زنگی آبادی: امیدواریم تا امروز ویزا دوچرخه سواران صادر گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد صادر نشدن ویزا دوچرخه سواران کشورمان به وسیله سفارت بلژیک توضیحاتی را بیان نمود.

زنگی آبادی: امیدواریم تا امروز ویزا دوچرخه سواران صادر گردد

علی زنگی آبادی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ، در مورد صادر نشدن دوچرخه سواران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی بلژیک اظهار کرد: نماینده فدراسیون دوچرخه سواری دیروز تا ساعت 5 بعد از ظهر جلوی سفارت بلژیک در تهران بود، اما متاسفانه ویزا دوچرخه سواران کشورمان صادر نشد. سفارت مدعی بود که باید یک ایمیلی از طرف کمیته برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه سواری برای آن ها ارسال گردد و این ایمیل هنوز ارسال نشده است. البته اگر تا امروز هم ویزا صادر گردد ما می توانیم دوچرخه سواران رشته استقامت را به بلژیک اعزام کنیم. کمیته روابط بین الملل فدراسیون تمام کوشش خود را در راستای صدور ویزا ها انجام داد و حتی با فدراسیون جهانی دوچرخه سواری هم در این خصوص مکاتبه کرد.

او در مورد سختگیری شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا در بلژیک و تاثیرش بر صادر نشدن ویزا دوچرخه سواران گفت: این موضوع هم تاثیر گذار بوده است، اما دوچرخه سواران ما قبلا واکسن کرونا را زده بودند و متاسفانه همه عوامل دست به دست هم داد تا ویزا دوچرخه سواران ما صادر نگردد.

زنگی آبادی درباره تاثیرات شرکت نکردن دوچرخه سواران کشورمان در مسابقات جهانی بلژیک اضافه کرد: شرکت نکردن دوچرخه سواران کشورمان در این مسابقات تاثیرات منفی دارد، اما برای ما بیشتر مهم بود که دوچرخه سوار خانم کشورمان سمیه یزدانی در این مسابقات شرکت کند تا امتیاز کامل را برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده را به دست بیاوریم. البته همچنان برای اعزام سمیه یزدانی و علی لبیب امید داریم و در صورت صدور ویزا، آن ها را امشب یا فردا به بلژیک اعزام خواهیم کرد تا در مسابقات دوچرخه سواری استقامت شرکت نمایند.

او در مورد تعلل شرکت همکار سفارت بلژیک برای صدور ویزا اعلام کرد: من در این خصوص اطلاعات دقیقی ندارم و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اطلاعات کامل تری را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زنگی آبادی: امیدواریم تا امروز ویزا دوچرخه سواران صادر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگی آبادی: امیدواریم تا امروز ویزا دوچرخه سواران صادر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید