ارائه خدمات گردشگری به صورت شبانه روزی از 29 اسفند

به گزارش وبلاگ ماریانا، رضا ناصری سرای درباره سامانه 137 پلاس شهرداری و خدمات تازه حوزه گردشگری در این سامانه اظهار کرد: از برج 2 سال جاری اتفاق تازهی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی رخ داد که مبارک بود و این موضوع را می توانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده کنیم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم می توانند در آن اظهار نظر و بعلاوه انتقاد و شکایت نمایند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه می گردد.

ارائه خدمات گردشگری به صورت شبانه روزی از 29 اسفند

وی اضافه کرد: امروز در سامانه 137 پلاس، زیر کلیدی در سرشماره 137 قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری است که به عموم مردم این خدمات ارائه می گردد و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی می توانند از آن استفاده نمایند.

ناصری سرای گفت: عزیزان در ساعات اداری می توانند با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب نمایند که بحث اول در خصوص هدایت و اخذ تورهای گردشگری شهر تهران و موضوع دوم در خصوص هدایت و مشاوره در حوزه گردشگری است.در سامانه 137 پلاس خدمات ما 24 ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری 24 ساعته می گردد.

بر اساس گزارش سایت شهر، ناصری سرای خاطر نشان کرد: تعدادی از کمپ ها در پارک ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد نموده است و مردم می توانند با تماس با 137 پلاس از اطلاعات آن مطلع شوند. در عید سال جاری با یک سوم حضور کارکنان، به صورت 24 ساعته فعالیت خواهیم داشت.

منبع: گردشبان

به "ارائه خدمات گردشگری به صورت شبانه روزی از 29 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات گردشگری به صورت شبانه روزی از 29 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید