تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه برای مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد

به گزارش وبلاگ ماریانا، 300 بسته فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری خراسان شمالی به دو زبان فارسی و انگلیسی ویژه ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا در بجنورد، تهیه و در میان مهمانان داخلی و خارجی این مسابقات توزیع شد.

تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه برای مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد

به گزارش وبلاگ ماریانا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، این بسته ها شامل کتابچه های معرفی استان، نقشه، اطلاعات برنامه های تورهای گردشگری، کارت پستال از تصاویر جاذبه های گردشگری و سایر اقلام فرهنگی است.

این اقلام فرهنگی که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده، ویژه ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا طراحی شده است و در بین مهمانان داخلی و خارجی این رویداد توزیع می گردد.

برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه، برپایی غرفه های صنایع دستی در محل برگزاری مسابقات و خانه صنایع دستی بجنورد، اجرای گروه های آیینی در جهت معرفی فرهنگ و رسوم مردم استان و نیز برپایی سیاه چادرهایی در حاشیه این مسابقات با هدف عرضه سوغات و غذاهای محلی و معرفی آداب ورسوم سنتی ازجمله برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در جهت بهره برداری از این رویداد بین المللی است.

ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا از 27 تا 29 آذرماه جاری با حضور هفت تیم از کشورهای مختلف به میزبانی بجنورد برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا

به "تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه برای مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه برای مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید