توسعه ارتز های هوشمند برای یاری به درمان زخم دیابت

به گزارش وبلاگ ماریانا، استارت آپ سینسفیت تکنولوژیز (SensFit Technologies) با آزمایشگاه فوت وورک پودیاتریک (Footwork Podiatric Laboratory) برای توسعه ارتز های هوشمند مجهز به گرافن همکاری می نماید.

توسعه ارتز های هوشمند برای یاری به درمان زخم دیابت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ماریانا، استارت آپ سینسفیت تکنولوژیز (SensFit Technologies) با آزمایشگاه فوت وورک پودیاتریک (Footwork Podiatric Laboratory) برای توسعه ارتز های هوشمند مجهز به گرافن همکاری می نماید. ارتز ها وسایل یاریی هستند که به منظور برگرداندن توانایی های از دست رفته فرد، مورد استفاده قرار می گیرند.

سینسفیت تکنولوژیز کفش هوشمند با حسگر های داخلی ساخته است که می تواند کیفیت زندگی افراد مسن را بهبود بخشد. فناوری حسگری منحصر به فرد این کفش امکان خوانش اطلاعاتی را فراهم می نماید که با استفاده از آن می توان مسائل مربوط به سلامتی مانند زوال عقل و زخم های دیابتی را تشخیص داد.

به تازگی سینسفیت تکنولوژیز اعلام نموده است که با آزمایشگاه فوت وورک پودیاتریک، که یک فراورینماینده پیشرو ارتز های سفارشی استرالیایی است، برای توسعه ارتز های هوشمند برای یاری به درمان زخم دیابت، همکاری می نماید.

این محصول دو فناوری نوآورانه را با هم ترکیب می نماید: حسگر های گرافنی منحصربه فرد سینسفیت تکنولوژیز که با هوش مصنوعی و فناوری تجزیه و تحلیل داده ها ادغام شده اند، همراه با فناوری چاپ سه بعدی وت وورک پودیاتریک برای فراوری سفارشی ارتز با حجم بالا در این محصول استفاده شده است.

فناوری سینسفیت تکنولوژیز شامل حسگر های پیشرفته در یک کفش هوشمند یا کفی است که الگو های حرکت، فشار و توزیع و ویژگی های مجزا را به عنوان نشانگر های زیستی بالینی انتخاب می نماید و امکان شناسایی دقیق بیماری و بعلاوه نظارت و گزارش پیشرفت بیماری را فراهم می نماید. الگوریتم های هوش مصنوعی اختصاصی سینسفیت تکنولوژیز داده ها را تجزیه و تحلیل می نمایند و به کاربران یاری می نمایند تا آغاز مسائل سلامتی را درک نمایند و به آن پاسخ دهند. این موضوع می تواند منجر به درمان زودهنگام گردد.

ارتز های هوشمند از نرم افزار طراحی اختصاصی کاملاً کاربردی وت وورک پودیاتریک و برترین فناوری و مواد چاپ سه بعدی در کلاس خود استفاده می نمایند که معیار جدیدی را در فراوری ارتز های هوشمند در سطح جهانی ارائه می نماید.

این فناوری دارای یک رابط کاربری آسان است که مسائل را به وسیله ضبط بلادرنگ داده ها به تصویر می کشد. این فناوری شامل قابلیت اتصال و حرکت با سهولت شارژ بی سیم، اتصال Wi-Fi و فناوری مبتنی بر فضای ابری است. این فناوری به افراد مبتلا به دیابت اجازه می دهد تا به وسیله ردیابی مکان های افزایش استرس و فشار، تشخیص دهند که چه زمانی در معرض خطر ابتلا به زخم دیابت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توسعه ارتز های هوشمند برای یاری به درمان زخم دیابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ارتز های هوشمند برای یاری به درمان زخم دیابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید