خبرنگاران فیلم کوتاه هنرمند اردبیلی به جشنواره بین المللی اتریش راه یافت

به گزارش وبلاگ ماریانا، اردبیل - خبرنگاران - فیلم کوتاه آسانسور به کارگردانی شهرام جوادخانی هنرمند اردبیلی به بخش مسابقه جشنوراه بین المللی 2020 ZEITIMPULS اتریش راه یافت.

خبرنگاران فیلم کوتاه هنرمند اردبیلی به جشنواره بین المللی اتریش راه یافت

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ ماریانا، این فیلم از فراوریات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل است که در قالب طرح کاهش آسیب های اجتماعی در سال 1398 و طی تفاهم نامه ای با وزارت کشور فراوری شد.

این جشنواره بین المللی از دوم تا هفتم تیر ماه سال جاری در شهر وین اتریش برگزار می گردد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

شهرام جوادخانی متولد سال 1354 در اردبیل تهیه کننده، نویسنده و کارگردان است. وی عضو انجمن سینمای جوان ایران، مدرس فیلمنامه و کارگردانی در انجمن سینمای جوان ایران دفتر اردبیل، عضو هیات موسس و هیات مدیره خانه فرهنگ و هنر استان و ساخت فیلم های کوتاه یک جفت چشم، قاب، عصا، ثانیه ها، آینه و شمعدان و مثل پرواز بادکنک را در کارنامه خود دارد.

شهرام جوادخانی نویسنده و کارگردان، مصطفی رزاق کریمی مشاورهنری و نادر مهدیلو، سوفیا فقیه نجفی و نگار رسولی بازیگران این فیلم هستند.

مبینا جوادخانی به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه، فرشید علیزاده تصویربردار، شروین علیزاده دستیار تصویربردار، فاطمه اجاقی گریمور، میثم سجادی صدابردار، زهرا پسندی مدیر فراوری و رضا جعفرزاده به عنوان تدوین و صداگذار از دیگر عوامل فیلم کوتاه آسانسور هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فیلم کوتاه هنرمند اردبیلی به جشنواره بین المللی اتریش راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیلم کوتاه هنرمند اردبیلی به جشنواره بین المللی اتریش راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید