ضرغامی: در حال پیگیری اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی هستیم

به گزارش وبلاگ ماریانا، ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: ما معتقدیم که باید حداقل های عرضه خدمات به گردشگران رعایت گردد

ضرغامی: در حال پیگیری اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی هستیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیئت دولت و در مصاحبه اختصاصی با برنامه رویداد رادیو تبادل نظر درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: در این مورد ما، چون استدلال داریم معتقدیم که باید حداقل خدمات گردشگری به گردشگران داده گردد.

وی متذکر شد: فقط هم بحث سیم کارت بدون فیلتر نیست و به نظر بنده، این موضوع جاافتاده و کارشناسان هم پذیرفتند. ما در کمیسیون های مسئول رسیدگی به این موضوعات نیز شرکت کردیم و شرح دادیم و فکر می کنم یک قانع کردن عمومی اجرا شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می دهند تا زمانی که سکو های داخلی ما عمومیت پیدا می کند- که ما دعا می کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره گردد.

ضرغامی در آخر گفت: ما در حال پیگیری هستیم که این کار انجام گردد و امیدواریم به زودی محقق گردد.

منبع: فرارو

به "ضرغامی: در حال پیگیری اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: در حال پیگیری اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید