بازگشت گل محمدی به ایران تکلیف پرسپولیس را معین می نماید

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرمربی تیم پرسپولیس چند روزی است به یکی از کشور های حوزه خلیج فارس سفر نموده است.

بازگشت گل محمدی به ایران تکلیف پرسپولیس را معین می نماید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماریانا، با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم برای سومین بار پیروز شد دوگانه فوتبال ایران را به دست بیاورد تا از این حیث، تبدیل به تیمی بی رقیب گردد.

بعد از قهرمانی در جام حذفی، اما زمزمه جدایی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از این تیم بیشتر از هر زمان دیگری به گوش رسید و با وجود اینکه او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما شاید برای فعالیت در فصل آینده تصمیم دیگری بگیرد.

مصاحبه گل محمدی فردای قهرمانی در جام حذفی هم به این شایعات دامن زد چرا که او اظهار داشت شاید نیم فصل بیرون بماند تا استراحت کند و یا اینکه به تیمی برود که فشار زیادی روی خودش احساس نکند.

با این همه گل محمدی فارغ از شرایط این روز های فوتبال، راهی یکی از کشور های حوزه خلیج فارس شده تا در کنار خانواده چند روزی را به استراحت بپردازد، اما قرار است تا آخر هفته به تهران برگردد.

به نظر می رسد او بعد از بازگشت به ایران و با معین شدن شرایط هیات مدیره تازه پرسپولیس، مذاکرات خود را با مدیرعامل باشگاه برای ماندن یا جدایی توافقی از این تیم برگزار خواهد نمود تا هم تکلیف او برای فصل آینده معین شده و هم اینکه پرسپولیس از این بلاتکلیفی خارج گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت گل محمدی به ایران تکلیف پرسپولیس را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گل محمدی به ایران تکلیف پرسپولیس را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید