افزایش رضایتمندی مردم با بازآموزی صنوف خدماتی

به گزارش وبلاگ ماریانا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری دوره های بازآموزی و مهارت افزایی در افزایش رضایتمندی مردم نقش مهمی دارد.

افزایش رضایتمندی مردم با بازآموزی صنوف خدماتی

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از فعالیت های آموزشی و اردوی آمادگی المپیاد جهانی رشته مکاترونیک که با ملاقات منتخبان استانی برای اعزام به مسابقات جهانی مهارت در کشور آلمان همراه بود، گفت: بازآموزی برای بعضی صنوف همانند اصناف وابسته به خودرو با توجه به کیفیت خودرو ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او افزد: با توجه به ضرورت به روز رسانی مهارت ها، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نسبت به بازآموزی صنوف اقدام کند.

ناصری به نحوه جذب و مشاوره حرفه آموزان تأکید کرد و اضافه کرد: مشاوره اولیه در شناخت و انتخاب رشته فنی مورد نظر حرفه آموز می تواند نقش مهمی در ورود افراد به بازار کار داشته باشد که مجموعه آموزش فنی و حرفه ای باید این موضوع را به برترین نحو ممکن در دستور کار قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از حرفه آموزان مدارک تحصیلی بالا دارند، توضیح داد: افراد پیروز با تحصیلات عالیه فقط در پی پشت میزنشینی نیستند بلکه با ورود به بازار کار و مهارت آموزی جوابگوی بخشی از احتیاج جامعه می شوند که قابل تقدیر است.

او در ادامه از کارگاه برق صنعتی، هوش مصنوعی، خانه هوشمند، مونتاژ رایانه، تعمیر فیبر نوری، مکانیک و برق خودرو، مونتاژ قطعه و میز خدمت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

برای اولین بار در تاریخ آموزش های مهارتی خراسان جنوبی از 17 تیم شرکت کننده از کشور نماینده خراسان جنوبی در رقابت های جهانی مهارت در رشته مکاترونیک حضور می یابند.

از ابتدای سال جاری تا به امروز، بیش از 14 هزار متقاضی مهارت آموزی در استان داوطلب کسب یک مهارت شده اند.

بعلاوه در این مدت در مراکز دولتی و آکادمی های آزاد فنی و حرفه ای استان 14 هزار و 523 نفر در دوره های مهارتی شرکت نموده اند.

وبلاگ ماریانا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش رضایتمندی مردم با بازآموزی صنوف خدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رضایتمندی مردم با بازآموزی صنوف خدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید