اخبار مجلس

جاماندگان سهام عدالت بخوانند ، مصوبه مهم مجلس برای جاماندگان سهام عدالت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کردند تا از محل تعیین شده در قانون بودجه سال 1402، نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.

13 اسفند 1401

خبر وزیر کار درباره مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران

وزیر کار درباره تشکیل جلسات دستمزد و مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

4 اسفند 1401

احتمال تغییر عوارض خروج از کشور

در حالی که دولت در لایحه بودجه سال آینده تغییری در عوارض خروج از کشور نسبت به امسال اعمال نکرده بود، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از افزایش 20 درصدی این عوارض خبر داده است. البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس تصویب و سپس به عنوان قانون لازم الاجرا...

21 بهمن 1401

تغییر نام صندوق احیا به صندوق توسعه گردشگری

در لایحه پیشنهادی بودجه 1402 و احکامی که قابلیت دائمی شدن دارند، آمده: با هدف حمایت از اقتصاد گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی فرهنگی به صندوق توسعه گردشگری تغییر نام می...

25 دی 1401

اعلام زمان برگزاری لیگ برتر شمشیربازی

اولین جلسه شورای برنامه ریزی فدراسیون شمشیربازی برگزار گردید. پورسلمان سرپرست فدراسیون، محسن وحدانی و شیرین رضایی دبیر و نایب رئیس فدراسیون، میرزایی رئیس هیئت تهران، رضایی رئیس سازمان لیگ و هادی صباغی دبیر سازمان لیگ و رئیس هیئت استان اردبیل در این...

21 آذر 1401

نماینده مجلس: قیمت مسکن در تهران 1100 برابر شده است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تحقق وعده دولت در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تاکید نمود که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید برنامه خود را صراحتا در این حوزه اعلام می کرد.

16 آذر 1401

چهار واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رفع موانع شد

استاندار همدان گفت: مسائل چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و موانع پیش روی این واحد ها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید رفع شد.

19 مهر 1401

تخصیص 234 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه به استان مرکزی

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر گشته، تخصیص 234 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه به استان مرکزی صورت پذیرفت.

6 مهر 1401

کیوسک های روزنامه فروشی تغییر می نماید ، تغییر رابطه حقوقی کیوسک داران با شهرداری

معاون شهرسازی خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: تنظیم رابطه حقوقی کیوسک ها با شهرداری تهران بر اساس طرح مطالعاتی کیوسک های نوین شهری انجام خواهد شد.

5 مهر 1401

کسر امتیاز در انتظار پرسپولیسی ها؟

جلسه کمیته شرایط برای رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و سینا اسدبیگی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

24 شهریور 1401

کالیفرنیا حفظ سلامت بچه ها در مجازی را به قانون تبدیل کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، مجلس استان کالیفرنیا قانون طراحی سن مناسب را تایید کرد. این لایحه پلتفرم های آنلاین را ملزم می نماید تا به طور منظم و فعال خطرات محصولات و سرویس هایشان را برای افراد زیر سن قانونی (از جمله الگوریتم ها و تبلیغات...

13 شهریور 1401

مسئله ای برای خرید و واردات هواپیما نداریم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره خرید هواپیمای تازه گفت: 50 درصد هواپیماهای کشور زمین گیر شده اند در حالی که تقاضا برای سفرهای هوایی بالاست.

23 تیر 1401

توهین کنندگان به مجیدی نباید در چینش داوران نقش داشته باشند

به گزارش خبرنگاران، مصطفی آجورلو در مورد آخرین شرایط استقلال پس از ملاقات جام حذفی برابر نساجی گفت: آنچه مسلم است؛ موفقیت و درخشش استقلال در این فصل حاصل کوشش و سخت کوشی بازیکنان و کادر فنی، همکاری و همراهی کارکنان باشگاه و از همه مهمتر حمایت و اتحاد...

4 تیر 1401

لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشورهای همسایه به ایران

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشورهای همسایه به ایران صورت گرفت.

26 خرداد 1401

امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی ها است

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی ها باید فعالیت های واقعی دستگاه های خود را اطلاع رسانی کنند گفت: تلاش نداریم در دولت سیزدهم اقدامات غیر واقعی را به مردم دیکته کنیم ؛ زیرا یکی از ویژگی های گام دوم انقلاب شفاف سازی...

16 خرداد 1401

درخواست تعطیلی موقت بیش از 100 آژانس مسافرتی در خراسان رضوی

سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی اعلام کرد که بیش 100 آژانس مسافرتی این استان به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، درخواست تعطیلی موقت داده اند.

29 اردیبهشت 1401

ضرورت تاسیس بوستان کتاب و کتاب فروشی در مهریز

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز به ریاست محمد دهقان، سرپرست فرمانداری مهریز در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار گردید.

27 اردیبهشت 1401

قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو شد؟

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی تا به امروز مصوبه ای درخصوص لغو قانون تغییر ساعت رسمی کشور از سال تازه نداشته است.

24 اردیبهشت 1401

تصویب کلیات لایحه بودجه 1401 در کمیسیون برنامه و بودجه

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات لایحه بودجه 1401 کل کشور در نشست امروز عصر این کمیسیون اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

لایحه نو سناتورهای آمریکای برای محافظت از بچه ها در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، چند ماه پس از انتشار گزارش های خبری مختلف و برگزاری جلسات استماع در کنگره درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر ایمنی و سلامت ذهنی بچه ها، لایحه ایمنی آنلاین بچه ها ارائه شده و در حقیقت جدیدترین کوشش قانونگذاران...

6 اردیبهشت 1401
تعداد: (38)