پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت

به گزارش وبلاگ ماریانا، چند روز گذشته یکی از داغ ترین بحث های پیرامون سلبریتی ها دعوا های بن افلک و همسرش جنیفر لوپز بوده و بسیاری از سایت ها این زوج را محکوم به جدایی دانستند، اما این خبر ها از کجا آغاز شد!

پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت

در اوایل هفته گذشته ویدئویی منتشر شد که بن افلک در ماشین را بی حوصله بر روی جنیفر به هم می زند. این ویدیو بن را نشان می داد که صبح دوشنبه در حالی که یک قهوه سرد می خورد، جلوی جنیفر به سمت مرسدس بنز راه می رفت. او در را برای همسرش باز می نماید و سپس درحالی که کلافه به نظر می رسد با تکان دادن بازوی خود، در را محکم می بندد و در آخر متوجه دوربینی می گردد که این لحظه را ثبت نموده است.

هواداران در توییتر درباره این کلیپ وایرال شده اظهار نظر کردند و خاطرنشان کردند که او بیچاره و مضطرب به نظر می رسد.

شخصی در توییتر نوشت: بن همواره به نظر می رسد که خسته و آزرده است.

فردی دیگری می گوید: می توانی همه چیز داشته باشی و همچنان بدبخت باشی.

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: وقتی سوار ماشین گردد قطعا قرار است دعوا نمایند.

با این حال، لحظاتی قبل از به کوبیدن در، به نظر می رسید که این زوج روحیه خوبی داشتند، لبخند می زدند و در حین نوشیدن قهوه دست در دست هم بودند. بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می نوشید، گوش به گوشش پوزخند می زد، در حالی که جنیفر لبخند می زد و با او چت می کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت: بن همواره از عکاس هایی که دنبالش راه می افتند و تک تک لحظات را ثبت می نمایند متنفر است و او از عکاس ها کلافه بوده و نه جنیفر

سپس بر روی فرش قرمز اکران فیلم تازه جنیفر به نام Mother عکس هایی منتشر شد با عنوان دعوای جنیفر و بن حتی روی فرش قرمز! حضور بن افلک و جنیفر لوپز در اولین نمایش این فیلم جنجالی بزرگ برای این زوج در پی داشت. این هنرپیشه های هالیوودی به وضوح در حال مشاجره و بحث دیده شده اند. البته این دو نفر تا به حال حرفی درباره جنجال و مشاجره آن روز نزده اند. اما یکی از منابع خبری بیان کرد که بن افلک پس از آن بحث کوتاه، جنیفر را تنها گذاشت و مراسم را ترک کرد.

در نهایت باز هم شخصی دیروز از این زوج پشت چراغ خطر فیلمی گرفته بود که به نظر می رسد مشغول بحث هستند. عکس های ثبت شده و ویدیو گرفته شده، بن 50 ساله را پشت فرمان نشان می دهد که به طرز مشهودی ناامید و عصبی به نظر می رسد و جنیفر روی صندلی سرنشین ریویان شاسی بلند برقی خود نشسته است. واضح است که آن دو در خصوص چیزی با هم دعوا می نمایند و بن مدام با دست هایش، تنش مشاجره را تشدید می نماید. به نظر می رسد که این زوج آنقدر در مکالمه خود غرق شده اند که به موبایل هایی که در حال ثبت این لحظه خصوصی زندگی آن ها هستند، مطلع نیستند. البته جنیفر درحالی که شوهرش با هیجان در حال بحث کردن است، آرام و ساکت تر به نظر می رسد.

همین این ویدئو ها از رفتار این زوج با یکدیگر در فضای عمومی، باعث شده است که بیشتر کاربران فضای مجازی معتقد باشند که ازدواج آن ها شرایط خوبی ندارد. این شایعات برای اولین بار زمانی آغاز شد که این زوج در جوایز گرمی 2023 در فوریه در لحظه ای که دوربین روی آ ن ها بود، حالت محبت آمیز ای نداشتند و می شد دید که جنیفر در این خصوص به افلک تذکر می دهد. البته بن بعداً فاش کرد که با جنیفر شوخی می نموده، اما بعد متوجه شد که دوربین روی آن هاست.

حال باید دید که آیا این حواشی خودخواسته از سوی زوج جنجالی هالیوودی ایجاد می شوند تا همواره در کانون توجهات باشند یا اینکه واقعا ازدواج آقا و خانم عاشق پیشه به شکست خورده است و هر لحظه ممکن است خبر جدایی خود را اعلام نمایند.

منبع: بهترین ها

منبع: فرارو

به "پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید