این افراد به هیچ وجه نباید چای بنوشند!

به گزارش وبلاگ ماریانا، چای سیاه با بعضی از دارو های فشار خون و قلب می تواند تداخل ایجاد کند و به میزان زیادش موجب شکنندگی، پوکی استخوان ها و دندان ها می گردد. همینطور برای افراد دارای سنگ کلیه، پروستات نیز مضر می باشد. اگر بیش از حد در طی روز از چای سیاه بهره ببرید لکه های تیره بر روی پوست و دندان هایتان حاصل خواهد شد.

این افراد به هیچ وجه نباید چای بنوشند!

نوشیدن چای همراه با میوه فراوری سم نموده و بلافاصله بعد از غذا شما را دچار کم خونی می نماید.

میزان معین و مفید مصرف چای سیاه در طول روز حدود 3 فنجان می باشد بیشتر از آن می تواند شما را از خوردن مایعات دیگر از قبیل آب باز می دارد و این باعث می گردد که عوارضی در بدنتان بوجود بیاید. بخاطر وجود کافئین از نوشیدن چای بعد از شام نیز توصیه نمی گردد، زیرا شما را دچار بی خوابی خواهد نمود.

کسانی که فقر آهن دارند و دچار کم خونی می باشند بهتر است از چای کمتری در طول روز مصرف نمایند و البته این مصرف نیز به یک ساعت قبل از غذا موکول گردد. با نوشیدن چای سیاه بالا خونریزی بالاتری دچار خواهند شد، به همین علت به افرادی که قصد جراحی دارند توصیه می گردد که از نوشیدن چای سیاه از یکی دوهفته قبل عمل از جراحی خودداری نمایند.

چای سیاه با بعضی از دارو های فشار خون و قلب می تواند تداخل ایجاد کند و به میزان زیادش موجب شنمایندگی، پوکی استخوان ها و دندان ها می گردد. همینطور برای افراد دارای سنگ کلیه، پروستات نیز مضر می باشد. اگر بیش از حد در طی روز از چای سیاه بهره ببرید لکه های تیره بر روی پوست و دندان هایتان حاصل خواهد شد.

افرادی که رفلاکس معده دارند، برترین کار این است که نوشیدن چای سیاه را از برنامه روزانه خود حذف نمایند، چای سیاه به علت تحریک اسید معده موجب ترش کردن معده می گردد و ایجاد زخم معده می نماید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "این افراد به هیچ وجه نباید چای بنوشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افراد به هیچ وجه نباید چای بنوشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید