تمامی دروس دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز شیوه نامه برگزاری مجازی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه را خاطرنشان کرد.

تمامی دروس دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی ارائه می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماریانا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز شیوه نامه برگزاری مجازی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان ورودی 1398 و پیش از آن را خاطرنشان کرد.

طبق این اطلاعیه، با توجه به تداوم ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، برنامه ریزی شده تمامی دروس نظری و عملی دانشجویان فعلی در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 به صورت مجازی ارائه گردد و با توجه به تجربه نیمسال گذشته و ارتقا زیرساخت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه، تمامی فعالیت های آموزشی با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری LMS دانشگاه انجام می گردد.

در صورتی که شرایط کنونی از نظر شیوع کرونا تغییر مثبتی داشته باشد، برنامه ریزی برای ادامه فعالیت های آموزشی مجددا صورت می گیرد و فعالیت های آموزشی از شیوه آموزش الکترونیکی به حضوری تغییر پیدا می نماید.

بر این اساس، در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 تمامی درس های نظری و عملی در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت مجازی و به وسیله سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه ارائه می گردد و با توجه به این مسئله، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه وجود دارد و در معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره چگونگی حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها تصمیم گیری شده و به زودی اطلاع رسانی های مربوطه صورت می گیرد.

همچنین، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیازی به استفاده از خوابگاه ندارند، با رعایت دقیق توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی می توانند از کتابخانه ها و امکانات آموزشی دانشگاه استفاده نمایند و با هدایت اساتید، فعالیت های مرتبط با سرانجام نامه خود را پیگیری نمایند.

علاوه بر این، در این نیمسال فقط دانشجویان کارشناسی ورودی 1396 و قبل از آن، می توانند دروس تربیت بدنی 1 و 2 را انتخاب نمایند و این درس ها نیز به صورت مجازی برگزار می شوند.

در این نیمسال، دوره های آمادگی آزمون بسندگی زبان انگلیسی نیز به صورت مجازی و آزمون به شکل حضوری برگزار می گردد و مرکز زبان دانشگاه زمان و شرایط ثبت نام در این دوره ها را به اطلاع دانشجویان می رساند. دانشجویان دکتری تخصصی ورودی 1398 و پیش از آن هم برای شرکت در آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه، لزوما باید در کلاس ها نیز حضور داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، درباره دانشجویان نوورود، برنامه ریزی های لازم آموزشی انجام گرفته، اما درباره زمان دقیق و چگونگی حضور آنان در دانشگاه و شیوه آموزش این دانشجویان، پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و ثبت نام از آن ها، اطلاع رسانی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمامی دروس دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی دروس دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید