بررسی بورس های جهان، رکورد شکنی ها در وال استریت ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران- شاخص های اصلی وال استریت باز هم رکورد تازه ثبت کردند.

بررسی بورس های جهان، رکورد شکنی ها در وال استریت ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ماریانا ، شاخص های اصلی وال استریت در روز سه شنبه به بالاترین حد خود رسیدند زیرا گزارشات قوی شرکت ها همچنان به افزایش احساسات ریسک پذیری سهامداران منجر می شود، در حالی که سرمایه گذاران منتظر نتیجه نشست حساس فدرال رزرو هستند.

S&P 500 و Nasdaq برای چهارمین جلسه متوالی به بالاترین حد خود دست یافتند، در حالی که میانگین صنعتی داوجونز سومین رکورد متوالی خود را ثبت کرد و برای اولین بار به بالای 36000 رسید.

سهام Pfizer (NYSE:PFE) پس از اینکه این داروساز گفت انتظار دارد فروش واکسن کووید-19 که با شریک آلمانی BioNTech در سال 2021 تولید کرده به 36 میلیارد دلار برسد، 4.1 درصد افزایش یافت.

به طور کلی، درآمدهای سه ماهه سوم برای شرکت های آمریکایی بهتر از حد انتظار بوده است، زیرا اقتصاد همچنان در حال بازگشت از همه گیری ویروس کرونا است. طبق گزارش Refinitiv IBES، انتظار می رود که با حدود 320 شرکت تا به امروز،رشد S&P 500 در سه ماهه سوم نسبت به سال گذشته 40.2 درصد افزایش یافته باشد.

اما بازارهای سهام اروپا در معاملات محتاطانه روز چهارشنبه در آستانه نشست مورد انتظار فدرال رزرو، که می تواند آغاز سرانجام محرک های پولی دوران همه گیر در بزرگترین اقتصاد جهان باشد، کاهش یافت. امشب نیز بعید است تا قبل از نشست فدرال اتفاق خاصی در بازار های سهام بیفتد و تصمیمات سخت می تواند بازار های سهام را با یک شوک جدی همراه کند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "بررسی بورس های جهان، رکورد شکنی ها در وال استریت ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی بورس های جهان، رکورد شکنی ها در وال استریت ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید