سفری شگفت انگیز با لوکس ترین هواپیما های دنیا

به گزارش وبلاگ ماریانا، لوکس ترین هواپیماهای دنیا که برای مسافرت استفاده می شوند، امکانات عجیب و غریب و فوق العاده ای دارند، طوری که اصلا این احساس را ندارید که مایل ها از زمین دور شده اید و میان زمین و آسمان در حال حرکت هستید. بسیاری از افراد فکر می نمایند هواپیماهای لوکس همان هواپیماهای شخصی هستند که فقط در اختیار یک سری از افراد خاص می باشند. اما در حقیقت خیلی از این هواپیماهای لوکس و لاکچری برای مسافر بری استفاده می شوند. هواپیماهای لاکچری در عین اینکه می توانند تعداد افراد خیلی زیادی را جا به جا نمایند؛ امکانات رفاهی و پیشرفته ترین خدمات و تجهیزات را در اختیار مسافرهای خودشان قرار می دهند که می توانیم به امکاناتی همانند سالن ماساژ، تخت های نرم و مخملی، جایگاه های تاشو، تلویزیون و حتی گاوصندوق شخصی اشاره کنیم.

سفری شگفت انگیز با لوکس ترین هواپیما های دنیا

سفر با این هواپیماها، قطعا هیچوقت از فکر و خاطره شما پاک نمی گردد. تماشای ابرهای پنبه ای سفید از پنجره های هواپیما در حالی که ماساژ میگیرید و یا نوشیدنی مورد علاقه تان را می نوشید و یا زمانی که در راحت ترین حالت ممکن نشسته اید و فیلم مورد علاقه تان را از تلویزیون های داخل کابین اختصاصی تان می بینید، آن قدر لذت بخش هست که گویا خواب می بینید.

چرا باید لوکس ترین هواپیماهای جهان را بشناسیم ؟

هواپیما های لوکس و گران قیمتی در جهان وجود دارند که افرادی از طبقات مالی بالا می توانند با پرداخت مبالغ خیلی بالایی به راحتی از آن ها استفاده نمایند و در جهت سفرشان؛ لذت را در بالاترین حد ممکن تجربه نمایند. امکانات رفاهی و تفریحی این رویا پیماها به قدری متنوع و وسوسه انگیز هستند که گاهی گمان می رود، بودن درون آن ها ممکن است خیلی بیشتر از مقصد افراد روی زمین، خوش بگذرد. امکانات گاه عجیب و غریبی که روزی انسان در خواب هم نمی دید به آن ها برسد، حالا بین زمین و هوا و درست میان ابرهای سفید کوچک و بزرگ به افراد ارائه می گردد، با وبلاگ ماریانا همراه باشید تا سفری رویایی و شگفت انگیز به لوکس ترین هواپیماهای جهان داشته باشیم.

1. جایگاه فرست کلاس هواپیمایی قطر ایرویز

با پرداخت چیزی حدود 5000 دلار می توانید بلیط یکی از کابین های first class هواپیمایی Qatar airways را خریداری کنید و یک سفر فوق العاده را در یکی از برترین و لوکس ترین هواپیماهای جهان که تا به امروز ساخته شده است را تجربه کنید. در کابین های اختصاصی Qatar Airways first class امکانات رفاهی خوب و زیادی مثل؛ تخت نرم و مخملی، نوشیدنی و غذاهای سبک، تلوزیون، سوکت برق و … به مسافرها ارائه می گردد.

تصورش را بکنید که وقتی روی یک تخت نرم و منعطف به پهلو خوابیده اید و در حالی که به موزیک مورد علاقه خودتان گوش می دهید، زمین را از آن فاصله نگاه کنید و به خاطراتی که روی آن ساخته اید فکر کنید، یا حتی می توانید وقتی از فراز کشور ها و شهر های مختلف گذر می کنید؛ مقصد سفر بعدی خودتان را انتخاب کنید. حال اگر شب هم باشد که دیگر هم فال است و هم تماشا، چرا که روشنایی نقطه های مختلف زمین می تواند آنقدر مجذوب کننده و حیرت انگیز باشد که غرق در زیبایی آن بشوید و دلتان بخواهد آن لحظه هیچوقت تمام نگردد.

2. فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

فکر کنید میان آسمان یک خانه متحرک دارید که موقع حمام کردن در حمام شیشه ای آن؛ بتوانید کره زمین را از فاصله چندین کیلومتری ببینید و غرق در تفکر بشوید. جالب است بدانید که این ایده عجیب و جالب به واسطه رویاپیماهای یک شرکت هواپیمایی اجرایی شده است!

شرکت هواپیمایی Air France la Premiere یکی از لوکس ترین هواپیماهای جهان می باشد که یک سوئیت بزرگ با امکانات کامل در اختیار مسافرهای هواپیماهای لوکس خود قرار می دهد و مشتری های علاقمند به همچین امکاناتی می توانند بلیط خودشان را از این شرکت هواپیمایی بخرند تا بتوانند از فضا و امکانات بی نظیر و حیرت آوری که در اختیارشان قرار می دهند، استفاده نمایند تا سفر خوبی تا مقصد خود تجربه نمایند. از امکانات این پرواز ها می توانیم به جایگاه های تخت خواب شو و تلویزیون های آن اشاره کنیم. قیمت بلیط این هواپیماهای لوکس چیزی حدود 10 هزار دلار می باشد.

3. فرست کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس

چه کسی فکرش را می کرد انسان، روزی توانایی این را داشته باشد تا بتواند در هواپیما ماساژ بگیرد یا یا در یک تخت خواب گرم و نرم، درست زمانی که با سرعت خیلی زیادی با فاصله چندین کیلومتری از زمین در حال حرکت می باشد، یک خواب راحت داشته باشد؟

و یا وقتی در حال تلویزیون تماشا می باشد، نوشیدنی مورد علاقه اش را بنوشد؟ این هواپیما که یک هواپیمای لوکس استرالیایی می باشد، امکانات بسیار مجللی را به مسافر های پروازهایش ارائه می نماید. مسافر های تور استرالیا در این پروازها می توانند از امکانات موجود در کابین های شخصی که در اختیارشان قرار می دهند، استفاده نمایند و نهایت راحتی و لذت را تجربه نمایند. از جمله این امکانات می توانیم به موارد بی نظیری مثل مرکز ارائه خدمات ماساژ و spa در فضای سبز، تلویزیون و تخت خواب و اشاره کنیم . بعلاوه گفتنی است که قیمت بلیط های Qanta first class flights بیشتر از 15 هزار دلار می باشد.

4. فرست کلاس شرکت هواپیمایی بوئینگ دریم لاینر 9-787

شرکت هواپیمایی British Airways هم یکی دیگر از لوکس ترین هواپیماهای جهان را دارد که اگر مبلغی حدود 5 هزار دلار بپردازین، می توانین بلیط یک طرفه پرواز های فوق العاده لوکس این شرکت هواپیمایی را بخرین و یک سفر عالی تجربه کنین. در کابین هایی که در هواپیما های British Airways first class 787-9 dreamliner در اختیار افراد قرار می دهند، امکانات زیادی چون؛ نمایشگر لمسی 32 اینچی، جایگاه راحتی مخملی، دو پورت یو اس بی، گاوصندوق شخصی، آینه و غیره وجود دارد که مسافرها می توانند طی سفر از آن ها استفاده نمایند.

5. فرست کلاس سوئیت اسکای هواپیمای بوئینگ 777

این شرکت هواپیمایی که متعلق به کشور ژاپن می باشد، یکی از لوکس ترین هواپیما ها و پرواز های جهان را دارد که در کابین های هواپیما های لوکس این شرکت از پوست گران قیمت گربه woodgrain استفاده شده است و طراحی آن هم طوری می باشد که هیچ کدام از مسافر ها نمی توانند کابین سایر مسافر ها را ببینند، و این باعث میگردد در یک جای عمومی، پرایوسی داشته باشید و آرامش را در آسمان تجربه کنین. در کابین های این هواپیمای لوکس Japan Airlines Sky Suite 777 first class cabin، امکانات رفاهی فوق العاده و متعددی وجود دارد؛ مثل نمایشگر 32 اینچی، تخت خواب، سوکت برق و امکانات دیگر.

6. هواپیمای اتحاد ایرویز

شرکت هواپیمایی Etihad Airways ، لوکس ترین هواپیماهای جهان را دارد که پرواز هایی با امکانات عجیب و غریب که شاید تا به حال نشنیده باشید را به مشتری ها و مسافرهای خود ارائه می نماید، که یکی از آن ها کابین های آپارتمانی هستند و مسافرهایی که این کابین ها را انتخاب می نمایند، بدون شک برترین و لوکس ترین پروازی که در عمر خود می توانستند داشته باشند را تجربه می نمایند. در این کابین ها امکاناتی مثل؛ حمام شخصی، تخت، جایگاه و … وجود دارد و قیمت بلیط های یک طرفه اش هم چیزی حدود 11 هزار دلار می باشد. گفتنی است که جهانگرد های هر کدام از تور های خارجی مثل؛ تور فرانسه و تور استرالیا می توانند با این پرواز های لوکس سفر نمایند.لوکس ترین و مرفه ترین هواپیماهای مسافربری کدوم هواپیماها هستن؟

:Airbus A - 380

ایرباس آ - 380 لوکس ترین و مرفه ترین هوا پیمای مسافربری جهان است که توانایی جا به جایی تعداد بسیار زیادی مسافر را دارد و در سفرهای بین المللی و مسافت های طولانی از آن استفاده می گردد. تعداد جایگاه های آن در مدل استاندارد با سه کلاس مسافربری بالغ بر 525 نفر هست و در مدل هایی که فقط یک کلاس مالی دارند، این ظرفیت تا 853 نفر نیز قابلیت توسعه دارد. علی رغم این که ابعاد این هواپیما بسیار بزرگ و بزرگ می باشد، اما A380 بر اساس ابعاد عرف و مقبول و استوانه ای شکل، درست مثل بوئینگ747 ساخته شده است و بدنهٔ آن هم، فقط کمی از Boeing 747 عریض تر است.

هواپیمای کریستال اسکای:

لوکس ترین هواپیماهای جهان، هواپیمای کریستال اسکای هست که به طور اختصاصی به وسیله شرکت بوئینگ ساخته شده است. این هواپـیما تنها ظرفیت 80 نفر را دارد و اولین بلیط آن نیز 18 هزار دلار فروش رفته است. ایـن رویاپیما مثل یک هتل پنج ستاره ساخته شده که فضای داخلی آن با تمام هواپیما های دیگر فرق دارد. این هواپیمای رویایی یک آشپز حرفه ای نیز دارد که مسافر ها هر غذایی که دلشان بخواهد را می توانن به او سفارش بدهند. کریستال اسکای یکی از زیر گروه های هواپیمای بوئینگ 777 هست که به نام 200lr - 700 شناخته می گردد. شاید تصور کنین؛

هواپیمای کریستال اسکای با این همه امکانات متنوع یک جت شخصی و خصوصی مجلل می باشد، اما اینطور نیست و مسافر های ثابتی ندارد، بلکه هر کسی که مایل به سفر با این رویاپیما باشد، بایستی بلیط آن را خریداری کند. افرادی که با هواپیمای کریستال اسکای سفر می نمایند، می توانند بدون توقف، چیزی حدود 19 ساعت و نیم بر فراز ابرها پرواز نمایند که این موضوع یکی از شگفتی های بی نظیر این هواپیما محسوب می گردد.

نتیجه گیری؛

سفری که با هواپیما های لوکس انجام گردد، قطعا سفری شگفت انگیز و فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. در واقع این هواپیما های لوکس در برابر امکانات رفاهی بی نظیری که به مسافر های خودشان ارائه می نمایند، هزینه های بسیار بالایی ر هم از مشتری های خودشان می گیرند. احساس راحتی بر فراز ابرها، گرفتن ماساژ و تماشای تلویزیون در یک محیط آرام و یا حمام کردن در حمام های شخصی کابین ها آن هم زمانی که میان زمین و هوا هستید؛

چیزی که احتمالا خیلی از افراد در خواب هم به آن فکر نکرده باشند؛ همه و همه با پرداخت مبالغی بالا، بین 5 هزار دلار تا 11 هزار دلار و بیشتر، برای افراد میسر می گردد. وبلاگ ماریانا ، با بیش از 20 سال سابقه، با ارائه خدمات خرید بلیط هواپیما، رزرو تور و هتل در کشور های خارجی و یا شهرهای داخلی کشور، همراه شما می باشد تا سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید، پس به سایت وبلاگ ماریانا و بعلاوه صفحه ی آن دراینستاگرام سر بزنید تا از تخفیف ها و آفر ها و بعلاوه مطالب جالب آن بهره مند بشید.

1. امکانات هواپیما های لوکس چه چیزهایی می باشد؟

تخت خواب، حمام شخصی، کابین خصوصی، امکان سفارش غذا، امکان سفارش نوشیدنی، تلویزیون، سوکت برق و …

2. رنج قیمتی بلیط های هواپیما های لوکس چه اندازه می باشد؟

از پنج هزار دلار تا 11 هزار دلار و بالاتر

3. لوکس ترین هواپیمای جهان متعلق به چه کسی است؟

تا به امروز، گران ترین جت شخصی در جهان، ایرباس A380 شاهزاده آل ولید سعودی است. این جواهر هواپیمایی با ارزش باورنکردنی 500 میلیون دلاری نام گران ترین جت شخصی جهان را یدک می کشد.

منبع: الی گشت

به "سفری شگفت انگیز با لوکس ترین هواپیما های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری شگفت انگیز با لوکس ترین هواپیما های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید