پرسپولیس دیگر با یحیی تماس نمی گیرد ، تصمیم مهم باشگاه بعد از مطرح شدن خواسته های عجیب!

به گزارش وبلاگ ماریانا، طرفداران پرسپولیس انتظار دارند هرچه زودتر تکلیف تیم شان برای فصل آینده معین گردد و زمان را از دست ندهند.

پرسپولیس دیگر با یحیی تماس نمی گیرد ، تصمیم مهم باشگاه بعد از مطرح شدن خواسته های عجیب!

به گزارش وبلاگ ماریاناباشگاه پرسپولیس تا چند روز پیش منتظر برگزاری مجمع بود تا حداقل اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تکلیف خود را برای ادامه کار بدانند که درنهایت تصمیم گرفته شد آنها ماندنی شوند. بعد از مجمع رضا درویش گفت که به زودی برای تمدید قرارداد بازیکنان تیمش که قراردادشان به اتمام رسیده اقدام خواهد نمود و در خصوص آینده یحیی گل محمدی هم او به این جمله بسنده کرد؛ تکلیف او تعیین است، قرارداد دارد و به کارش ادامه می دهد. حالا که به اواخر هفته نزدیک می شویم، باشگاه پرسپولیس نه در خصوص تمدید قرارداد بازیکنانش اقدام نموده است و نه نشستی بین یحیی گل محمدی و مدیریت این باشگاه در زمینه فعالیت های نقل وانتقالاتی اجرا شده است. موردی که باعث شده طرفداران پرسپولیس بیش از پیش نگران شرایط این تیم برای فصل آینده باشند. البته که نگرانی طرفداران پرسپولیس طبیعی است، از این جهت که رقبای این تیم فعالیت های نقل وانتقالاتی شان را شروع نموده اند و سرخپوشان اگر دیر بجنبند حتی ممکن است چند بازیکن خوب خود را نیز از دست داده و آنها را فصل بعد با تیم رقیب ببینند.

سکوت یحیی ادامه دارد

یحیی گل محمدی فردای قهرمانی تیمش در جام حذفی در گفت وگوی تلویزیونی گفت که خسته است و شاید بخواهد تا نیم فصل استراحت کند، از این رو ماندنش در پرسپولیس قطعی نیست. بعد از آن این مربی راهی سفر خارج از کشور شد و سه روز پیش نیز به ایران برگشت. انتظار می رفت که یحیی بعد از بازگشت به ایران در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و ضمن اعلام خواسته های خود از مدیریت این باشگاه بخواهد که زودتر فعالیت های نقل وانتقالاتی شان را شروع نمایند، اما این اتفاق رخ نداد. این مربی بدون اینکه با فردی در باشگاه پرسپولیس تماس داشته باشد فعلا ترجیح داده که در ویلای شخصی اش به استراحت بپردازد.

اقدام نکردن باشگاه پرسپولیس برای تماس با یحیی

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تماسی با یحیی گل محمدی نداشته اند مبنی بر اینکه از او بخواهند به باشگاه آمده یا تکلیفش را تعیین کند. از این جهت که مدیریت این باشگاه انتظار داشته و دارد که یحیی چون تحت قرارداد باشگاه است باید به آن پایبند بوده و دغدغه این را داشته باشد که تیمی خوب را برای فصل آینده بسازد. از این رو یحیی خودش موظف است که با آنها تماس گرفته و برنامه هایش برای فصل نقل وانتقالات را ارائه دهد. در چنین شرایطی باید گفت به نوعی سرمربی پرسپولیس و مدیریت این باشگاه به شکلی روبه روی هم قرار گرفته اند. در یک سو سرمربی ناز نموده و انتظار دارد باشگاه با خواهش و تمنا از وی بخواهد به محل باشگاه آمده و برنامه هایش را ارائه کند و در سوی دیگر هم مدیریت باشگاه پرسپولیس انتظارش این است که یحیی مثل یک مربی حرفه ای به قراردادش متعهد بوده و برنامه هایش را زودتر ارائه دهد. در این مورد به نوعی باید حق را به باشگاه پرسپولیس داد، از این جهت که یحیی در زمان مدیریت مجید صدری به خواسته او قراردادش را با رقم مالی خیلی خوب تمدید کرد و تا الان هم طبق همان قرارداد سرموقع دریافتی داشته است. از این رو او حالا باید به قراردادی که امضایش پای آن است احترام گذاشته و به شرایطی که پرسپولیس در آن واقع شده است بی توجه نباشد.

عملکرد متفاوت یحیی در 2 فصل نقل وانتقالات

فصل پیش وقتی پرسپولیس در دو جام ناکام ماند صبحت های زیادی در خصوص برکناری یحیی گل محمدی در رسانه مطرح شد و حتی بعضی مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با یک سری از مربیان هم داشتند. در همان مقطع یحیی وقتی احساس خطر کرد سریعا با مدیریت باشگاه پرسپولیس جلسه گذاشت و فهرست خریدها و خروجی ها را تعیین کرد. از یک سو مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز چند بازیکن را به او پیشنهاد دادند و پاسخ این مربی مثبت بود. یحیی حتی در مصاحبه های آخر فصل قبل، خود هم مدام تاکید داشت که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و به آن احترام می گذارد. اما در شرایط فعلی که در همان مقطع فصل پیش به سر می بریم یحیی رفتاری خلاف آنچه سال قبل انجام داد را در پیش گرفته است. او بدون اینکه صحبتی از یک سال قرارداد به جای مانده اش با باشگاه پرسپولیس داشته باشد، هیچ اقدامی هم برای تقویت تیمش انجام نداده است. درواقع او همکاری ای در این زمینه با باشگاهش نداشته و این مساله دلخوری مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم در پی داشته است.

شایعاتی که به واقعیت نزدیک است

اگرچه یحیی صحبتی در رسانه نداشته و جلسه ای هم هنوز با مدیریت باشگاه پرسپولیس برگزار ننموده، اما بعضی نزدیکان او کوشش می نمایند که در رسانه ها اعلام نمایند او برای ماندن چه خواسته هایی دارد. افزایش رقم قرارداد، بودجه 5 میلیون دلاری در فصل نقل وانتقالات برای جذب بازیکنان خارجی، تمدید قرارداد و... ازجمله مواردی است که در بعضی رسانه مطرح شده است. به نظر می رسد بعضی نزدیکان یحیی این اطلاعات را به رسانه ها داده اند و مدعی اند او برای ماندن در پرسپولیس این خواسته ها را دارد. مطرح شدن چنین مسائلی در رسانه ها با استقبال خیلی خوبی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس روبرو نشده است و آنها همچنان انتظار دارند یحیی هر خواسته ای که دارد باید با حضور در باشگاه مطرح کند.

کشمکش ادامه خواهد داشت؟

اینکه یحیی گل محمدی تا چه زمانی صبر می نماید تا از باشگاه پرسپولیس با وی تماس گرفته و بخواهند با حضور در محل این باشگاه خواسته هایش را مطرح کند، تعیین نیست. از طرفی مدیریت باشگاه پرسپولیس هم هنوز تصمیم نگرفته که ناز سرمربی اش را بکشد. اینکه حالا این کشمکش تا چه زمانی ادامه پیدا کند باید منتظر ماند و دید. اما آنچه تعیین است طرفداران پرسپولیس انتظار دارند هرچه زودتر تکلیف تیم شان برای فصل آینده تعیین گردد و زمان را از دست ندهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس دیگر با یحیی تماس نمی گیرد ، تصمیم مهم باشگاه بعد از مطرح شدن خواسته های عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دیگر با یحیی تماس نمی گیرد ، تصمیم مهم باشگاه بعد از مطرح شدن خواسته های عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید