پرداخت 19 هزار فقره تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا

به گزارش وبلاگ ماریانا، معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان از پرداخت 19 هزار فقره وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا در پهنه استان اصفهان اطلاع داد.

پرداخت 19 هزار فقره تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سیدحسن قاضی عسگر، امروز 23 شهریورماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایران و به ویژه درگیری استان اصفهان با این بیماری در طی 18 ماه گذشته کوشش کردیم تا با پیگیری مصوبه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا از مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع چندباره ویروس کرونا حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان ادامه داد: شیوع بیماری کرونا بیش از 37 هزار میلیارد تومان تا به امروز به صنایع مختلف در این استان لطمه وارد نموده، با این حال آنالیز های کارشناسی حاکی است بیشترین خسارت ها به مشاغلی همانند صنایع دستی و زیر مجموعه های آن و مجموعه های صنعت گردشگری همانند واحدهای اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و تالارها بوده است.

او اضافه کرد: اگر چه خسارت ها بسیار زیاد بوده، لکن با توجه به توان دولت کوشش شد تا با اتخاذ راه کارهای همانند تعویق و تقسیط در پرداخت قبوض حامل های انرژی، تمدید پرداخت اقساط تسهیلات بانکی، بخشایش جرائم مالیاتی و مواردی از این دست کمکی به فعالان در این زمینه ها گردد.

قاضی عسگر گفت: طی 18 ماه گذشت کوشش شد تا به وسیله منابع بانکی از فعالان مالی استان به ویژه فعالان صنایع دستی و گردشگری حمایت گردد، به نحوی که در طی این مدت بیش از 19 هزار فقره تسهیلات بانکی به فعالان مالی استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان ابراز امیدواری کرد با توجه به تداوم شرایط شیوع بیماری کرونا پرداخت تسهیلات بانکی ایام کرونا به مشاغل مالی استان هم تداوم داشته باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "پرداخت 19 هزار فقره تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 19 هزار فقره تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید