پیگیر موضوع مصطفی وند نیستیم، تمرینات تیم از شنبه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، محمدرضا تندروان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط آماده سازی تیم والیبال سیرجان گفت: بازیکنان تیم در دو بخش در تهران و سیرجان تست کرونا دادند. منتظر پاسخ نتایج هستیم و ان شاءالله در صورت سلامت بازیکنان تمرینات را از روز شنبه شروع خواهیم کرد.

پیگیر موضوع مصطفی وند نیستیم، تمرینات تیم از شنبه شروع می گردد

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: برنامه ها در واقع وابسته به برنامه ریزی سازمان لیگ است. طبق اعلام سازمان لیگ، رقابت ها اواسط و یا اواخر شهریور ماه آغاز به کار خواهد نمود. برنامه ریزی تیم ما نیز برای 9 تا 10 هفته است تا به اهداف تمرینی خود برسیم. بازی های تدارکاتی اواخر برنامه ریزی در جهت آماده سازی تیم بسیار حائز اهمیت است و می خواهم طبق برنامه ریزی پیش رویم.

وی درباره در مورد تیمش توضیح داد: بازیکنان مد نظر را گرفته ایم و تیم تقریبا کامل است.

تندروان در پاسخ به این سوال که شرایط سعید مصطفی وند چه شد؟ گفت: درباره شرایط مصطفی وند با کمیته انضباطی صحبت نموده ایم و این موضوع قابل پیگیری است اما چون باشگاه و سرپرست تیم اخلاق مدار هستند و مصطفی وند نیز بازیکن جوانی نیست که بخواهیم به او آموزش دهیم و همچنین اگر دلش با تیم نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت به همین دلیل تصمیم گرفتیم از این موضوع عبور کنیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در انتها گفت: امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ طبق برنامه پیش فرایند و خللی در برنامه ریزی مسابقات پیش نیاید چرا که در شرایط سخت برای آماده سازی تیم کوشش می کنیم. تا هیجان در والیبال بماند. امیدوارم تدابیری اندیشیده گردد که با حفظ پروتکل بهداشتی نا امیدی در والیبال ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیگیر موضوع مصطفی وند نیستیم، تمرینات تیم از شنبه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر موضوع مصطفی وند نیستیم، تمرینات تیم از شنبه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید