کامرانی: دوست دارم دوباره با حدادی و نیکخواه بازی کنم، بازیکنان بزرگی در تیم حضور دارند

به گزارش وبلاگ ماریانا، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: بازیکنان بزرگی مثل محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی در تیم حضور دارند که امیدوارم با آنها نیز بتوانیم خاطرات خوب و قهرمانی های گذشته را تکرار کنیم.

کامرانی: دوست دارم دوباره با حدادی و نیکخواه بازی کنم، بازیکنان بزرگی در تیم حضور دارند

به گزارش وبلاگ ماریانا، مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی گفت: قبل از اینکه اردو آغاز گردد، بعضی از بازیکنان دچار کرونا شدند و حدود 2 هفته تمرین نکردند که این موضوع، شرایط بازیکنان را بسیار سخت می نماید. در این حالت بازیکنان باید از صفر کار خود را آغاز نمایند.

گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: تیم ایران در پنجره اول انتخابی جام جهانی 2023، بازی های خوبی انجام داد و توانست بحرین را در خاک خودش با اختلاف شکست دهد که این نشان دهنده روحیه بالای تیم ملی است. بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده اند که بسیار با انگیزه هستند و رقابت بین بازیکنان بیشتر شده است. این موضوع کیفیت تمرینات تیم ملی را هم بالاتر می برد و من امیدوارم دو بازی سخت پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کامرانی در خصوص بازی با قزاقستان گفت: اگر بلافاصله بعد از لیگ وارد اردوی تیم ملی می شدیم قطعاً آماده تر بودیم ولی حالا شرایط سخت تر شده است. تیم قزاقستان همواره تیمی فیزیکی بوده که بازیکنان قد بلندی دارد و فزونی محسوسی نسبت به دیگر تیم ها دارند. بسکتبال آنها برگرفته از اروپاست و بعضی بازیکنان این تیم در لیگ روسیه بازی می نمایند. امیدوارم با همت و غیرت بازیکنان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص شرایط بدنی خود گفت: من پیش از تعطیلی لیگ، حدود 35 دقیقه برای تیم باشگاهی خودم بازی می کردم اما در حال حاضر کمی دچار افت شده ام. با توجه به سن و سالم احتیاج دارم تا مربی بدنساز تیم ملی به صورت اختصاصی و بیشتر از بقیه با من کار کند.

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران توضیح داد: خیلی دوست دارم که دوباره با حامد حدادی و صمد نیکخواه بازی کنم. ما در کنار هم زحمت کشیدیم و قهرمانی های متعددی به دست آوردیم. در حال حاضر نیز بازیکنان بزرگی مثل محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی در تیم حضور دارند که امیدوارم با آنها نیز بتوانیم خاطرات خوب و قهرمانی های گذشته را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کامرانی: دوست دارم دوباره با حدادی و نیکخواه بازی کنم، بازیکنان بزرگی در تیم حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی: دوست دارم دوباره با حدادی و نیکخواه بازی کنم، بازیکنان بزرگی در تیم حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید