بمب سپاهانی ها در فوتبال بانوان؛ سرمربی تازه طلایی پوشان کیست؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، نیلوفر اردلان رسماً به عنوان سرمربی نو تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان معرفی گردید.

بمب سپاهانی ها در فوتبال بانوان؛ سرمربی تازه طلایی پوشان کیست؟

به گزارش وبلاگ ماریانا، مدیران باشگاه سپاهان بعد از قطع همکاری با مریم ایراندوست و عدم تمدید قرارداد این سرمربی باتجربه، آن هم در شرایطی که تیم شان فصل گذشته توانست برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند، به سراغ استخدام سرمربی نو رفتند که در وهله اول، انتخاب سرمربی بومی در دستور کار مدیران باشگاه سپاهان بود که این اتفاق رخ نداد و طلایی پوشان در زمینه استخدام سرمربی بومی ناموفق بودند و با گزینه موردنظرشان که سمیه شهبازی بود به توافق نرسیدند.

سپاهانی ها بعد از عدم توافق با شهبازی، مذاکرات خود را با چندین گزینه شروع کردند که جدی ترین گزینه موردنظر مدیران باشگاه اصفهانی، نیلوفر اردلان بود؛ آن هم در شرایطی که اردلان در 2 فصل اخیر در لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان حضور داشت و توانست 2 جام قهرمانی را همراه تیم فوتسال زنان پیکان به دست آورد. کوچ غیرمنتظره اردلان از فوتسال به فوتبال خبری مجذوب کننده و البته در نوع خود شوکه کننده بود و گفته می شد که در کنار نیلوفر اردلان، چهره هایی مانند مریم دنیا نجاتی هم گزینه راهنمایی تیم اصفهانی هستند.

اردلان، ضلع سوم مثلث قدرت سرمربیان سرشناس در فوتبال زنان

اردلان که با مدیران باشگاه پیکان برای سومین فصل پیاپی به توافق نرسید و قراردادش با تیم فوتسال زنان این باشگاه تمدید نشد، در تصمیمی جالب توجه بعد از چند نوبت مذاکره با مسئولان باشگاه اصفهانی، انتها با آن ها به توافق رسید و صبح امروز (پنجشنبه) برای امضای قرارداد خود با باشگاه سپاهان راهی اصفهان و رسماً قراردادش را با این تیم طلایی پوش امضا کرد تا در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران، سرمربی تیم سپاهان باشد؛ تیمی که یکی از 3 ضلع قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان محسوب می گردد.

نیلوفر اردلان در سالیان گذشته در کنار تجربه سرمربیگری در لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان، در عرصه آموزشگاه فعالیت های گسترده ای در رشته فوتبال داشت و او که در تیم های پایه فوتبال زنان تجربه مربیگری دارد، حالا در اولین چالش رسمی اش در قامت یک سرمربی در تیم فوتبال قرار است در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال زنان روی نیمکت تیم سپاهان بنشیند؛ آن هم در حالی که تیم های شهرداری سیرجان با راهنمایی مریم ایراندوست و خاتون بم با سرمربیگری مرضیه جعفری جدی ترین رقبای طلایی پوشان اصفهانی هستند.

سرمربی نو تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از جلسه ای که با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه داشت و قراردادش را به امضا رساند، بازدیدی هم از استادیوم نقش دنیا اصفهان و سایر زیرساخت های باشگاه سپاهان انجام داد. قرار است به زودی اولین جلسه تمرینی طلایی پوشان برای معارفه اردلان رسماً برگزار گردد تا این سرمربی جوان کارش را رسماً در تیم اصفهانی شروع کند.

باشگاه سپاهان دقایقی بعد از رسمی شدن انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی نو این تیم با اشاره به رزومه او نوشت: نیلوفر اردلان دارای مدرک (A) فوتبال و سطح دو فوتسال آسیا و سطح یک بدنسازی است و در سوابق خود در فوتبال عضویت در تیم فوتبال راه آهن، حضور در تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در مرحله مقدماتی المپیک لندن، مسابقات غرب آسیا، کاپیتانی تیم ملی فوتبال زنان از سال 1390 تا 1385 و راهنمایی تیم ملی فوتبال زیر 16 و 14 سال ایران را در کارنامه خود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمب سپاهانی ها در فوتبال بانوان؛ سرمربی تازه طلایی پوشان کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب سپاهانی ها در فوتبال بانوان؛ سرمربی تازه طلایی پوشان کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید