پاسخ قطعی میرشاد ماجدی به بحث مدیرعاملی اش در استقلال

به گزارش وبلاگ ماریانا، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به صورت قطعی به بحث حضورش در استقلال واکنش نشان داد.

پاسخ قطعی میرشاد ماجدی به بحث مدیرعاملی اش در استقلال

به گزارش وبلاگ ماریانا آنلاین، استعفای حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال تهران حدس در مورد جانشین او را افزایش داده است. وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی کشور مدیران معتمد خود را اعلام نموده اند اما هنوز تصمیم نهایی در این امر گرفته نشده است.

کش و قوس های سازمان خصوصی سازی با توجه به رفتارهای عجیب حسین قربانزاده رئیس این سازمان در بحث انتخاب هیأت مدیره باشگاه استقلال با وزارت ورزش همچنان ادامه دارد. حمید سجادی وزیر ورزش دنبال گزینه ای با تجربه و البته مالی برای سرپرستی باشگاه استقلال است، از این رو میرشاد ماجدی عضو هیأت رئیسه فدراسیون یکی از گزینه هایی است که وزارت ورزش در نظر داشت. با این حال ماجدی به طور صریح اعلام نموده است هیچ تمایلی به پذیرش این جایگاه ندارد و برنامه ای برای مدیریت باشگاه استقلال در فصل جاری ارائه نمی دهد تا وزارت ورزش نیز پیگیر سایر گزینه ها باشد.

تعلل استقلال در جابجایی تابستانی باعث تصمیم فوری سجادی در آنالیز این انتخاب داشته است تا وزارت ورزش تاریخ امروز را برای تصمیم گیری در این راستا در نظر بگیرد.

باید دید جنگ سازمان خصوصی سازی با وزارت ورزش بر سر انتخاب گزینه نهایی مدیریت باشگاه استقلال به کجا ختم می گردد تا بالاخره این باشگاه با وسعت اختلافات به وجود آمده و رفتارهای عجیب سازمان خصوصی سازی در حوزه فوتبال بتواند گزینه ای ایده آل را برای آبی پوشان مرکز رقم بزند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاسخ قطعی میرشاد ماجدی به بحث مدیرعاملی اش در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قطعی میرشاد ماجدی به بحث مدیرعاملی اش در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید