ازفردا گرم ترین ماه تاریخ آغاز می گردد!

به گزارش وبلاگ ماریانا، جولای (مرداد) سال جاری می تواند برای اولین بار در قرن ها، گرمترین ماه زمین باشد.

ازفردا گرم ترین ماه تاریخ آغاز می گردد!

وبلاگ ماریانا: مدیر موسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا هشدار داد که جولای (مرداد) سال جاری می تواند برای اولین بار در قرن ها، گرمترین ماه زمین باشد.

جولای ممکن است گرمترین ماه زمین در قرن ها یا حتی هزاران سال با بدتر شدن بحران آب وهوا باشد.گاوین اشمیت، مدیر موسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا هشدار داد که جولای (مرداد) سال جاری می تواند برای اولین بار در قرن ها، گرمترین ماه زمین باشد.

این ادعا در حالی مطرح می گردد که موج گرمای بی امان بخش های بزرگی از ایالات متحده را می سوزاند و این پدیده هواشناسی شدت فزاینده بحران آب وهوایی را برجسته می نماید.

اشمیت پیش بینی خود را در جلسه ای در مقر ناسا در واشنگتن ارائه کرد.وی اضافه نمود ما شاهد تغییرات بی سابقه ای در سراسر دنیا هستیم و اگرچه این تغییرات چشمگیر ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند اما جامعه علمی آن ها را انتظار داشت و به این افزایش دما در چهار دهه گذشته اشاره نمود و این روند شانس گرمترین سال تاریخ را برای سال 2023 افزایش می دهد.

علاوه بر این، پیش بینی سال 2024 نگران نماینده تر است و پیش بینی می گردد که از دمای پیش بینی شده در سال 2023 فراتر رود.دانشمندان پیش بینی می نمایند که الگوی آب وهوای ال نینو که عامل تقویت دمای دنیای است، تا سرانجام سال جاری به اوج خود برسد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ازفردا گرم ترین ماه تاریخ آغاز می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازفردا گرم ترین ماه تاریخ آغاز می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید