هتل آغشته به خون، ترسناک ترین هتل جهان!

به گزارش وبلاگ ماریانا، می توانید یک شب را در هتلی بگذرانید که در آن شما را با طناب می بندند. مجبورتان می نمایند وارد قفسی پر از مار شوید و رویتان خون می ریزند!

هتل آغشته به خون، ترسناک ترین هتل جهان!

این سوالی است که در کمال تعجب، 24 هزار نفر به آن پاسخ مثبت دادند. آن ها مشتاق یک شب ماندن در هتلی بودند که بر اساس داستان یک کتاب ترسناک ساخته شده است. مک کامی مانور، نام این هتل است. با وبلاگ ماریانا همراه باشید تا با ترسناک ترین هتل جهان آشنا شوید.

هتل مک کامی مانور، ترسناک ترین هتل جهان

در بازدید از این هتل که در سن دیگو واقع شده است، یک محیط کاملا تعاملی را تجربه می کنید. همین موضوع در ترسناک شدن آن تاثیر زیادی دارد. در این هتل باید از 4 لوکیشن وحشتناک بگذرید. در هرکدام از آن ها اتفاقات ترسناکی برایتان می افتد. ممکن است هر لحظه داخل یک قفس بیفتید، شما را به جایگاه ببندند و به خون آغشته شوید!

در هر بار بازدید از این هتل، تنها دو نفر می توانند به آن وارد شوند.

بازدید از این هتل چگونه است؟

بازدید از این هتل، 8 ساعت طول می کشد. 8 ساعت ماندن در این هتل یک چالش است که تابه حال هیچ کس نتوانسته است در آن پیروز گردد. با وجود این هزاران نفر نام خودشان را در فهرست انتظار گذاشته اند. آن ها می خواهند شانس برآمدن از پس این چالش را داشته باشند.

راس مک کامی، بنیان گذار ترسناک ترین هتل جهان

بنیان گذار این هتل، راس مک کامی 55 ساله، با ایجاد صحنه های سینمایی و مختلف، کاری نموده که هیچ کدام از بازدیدها مثل هم نباشند. اتفاقات ترسناک و لوکیشن ها، برای هیچ کس تکراری و عادی نمی گردد. اراس معتقد است کاری که آن ها می نمایند کاملا منحصربه فرد است. شما می توانید در اینجا نقش اول فیلم ترسناک خودتان باشید! راس 55 ساله، که هوادار پر و پا قرص فیلم های ترسناک است، می گوید که ایده ساختن چنین هتلی از 14 سال پیش به سرش زد. او قصد داشت شرایطی را ایجاد کند که حتی مردان گنده را هم به گریه بیندازد. ساختن ترسناک ترین هتل جهان برای راس، 300 هزار یورو هزینه داشت.

شرایط حضور در هتل مک کامی مانور

افرادی که می خواهند در این چالش شرکت نمایند، حداقل باید 21 سال داشته باشند. آن ها نباید سابقه هیچ گونه بیماری قلبی و یا عصبی داشته باشند. تمام بازدیدنمایندگان قبل از ورود باید یک رضایت نامه را امضا نمایند.

تم این هتل هر سال تغییر می نماید. بازدید نمایندگان تحت تجربه های ترسناکی مثل قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار می گیرند. مطلب بهشت ناشناخته را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطالب گردشگری وحشت، قلعه آدم خوار اردبیل که انسان را می بلعد! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "هتل آغشته به خون، ترسناک ترین هتل جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آغشته به خون، ترسناک ترین هتل جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید