کیفیت فنی بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را تغییر داد

به گزارش وبلاگ ماریانا، جواد نکونام شامگاه شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان که در نهایت با شکست دو بر یک فولادی به خاتمه رسید، گفت: توانستیم راه های موقعیت سازی سپاهان را ببندیم و سپاهان روی خلاقیت و کیفیت بازیکن های خود به گل رسید. این شرایط و کیفیت فردی و فنی بازیکن قابل پیش بینی نیست و سپاهان به این موضوع مطلع است و به همین علت سالیان سال است هزینه می نماید و برترین ها را می خرد.

کیفیت فنی بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را تغییر داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: اگر بخواهیم با تیم های مدعی نظیر استقلال و پرسپولیس و سپاهان رقابت کنیم باید بازیکن خوب را به خدمت بگیریم. برای جام آوردن احتیاج به بازیکن بزرگ دارید. در بازی های بزرگ نیز بازیکن ها بزرگ نتیجه را تغییر می دهند. از روی که به فولاد بازگشتم سعی در بهتر کردن شرایط تیم داشتیم و به شکلی بازی کنیم که قابل احترام باشم.

وی تاکید نمود: امروز بازی خوب و قابل احترامی را ارائه دادیم، اما بازیکنان سپاهان با کیفیت بودند و توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند. از طرفی اشتباهات فردی وحشتناکی داشتیم و نتوانستیم نتیجه مطلوب را بگیریم. بعلاوه دو بازیکن اصلی ما نیز به این بازی نرسیدند و نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

نکونام گفت: امیدوارم بتوانیم با در اختیار گرفتن بازیکنان ستاره شرایط خوبی را به تیم بازگردانیم. بازیکنان با کیفیت در فوتبال ایران بسیار تأثیر گذار هستند و باید بتوانیم ستاره ها به خدمت بگیریم.

سرمربی فولاد درباره عدم حضور لوسیانو پری را و تأثیر آن در نتیجه بازی، شرح داد: شیمبا بازیکن بسیار تأثیرگذاری در تیم ما است، تیم فولاد دچار کمبود بازیکن است و اگر یکی از بازیکن ما نباشد، تیم آسیب می بیند. دو بازیکن ما دقیقاً پیش از بازی دچار مشکلاتی شدند و نتوانستند بازی نمایند، این در حالی است که یک بازیکن هم در فولاد مهم است. در این فصل 6 بازیکن فیکس فصل گذشته فولاد در تیم حاضر نیستند، در حالی که تیمی مثل سپاهان با خرید ستاره ها جدایی بازیکن های فصل پیش را جبران نموده است.

وی اضافه کرد: کیفیت بعضی بازیکنان ما مطلوب نیست، یکی از بازیکنان ما دقیقه 90 کرنر را مستقیماً به اوت می فرسد، در 30 دقیقه آخر سپاهان را تحت فشار قرار دادیم و آن ها وقت تلف کردند. در فوتبال ایران طبیعی است که تیمی که جلو است، وقت تلف می نماید و اعتراضی به آن نداریم.

نکونام در خاتمه گفت: اعتبار فوتبال ایران در حال حاضر سپاهان و فولاد هستند که توانستند مجوز حرفه ای را از AFC بگیرند، این دو باشگاه قابل احترام هستند. استقلال و پرسپولیس باشگاه های بزرگی هستند، اما کمتر تیمی می تواند این مجوز را اخذ کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کیفیت فنی بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت فنی بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید