حرف های در گوشی بایدن: احساس خستگی می کنم!

به گزارش وبلاگ ماریانا، ایسنا نوشت: در بحبوحه نظرسنجی ها و گزارش هایی درباره سن جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و اینکه او برای ادامه مسیر بسیار پیر به نظر می رسد، کتابی در دست چاپ است که می گوید بایدن به طور پنهانی اذعان نموده برای ادامه راه احساس خستگی می نماید.

حرف های در گوشی بایدن: احساس خستگی می کنم!

به نوشته روزنامه گاردین، فرانکلین فوئر نویسنده آمریکایی در آخرین کتابش تحت عنوان آخرین سیاستمدار: درون کاخ سفید جو بایدن و تقلا برای آینده آمریکا که انتظار می رود در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) منتشر گردد، نوشت: این مسئله شوکه کننده بود که او تعداد اندکی از جلسات صبحگاهی را شرکت می کرد و یا پیش از ساعت 10 صبح ریاست تعداد کمی از رویدادهای عمومی را برعهده می گرفت.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است: شخصیت و رفتار کلی او بیانگر ضعف جسمانی و کسالت در قوای ذهنی اش بود که هیچ قرص و یا رژیم ورزشی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. او گاهی در خلوت اقرار می کرد که احساس خستگی می نماید.

فوئر منبعی را برای این اظهارات بایدن ذکر نکرده اما براساس گفته های انتشارات این کتاب، پنگوئن رندوم هاوس، انتظار می رود صحبت های بایدن براساس مشاورانی باشد که دهه هاست اطراف بایدن حضور داشته اند.

نتایج نظرسنجی تازه خبرگزاری آسوشیتدپرس و پژوهشکده نورک نشان می دهد، 77 درصد از شرکت کنندگان معتقدند جو بایدن 80 ساله برای ریاست دور دوم بسیار پیر است. در این میان، 89 درصد از جمهوری خواستار و 69 درصد از دموکرات ها با چنین ایده ای موافق هستند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "حرف های در گوشی بایدن: احساس خستگی می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های در گوشی بایدن: احساس خستگی می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید