شرط عجیب ضرغامی برای جلسه خصوصی

به گزارش وبلاگ ماریانا، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی که از ابتدای وزارتش با شعار زدن زیر میز کارش را آغاز کرد و گاهی سخنانش جنجالی می شود روز گذشته شرط عجیبی برای دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی اعلام کرد.

شرط عجیب ضرغامی برای جلسه خصوصی

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست با فعالان بخش خوصوصی گفت: با کسانی که بخواهند بالای هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند، شخصا جلسه برگزار می کنم.

او ادامه داد: چندی پیش یکی از سرمایه گذاران در استان فارس با من جلسه داشت، او می خواهد نزدیک 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

ضرغامی افزود: البته طی دو هفته ای که او در استان فارس بود، مقامات استان به او وقت دیدار نداده بودند. در نهایت پس از دیدار با بنده، با استاندار و سایر مسوولان استان فارس صحبت کردم و قرار شد مسائل پیش روی این سرمایه گذار برداشته شود.

پرسش مهم این است که اصلا چرا باید سرمایه گذاران نیازمند دیدار با وزیر و استاندار باشند. به نظر می رسد با مهیا کردن فضای سرمایه گذارای و ایجاد امنیت اقتصادی اساسا نیازی به طرح چنین شروطی برای دیدار با وزیر نیست.

وزیر گردشگری همچنین در واکنش به نقد فعالان اقتصادی به شرایط بد صنعت گردشگری و عدم بهره گیری ایران از فرصت های طلایی موجود، گفت: واقعا حال گردشگری خوب نیست.گردشگری همچون مریضی در حال احتضار است که باید به سرعت درمان شود. این بیماری نیست که از آن بگذریم و نسبت به مرگ آن بی تفاوت باشیم، زیرا این بیماری است که از تخت بلند شود، کشور را نجات می دهد.

ضرغامی پس از انتخاب به عنوان وزیر وعده های رنگارنگی برای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری در ایران داده است اما حالا پس از چند ماه پی برده که تحقق وعده ها به سادگی نیست.

منبع: فرارو

به "شرط عجیب ضرغامی برای جلسه خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط عجیب ضرغامی برای جلسه خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید