مد و زیبایی

عکس ، راز زنان زرافه ای کایان!

قبیله کایان در شمال تایلند که عموماً به عنوان مردم گردن دراز کارن شناخته می شوند، به علت پوشیدن حلقه های گردن مشهور هستند.

15 بهمن 1401

برترین تقویت کننده گیاهی ناخن

ناخن های آسیب دیده علاوه بر اینکه ظاهر مجذوب کننده و ناسالمی دارند، ممکن است در دراز مدت باعث آسیب های سلامتی جدی به شما شوند.

13 مرداد 1401

3 مدل لباس مهمانی بسیار شیک و کاربردی

لباس برای مهمانی چی بپوشم؟ احتمالا این اولین سوالی است که پیش از رفتن به هر مهمانی از خودتان می پرسید. انتخاب لباس برای مهمانی رسمی، خانوادگی، مختلط و غیره همواره کار آسانی نیست.

2 مرداد 1401

معرفی هتل 3 ستاره پالم در دبی

هتل پالم دبی dubai palm hotelفرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه تا این هتل 3 ستاره رانندگی دارد. هتل پالم دبی در خیابان الموتینا واقع در قلب منطقه خرید دبی واقع شده است و از امکانات راحتی و مدرن برخوردار است. این هتل ترکیبی از معماری کارآمد و طراحی داخلی است،...

23 فروردین 1401

این ویتامین ها مقاومت بدن شما را دربرابر ویروس ها بالا می برد

در فصل زمستان احتیاج بدن به انرژی افزایش می یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می گردد و از طرفی سرماخوردگی و آنفلوآنزا شیوع پیدا می نماید.

26 دی 1400

چند راه مؤثر موجود در آشپزخانه برای تقویت مو

کابینت آشپزخانه شما موادی را نگه می دارد که راز خوشبختی و سلامت موهای شما در انها نهفته است. کارهای زیادی وجود دارد که می توان انجام داد و بسیاری از میوه ها، سبزیجات و گیاهان را می توانید مورد استفاده قرار داد تا موهایی با ظاهر خوب داشته باشید.

22 آبان 1400

در گرانی می گردد زیبا بمانی!

2 سال پیش، دوستی که در خارج از کشور پزشک موفقی است، مهمانم بود. او می گفت با متخصص پوستی که همکلاسی دوران دانشگاهش بوده ملاقات تازه نموده و هنگام مرور خاطرات گذشته، دوستش سربرگ نسخه هایش را از کیفش

17 مهر 1400

معرفی هتل درویشی مشهد

اگر راهی مشهد هستید و به کمتر از اقامت در هتل های 5 ستاره، با امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، اتاق های مجلل با تخت های شاهانه و … راضی نمی شوید فقط یک راه پیش رو دارید، انتخاب هتل درویشی مشهد! این هتل با معماری مدرن و موقعیت مکانی عالی اقامتی لوکس را...

16 مهر 1400

از دستور پخت فته بادمجان تا علل ریزش برگ گیاهان؛ بهترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از بهترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های سبک زندگی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

10 شهریور 1400

گذرگاه غول ها ، یکی از لوکیشن های سریال بازی تاج و تخت که مقصد گردشگری است

قرار دریافت در کنار صخره بازالت ستونی و عظیم در حاشیه فلات آنتریم، منظره ای از زیبایی طبیعی استثنایی را نشان می دهد. میزان مقاطع سنگی قابل مشاهده و کیفیت ستون های صخره ای با هم ترکیب شده است تا مجموعه ای از ویژگی های دارای اهمیت قابل توجهی را ارائه دهد.

31 شهریور 1399

خبرنگاران صنعت شترمرغداری در ایران جا نیفتاده است

تبریز - خبرنگاران - یک پرورش دهنده شترمرغ با اشاره به مسائل پیش روی فعالان این حوزه گفت: صنعت پرورش شترمرغ هنوز در ایران جا نیفتاده است.

23 مرداد 1399

پتنت جدید هوآوی برای ادغام دوربین جلو در زیر نمایشگر؛ نوآوری در خدمت زیبایی

هوآوی طرح نوآورانه جدیدی را ثبت کرده که هدف آن تعبیه دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش گوشی است.

30 تیر 1399

هنر سفالگری، میراث خانواده سیرجانی

خانواده هنرمند عرفانی حدود 250 سال است در شهرستان سیرجان هنر سفالگری را به عنوان میراثی گرانبها، نسل به نسل در میان خود ادامه داده و دست ساخته های زیبایی از آب و خاک خلق می نمایند.

13 تیر 1399

شور شیرین پاییز در باغ های خراسان شمالی

واپسین تیرهای ترکش خزان، آتش به جان درختان انداخته و اینجا در خطه هزارچشمه خراسان شمالی، پاییز دامن کشان در باغ و دشت می خرامد و طبیعت افسونگر، مفتون این زیبای پرشور و رنگ آمیز شده است.

25 دی 1398