بازی نو خالق Fable ماه آینده بر پایه بلاکچین عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، چندی پیش اعلام شد که پیتر مولینو (Peter Molyneux) در حال کار روی یک بازی بر پایه بلاکچین (Blockchain) است. این طور که به نظر می رسد، ساخت این بازی رو به اتمام بوده و اعلام شده که ماه آینده این بازی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. اینکه این بازی چگونه عمل خواهد نمود، هنوز معین نیست.

بازی نو خالق Fable ماه آینده بر پایه بلاکچین عرضه خواهد شد

در سال 2017 بازی لگاسی (Legacy) معرفی گردید. یک بازی بر پایه بلاکچین و ارز دیجیتال که در سال 2021 میلادی یک تریلر کامل و با جزئیات دریافت کرد. بازی لگاسی دارای ارز مخصوص خود به نام لگاسی کوین (Legacy Coin) است. شما با استفاده از این ارز دیجیتال واقعی می توانید زمین های مختلفی را در بازی توسعه بدهید. سکه بازی نیز بر پایه اتریوم (Ethereum) بوده که نشان می دهد ثبات خوبی خواهد داشت.

بازی لگاسی زمانی معرفی گردید که آتش NFT بسیار داغ بود، به حدی که افراد مختلف هزینه های زیادی برای آن می کردند و ارز دیجیتال یا NFT خریداری می کردند. به این علت که این افراد باور داشتند که ارز دیجیتال آینده درخشانی دارد و قرار است برای دارندگان بسیار سودآور باشد. بحث اینجاست که ارز دیجیتال چنین سرانجامی نداشته و NFT نیز ارزش خود را تا حد زیادی از دست داده است.

نکته جالب اینجاست که تا الان نزدیک به 40 میلیون یورو برای بازی لگاسی هزینه شده است. به این شکل که افراد مختلف برای خرید زمین مجازی به سازندگان لگاسی مراجعه نموده اند. در نتیجه این پول به عنوان بودجه برای شرکت حساب شده و شرکت سازنده لگاسی فرصت زیادی داشته تا این بازی را به برترین نحو طراحی کند.

طبق چیزی که اعلام شده بازی لگاسی در تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) برای کامپیوتر و سیستم عامل مک عرضه خواهد شد. طبق چیزی که شرکت سازنده گفته، تجربه لگاسی یک تجربه ساده نیست. بلکه شرکت سازنده کوشش نموده تا محلی برای خلاقیت و استراتژی طراحی کند. در نتیجه لگاسی چیزی بیش از یک بازی عادی است.

نکته اصلی اینجاست که این حرف های شرکت حقه تبلیغاتی بوده و اکثراً حقیقت ندارند. با این راه شرکت سازنده از شما می خواهد تا بیشتر روی آن سرمایه گذاری نموده و به آن ها پول بدهید. همین طور اینکه در داخل بازی اندازه زیادی ارز و آیتم های مختلف وجود دارد تا کاربران بتوانند یک تجربه بسیار خاص داشته باشند.

مشکل اصلی این بازی اینجاست که طبق آخرین آمار بدست آمده، حدود 95 درصد از NFT موجود در بازار هیچ ارزشی ندارد. در نتیجه ورود به این شاخه از دنیای گیمینگ هم ارزش خاصی ندارد. در اصل باور اینکه آینده گیمینگ ارز دیجیتال است، چندان صحیح نیست. به علت اینکه این ارزها پایداری زیادی نداشته و گیمرها نیز بیشتر در پی تجربه خوب هستند تا کسب عایدی.

منبع: Rockpapershotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نو خالق Fable ماه آینده بر پایه بلاکچین عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو خالق Fable ماه آینده بر پایه بلاکچین عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید