ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور ، ساپینتو نیمکت نشین ها را به خط کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، تیم استقلال امروز در آخرین بازی فصل رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی مقدار تراکتور است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور ، ساپینتو نیمکت نشین ها را به خط کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا آنلاین، تیم های استقلال و تراکتور امروز از هفته آخر رقابت های لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف یکدیگر می روند.

سوم شدن استقلال و چهارم شدن تراکتور، حساسیت جدولی را از این بازی گرفت. اما حساسیت همیشگی این بازی و کری های بین دو تیم همچنان مثل همواره پابرجاست. استقلال و تراکتور رقبای قدیمی هستند و مثل همواره بازی آنها با کری خوانی بین طرفداران دو تیم همراه خواهد بود. ضمن اینکه نتایج رویارویی های دو تیم در این فصل، حساسیت این بازی را بالاتر خواهد برد. بازی رفت در تبریز با گل های قنبری به سود تراکتور تمام شد و چند هفته بعد استقلال در جام حذفی با نتیجه 2بر یک پیروز شد و انتقام گرفت. بازی حذفی با شائبه های داوری و اتفاقات حاشیه ای همراه بود و حالا باید دید در بازی سوم این فصل کدام تیم به فزونی می رسد. تراکتور برای این بازی غایبان زیادی دارد؛ هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، مهدی هاشم نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به این بازی نمی رسند و پاکو خمز باید تیمش را بدون حضور آنها ارنج کند.

اما ریکاردو ساپینتو برای این ملاقات به احتمال زیاد از نفرات زیر استفاده خواهد نمود:

سیدحسین حسینی به علت اشتباهاتی که در دو بازی اخیر آبی ها داشت و همین طور خستگی در این بازی جزو نفرات اصلی نیست و به علت اینکه علیرضا رضایی نیز هنوز نتوانسته به مرز آمادگی کامل برسد، سینا سعیدی فر در این مسابقه درون دروازه قرار خواهد گرفت.

عملکرد خوب مرادمند در بازی قبل باعث شده تا او یک بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان برود و در غیاب عارف غلامی که به وی نیز استراحت داده شده، زوج سیلوا در قلب دفاع خواهد بود.

بالاخره طلسم حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی شکسته شد و این بازیکن جانشین جعفر سلمانی خواهد بود. در سمت راست نیز در غیاب کوین یامگای مصدوم، همچنان صالح حردانی به میدان می رود.

با وجود مصدومیت از ناحیه دست، اما روزبه چشمی از ابتدا برای استقلال به میدان می رود. آرش رضاوند در این مسابقه استراحت خواهد نمود و مهدی مهدی پور جای او را می گیرد. سعید مهری نیز دیگر بازیکن خط میانی تیم ساپینتو است.

محمد محبی پس از نیمکت نشینی در بازی با مس رفسنجان، به ترکیب اصلی بازگشته است و به همراه مهدی قایدی 2 وینگر استقلال در این مسابقه هستند.

پس از چند بازی استفاده چرخشی از مهاجمین، باز هم ارسلان مطهری در ترکیب اصلی قرار گرفته و یکی از امیدهای گلزنی تیمش محسوب می گردد.

ترکیب احتمالی استقلال

سعیدی فر، مرادمند، سیلوا، حردانی، جلالی، چشمی، مهدی پور، مهری، محبی، قایدی و مطهری.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور ، ساپینتو نیمکت نشین ها را به خط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور ، ساپینتو نیمکت نشین ها را به خط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید