رستوران های جالب در گوشه و کنار جهان

به گزارش وبلاگ ماریانا، همواره در انتخاب یک رستوران اولین چیزی که به آن توجه می گردد، خوب بودن غذاهاست. اما هستند کسانی که برخی از رستوران ها را نه تنها به خاطر غذای خوب، بلکه به خاطر فضا و محیط آن انتخاب می نمایند. با ما باشید تا شما را با رستوران هایی آشنا کنیم که بیشتر مراجعان، آنها را به خاطر عجیب و غریب بودنشان انتخاب می نمایند و در واقع عجیب ترین رستوران های جهان به حساب می آیند.

رستوران های جالب در گوشه و کنار جهان

1. رستوران داینیگ پود در تایلند

اگر از کودکی عاشق خانه های درختی بودید و ترس از ارتفاع ندارید، این رستوران عجیب برای شما شگفت انگیز خواهد بود. شما می توانید یک نوع از غذاخوردن در هوا را در رستوران داینیگ پود تایلند تجربه کنید. در این رستوران شما سوار یک اتاقک ننو مانند می شوید که یک میز پذیرایی وسط آن است؛ سپس شما را تا وسط درخت ها بالا می کشند. غذای تان را در آسمان، همراه با لذت بردن از چشم انداز جنگلی اطراف و آرامشی که در فضا حاکم است نوش جان می کنید. نکته جالب در خصوص سرویس دهی این رستوران این است که سفارش ها به وسیله خدمتکارها با زیپ لاین آورده می گردد.

2. رستوران قصر یخی فنلاند

تا به حال شده با خودتان فکر کنید که غذا خوردن در یک فضای یخی چه حالی می تواند داشته باشد؟ رستوران قصر یخی فنلاند همان جایی است که می گردد غذا خوردن بین یخ ها را تجربه کرد. این رستوران عجیب در کنار هتلی به همین نام قرار گرفته است. نکته جالب این رستوران این است که یا هر ساله آن را از اول می سازند و یا مورد بازسازی قرار می گیرد. چرا که با هر بار آب شدن یخ ها آسیب زیادی به این رستوران وارد می گردد. این رستوران داخل یخ درست شده و دمای آن بین 5 تا 10 درجه زیر صفر است. اما غذاهایی که در این رستوران سرو می گردد گرم هستند تا شما را گرم نمایند. معروف ترین غذای این رستوران خوراک ماهی های قطبی است.

3. رستوران اسکای صوفیه، بلغارستان

برای کسانی که دوست دارند غذا خوردن در آسمان سر یک میز بزرگ را تجربه نمایند، این رستوران یک پیشنهاد فوق العاده است. این رستوران از یک میز و تعدادی صندلی تشکیل شده که بعد از چیده شدن وسایل پذیرایی با یاری جرثقیلی به آسمان رفته و شما می توانید در فاصله 50 متری از زمین غذای تان را نوش جان کنید. به جز بلغارستان در جاهای دیگری مانند سیدنی، تورنتو، ریگا، لاس وگاس، بوداپست و... این مدل رستوران وجود دارد.

4. رستوران توالت مدرن در تایپه تایوان

شاید حتی با شنیدن نام این رستوران هم حالتان بد گردد، چه برسد به این که بخواهید غذایی در آن امتحان کنید. اما باید بدانید که این رستوران به یکی از جاذبه های این شهر تبدیل شده و مشتری های خود را دارد. در واقع همه دکوراسیون این رستوران با ظروفی مثل توالت فرنگی و صندلی هایی از توالت فرنگی تزئین شده. حتی غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند ظاهر خوشایندی ندارند.

5. رستوران کلینیک در سنگاپور

شاید باورش عجیب باشد اما خیلی ها فقط به خاطر تماشا و غذا خوردن در این رستوران به سنگاپور می روند. رستورانی که تمامی دکوراسیون آن شبیه تجهیزات بیمارستان است و حتی پیشخدمت های آن با لباس پرستاری از مشتریان پذیرایی می نمایند. همه چیز در این رستوران جالب است، از نوشیدنی هایی که در کیسه های خون ریخته می گردد تا سس هایی که در سرنگ وجود دارد و...

6. رستوران نینجا توکیو

برای آنهایی که از ماجراجویی لذت می برند، این رستوران برترین گزینه است. رستورانی با مسیرهای پر رمز و راز و درهای پنهان که در نهایت منتهی می گردد به سالن غذاخوری. پیشخدمت های اینجا با لباس های نینجا از شما پذیرایی می نمایند. تنوع غذایی این رستوران خیلی زیاد است و البته باید گفت که سطح قیمت بالایی هم دارد. جالب اینجاست که وقتی نینجا ها مطمئن می شوند که شما مشغول خوردن غذا هستید با حقه های شان حسابی شما رو غافلگیر می نمایند که در نوع خود خیلی هیجان انگیز است.

گردآوری و تنظیم: تحریریه وبلاگ ماریانا

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "رستوران های جالب در گوشه و کنار جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های جالب در گوشه و کنار جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید