به اعلام مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، خانه ملل یا خانه تاریخی آل یاسین میزبان نمایشگاه مردم شناسی روستایی می گردد.

2 اردیبهشت 1401

عملکرد اقتصادی شهریور چند شرکت بورسی منتشر شد ، سهامداران خاور، کپارس و سغرب بخوانند

به گزارش خبرنگاران، با سرانجام یافتن فصل تابستان، شرکت های بورسی از اول مهر اقدام به منتشر کردن گزارش عملکرد اقتصادی شهریورماه خود کردند تا خود را برای انتشار گزارش شش ماهه نخست سال جاری آماده نمایند. گزارشی که می تواند تاثیر چشمگیری روی ادامه فرایند...

13 مهر 1400

بورس سبزپوش ماند، افزایش 28 هزار و 486 واحدی شاخص بورس

خبرنگاران؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در خاتمه معاملات امروز سه شنبه با افزایش 28 هزار و 486 واحد روبرو شد.

17 شهریور 1399