بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، با توجه به اعتبار بسیار زیاد ایرلاین ماهان و بعلاوه گران بودن قیمت بلیط آن، این سوال وجود دارد که بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟

برای شروع سفرهای هوایی سوالات و ابهامات زیادی برای اغلب مسافران وجود دارد و به علت عدم آشنایی با نوع هواپیما، شرایط و امکانات موجود در هر کلاس پروازی، خرید بلیط برای آنها کمی سخت میگردد. به عنوان مثال، با توجه به اعتبار بسیار زیاد ایرلاین ماهان و بعلاوه گران بودن قیمت بلیط آن، این سوال وجود دارد که بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟ سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد.

چرا بلیط هواپیما ماهان بخریم؟

ایرلاین ماهان یکی از معتبرترین شرکت های هواپیمایی داخلی است که فعالیت خود را از سال 1371 در کرمان شروع کرد و در حال حاضر 38 هواپیما ایرباس، 17 فروند هواپیما BAe و دو هواپیما بوئینگ را در ناوگان هوایی خود قرار داده است. از مهم ترین ویژگی های هواپیماهای این ایرلاین می توان به شرایط ایده آل جایگاه ها و نحوه پذیرایی و سرویس دهی به وسیله مهمانداران و بعلاوه امنیت فنی بالای آنها اشاره نمود. به طوری که در حال حاضر این شرکت هواپیمایی در جایگاه برترین ایرلاین داخلی قرار گرفته است. اما سوال این است که چرا بلیط هواپیما از ایرلاین ماهان باید بخریم و به عبارت دیگر، ویژگی های منحصر به فرد این شرکت هواپیمایی نسبت به سایر ایرلاین ها چیست؟ از مهم ترین دلایل برای خرید بلیط ماهان ایر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما کلاس اکونومی

برخلاف تصور اغلب افراد، بلیط های ماهان ایر را می توان با کمی دقت در کلاس های نرخی مختلف آن مقرون به صرفه خرید. خرید بلیط های اکونومی این ایرلاین نه تنها از نظر قیمت در سطح پایین تری قرار دارند، بلکه شرایط کابین پرواز و نوع جایگاه ها و منوی غذایی آن در سطح مطلوبی واقع شده است. مسافران در طول پرواز می توانند از برنامه های سرگرم نماینده که به وسیله تلویزیون 42 اینچی در کابین پخش می گردد در طول جهت استفاده نمایند و پذیرایی از آنها به وسیله مهمانداران حرفه ای انجام می گردد.

سفر لوکس بیزینس کلاس ماهان

برترین امکانات برای مسافران ایرلاین ماهان در کلاس بیزینس یا تجاری ارائه می گردد و شرایط ایده آلی را برای پیمودن جهتهای طولانی سفرهای داخلی و خارجی فراهم خواهد شد. نوع جایگاه های این کلاس پروازی دارای شرایط بهتری نسبت به اکونومی بوده و مسافران فضای بیشتری برای نشستن و استراحت دارند. بعلاوه گفتنی است که در پروازهای خارجی از پتو و بالشت های ضدعفونی شده استفاده شده و به بچه ها 2 تا 12 سال هدایایی ارائه می گردد. بلیط بیزینس کلاس ماهان در فهرست گران ترین بلیط های این ایرلاین است و شرایط استرداد آن با توجه به مدت زمان به جای مانده تا پرواز متفاوت خواهد بود.

خرید بلیط چارتر و سیستمی

شرکت هواپیمایی ماهان در اغلب جهتهای پرتردد داخلی و خارجی پروازهای منظمی را در طول سال ارائه می دهد و بلیط های آن به دو گروه کلی چارتری و سیستمی تقسیم می گردد. با توجه به امکان خرید بلیط چارتر ماهان، شرایط ایده آلی برای آن گروه از افرادی فراهم می گردد که قصد دارند سفر داخلی و خارجی مقرون به صرفهی را تجربه نمایند. البته ضروری است قبل از خرید این گروه از بلیط ها به شرایط استرداد آنها و بعلاوه قیمت بلیط بچه ها توجه داشته باشید. چون ممکن است بلیط چارتری که خریداری می کنید، با توجه به قوانین چارترنماینده غیر قابل استرداد باشد!

چرا بلیط ماهان نخریم؟

همان طور که اشاره شد، شرایط پرواز و هواپیماهای ماهان در سطح بالایی قرار دارند و به همین علت تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد. علیرغم امکانات و شرایط ایده آل پروازهای این ایرلاین، ضروری است بدانید که قیمت بلیط ماهان نسبت به سایر ایرلاین ها گران تر بوده و این تنها علت است که از سفر با ماهان منصرف شوید.

چطور بلیط مقرون به صرفه هواپیما ماهان بخریم؟

درست است که قیمت بلیط های پرواز ماهان نسبت به سایر ایرلاین ها در اغلب مواقع گران تر است، اما با در نظر گرفتن چند نکته مهم می توان بلیط را با قیمت مناسب تری خریداری کرد. از جمله مواردی که در مقرون به صرفه یا گران تر شدن بلیط سفر ماهان ایر می تواند نقش داشته باشد عبارتند از:

خرید بلیط پرواز در زمان مناسب

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش قیمت بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری، زمان سفر است. بعضی از بازه های زمانی برای شهرها و کشورهای توریستی به عنوان پیک سفر معین می شوند که شرایط آب و هوایی و برگزاری جشن و فستیوال ها در این زمینه نقش زیادی دارند. با توجه به تقاضای زیاد برای سفر به این مقاصد در این بازه های زمانی، نرخ و قیمت بلیط هواپیما با افزایش روبرو خواهد شد. اگر در برنامه سفر می توانید انعطاف داشته باشید، بهتر است زمان های خارج از پیک را انتخاب کنید تا بلیط ماهان را با قیمت مناسب بخرید.

دقت در نوع بلیط پرواز

همان طور که اشاره شد، بلیط های ماهان به دو گروه کلی چارتر و سیستمی تقسیم می شوند که در اغلب مواقع بلیط های چارتری مقرون به صرفه تر است. با خرید آنلاین بلیط پرواز می توان نرخ های هر کدام از بلیط های چارتری و سیستمی را با هم مقایسه کنید تا برترین گزینه را با قیمت مناسب بخرید.

انتخاب کلاس پروازی مناسب

کلاس های پروازی هواپیماها در سه گروه کلی اکونومی یا مالی، بیزینس یا تجاری و فرست کلاس تقسیم می شوند که به ترتیب از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین است. کلاس های پروازی ماهان اکونومی و بیزینس بوده و برای خرید بلیط مقرون به صرفه بدون شک انتخاب بلیط های کلاس مالی گزینه مناسب تری خواهند بود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ماهان

یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهکارها برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما ماهان، خرید اینترنتی آن است. با خرید اینترنتی می توان شرایط سفر و قیمت ها را بهتر و در یک نگاه با هم مقایسه کرد. علاوه براین، با خرید بلیط از سامانه هایی مانند رسپینا24 شرایطی فراهم می گردد تا نرخ های مقرون به صرفه بلیط در چند روز آینده را نیز مشاهده کنید.

گفتنی است که رسپینا24 سرویس اطلاع رسانی کاهش قیمت بلیط را برای کاربران خود ارائه داده است، به طوری که می توان در لحظه از کاهش قیمت بلیط های جهتهای مختلف آگاه شد و قطعا یاری زیادی برای خرید بلیط ماهان مقرون به صرفه خواهد نمود. علاوه بر خرید بلیط پرواز، با این سامانه می توانید بلیط قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی و خرید تور داخلی و خارجی را کاملا آنلاین بخرید و پشتیبانی 24 ساعته به وسیله کارشناسان حرفه ای دریافت کنید. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

منبع: کجارو

به "بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما ماهان بخریم یا نه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید